Heeft een prima wedstrijd gespeeld op een slordige pass na. Laten we niet iemand op één moment afschrijven.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelijkspel door een fout van Flamingo lees ik, lijkt hier dus prima als verdediger te passen
Tuurlijk, was ook niet geheel serieus.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft een prima wedstrijd gespeeld op een slordige pass na. Laten we niet iemand op één moment afschrijven.
De Braziliaans connectie.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelijkspel door een fout van Flamingo lees ik, lijkt hier dus prima als verdediger te passen
#CreatingRyanTogetherquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De Braziliaans connectie.
degradeerde ook met Schalke 04 uit de bundesliga (kon hij op zich weinig aan doen door blessureleed) met flapdrol Tedesco destijds als coach daarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
15 miljoen voor vd berg vind ik aan de hoge kant voor iemand die zich nog nauwelijks bewezen heeft op t hoogste niveau
ja dat wordt Fons zijn projectje om hem z.s.m. klaar te stomen voor het eerste elftal, is een echte Bosz voetballerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:27 schreef tja77 het volgende:
Monamay is binnen geharkt, ik verwacht eerst nog voor jong PSV.
Fons was toch meer van de Marokkaantjes?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja dat wordt Fons zijn projectje om hem z.s.m. klaar te stomen voor het eerste elftal, is een echte Bosz voetballer
Groenendijk en Bosz hebben ongeveer dezelfde visiequote:Op woensdag 17 juli 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Fons was toch meer van de Marokkaantjes?
Ben je in de war met Spooren?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Fons was toch meer van de Marokkaantjes?
De grap werd niet echt opgepikt helaasquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:27 schreef tja77 het volgende:
Monamay is binnen geharkt, ik verwacht eerst nog voor jong PSV.
Ik blijf het herhalen, maar na al die kokosnoten van de afgelopen jaren is deze man toch een zegen voor je club qua presentatie naar buiten toe?quote:
Oh Peterquote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik blijf het herhalen, maar na al die kokosnoten van de afgelopen jaren is deze man toch een zegen voor je club qua presentatie naar buiten toe?
Zeker. Ben echt super blij met hem. Vooral dat hij ook meteen in de rust wisselt als het niet loopt. Schmidt keek het even tot de 80e minuut aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik blijf het herhalen, maar na al die kokosnoten van de afgelopen jaren is deze man toch een zegen voor je club qua presentatie naar buiten toe?
Dat zou wel een ideaal scenario zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die blijft nog twee seizoenen en volgt dan die rooie bij Oranje op.
Hij wilde toch stoppen hierna, al is hij er misschien Dick genoeg voor om het te doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die blijft nog twee seizoenen en volgt dan die rooie bij Oranje op.
Advocaat wilde ook tig keer stoppen. Van Gaal ook. Hiddink ook. De stopact. Bijna net zo erg als de logokusact van spelers.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wilde toch stoppen hierna, al is hij er misschien Dick genoeg voor om het te doen.
We gaan het zien, ik vind hem wel een sympathieke gast en hij zal vast wat aantrekkelijker willen voetballen dan Koeman.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Advocaat wilde ook tig keer stoppen. Van Gaal ook. Hiddink ook. De stopact. Bijna net zo erg als de logokusact van spelers.
Is Mauro ooit niet geblesseerd?quote:
Vraag me af of zijn visie werkt bij een landenteam. Het vraagt nogal wat van spelers. En aangezien je ze maar 4 weken per jaar ziet kan ik me niet voorstellen dat je de Bosz visie er niet dusdanig ingeramd krijgt zoals bij PSV vorig seizoen.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik vind hem wel een sympathieke gast en hij zal vast wat aantrekkelijker willen voetballen dan Koeman.
het wordt al snel aantrekkelijker dan onder Koeman.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vraag me af of zijn visie werkt bij een landenteam. Het vraagt nogal wat van spelers. En aangezien je ze maar 4 weken per jaar ziet kan ik me niet voorstellen dat je de Bosz visie er niet dusdanig ingeramd krijgt zoals bij PSV vorig seizoen.
Beste selectie aller tijden met de beste coach sinds de eeuwwisseling.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:40 schreef PSVCL het volgende:
Announce Sepp
#creatingSepptogheter
[ afbeelding ]
[ x ]
Wie gaat PSV stoppen in de Eredivisie? Geen Piske en Faroli iigquote:Op maandag 22 juli 2024 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste selectie aller tijden met de beste coach sinds de eeuwwisseling.
Niemand natuurlijk, ongeslagen kampioen 500 goals voor en 3 tegen.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wie gaat PSV stoppen in de Eredivisie? Geen Piske en Faroli iig![]()
Nou nou, niet overdrijven. Het valt of staat een beetje met de GOAT Branco. Als die blijft zou Ajax zomaar eens kunnen verrassen.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand natuurlijk, ongeslagen kampioen 500 goals voor en 3 tegen.
Lol one day fly Schouten. Dortmund wil geen eens 30 miljoen betalen.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:40 schreef PSVCL het volgende:
Announce Sepp
#creatingSepptogheter
[ afbeelding ]
[ x ]
Niemand, zonder ironie of twijfel.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wie gaat PSV stoppen in de Eredivisie? Geen Piske en Faroli iig![]()
Deze man werkt met Venus-dagen oid. One day flyquote:Op maandag 22 juli 2024 19:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol one day fly Schouten. Dortmund wil geen eens 30 miljoen betalen.
Lol kijk eens dom, ja ho maarquote:Op maandag 22 juli 2024 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Deze man werkt met Venus-dagen oid. One day fly
Trek je dat gestrekte been eigenlijk wel eens in? Ik begin me zorgen te maken om je.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol kijk eens dom, ja ho maar
Maar ok ik geef toe, hij had de middenvelder van Damac FC wel in de zak.
Erg benieuwd hoe jij naar voetbalwedstrijden kijkt. Met een blinddoek op? Of doe je gewoon je handen voor je ogen? Of zet je hem aan op de TV en ga je dan met je rug er naar toe zitten?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol kijk eens dom, ja ho maar
Maar ok ik geef toe, hij had de middenvelder van Damac FC wel in de zak.
Geweldige pot tegen Roemenië en Polen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Erg benieuwd hoe jij naar voetbalwedstrijden kijkt. Met een blinddoek op? Of doe je gewoon je handen voor je ogen? Of zet je hem aan op de TV en ga je dan met je rug er naar toe zitten?
Er schijnen ook wedstrijden buiten het EK om gespeeld te worden. Van horen zeggen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geweldige pot tegen Roemenië en Polen.
"Ja Guardiola loopt te watertanden hoor!"
Ja dat is wel weer waar. Arsenal liep geweldig. En Dortmund hebben jullie ook weggespeeld.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er schijnen ook wedstrijden buiten het EK om gespeeld te worden. Van horen zeggen.
Je kunt als 1 van de 11 alleen goed spelen wanneer je als team een tegenstander compleet wegspeelt. Weer wat geleerd, dit is eye-opening voor mij. Heb je nog wat van dit soort wijsheden?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer waar. Arsenal liep geweldig. En Dortmund hebben jullie ook weggespeeld.
Maar hij speelde toch niet goed tegen een Arsenal, Dortmund, Oostenrijk of Engeland?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt als 1 van de 11 alleen goed spelen wanneer je als team een tegenstander compleet wegspeelt. Weer wat geleerd, dit is eye-opening voor mij. Heb je nog wat van dit soort wijsheden?
Beste man, aan Nederlandse zijde, op het veld tegen Engeland. Maar volgens CR7 speelde die niet goed, mooi verhaal weer. Arsenal is is 10 maanden geleden oid, dat kan ik me niet herinneren, maar gezien de score was het vast niet best inderdaad. Zal vast allemaal aan Schouten gelegen hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar hij speelde toch niet goed tegen een Arsenal, Dortmund, Oostenrijk of Engeland?
Almere is pakweg even groot. Wereldstadquote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Achterlijke posts plaatsen we toch altijd. Zou willen dat er een metro of tram was in saaie klote stad die Eindhoven is.
Calimero's foreverquote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Achterlijke posts plaatsen we toch altijd. Zou willen dat er een metro of tram was in saaie klote stad die Eindhoven is.
Wel goed dat ze een zwakbegaafde met een pet in de spotlights zetten.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
#CreatingMetroTogetherquote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Dat stuk plakband erop maakt het treurige af.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel goed dat ze een zwakbegaafde met een pet in de spotlights zetten.
Saai is Eindhoven allerminst.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Til ook wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Noa is wel een leuke jongen voor in de selectie.
Van Guus is dat beeld wel bekend, Noano moet toch een beetje dealen met wat meningen van buitenaf. (terwijl het dus een hartstikke leuke jongen is)quote:
Hij heeft zijn stem niet mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van Guus is dat beeld wel bekend, Noano moet toch een beetje dealen met wat meningen van buitenaf. (terwijl het dus een hartstikke leuke jongen is)
Het ED zendt de wedstrijd (aftrap 20.00) uit voor alle abonnees, die een digitaal of papieren abonnement hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:37 schreef Solispolar het volgende:
Is de wedstrijd zo nog ergens te zien?
Die hebben er zin in.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na twee weken alweer terug? Opmerkelijk.
[ tweet ]
Kampioenstrainer bij mij juist.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:25 schreef Wotte het volgende:
Peter Bosz geeft me wel altijd seriemoordenaar vibes.
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Bosz is van alles maar nou niet een trainer die veel prijzen gepakt heeft.quote:
Het doet nog steeds pijn, die kansloosheid van vorig seizoen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Bosz is van alles maar nou niet een trainer die veel prijzen gepakt heeft.
Kijk maar eens een interview. Dan snap je wel wat ik bedoel.
Niet echt. Soms gaat het goed maar veelal wat minder. Het gaat volgens mij wel wat ver om een trainer die pakweg dezelfde prijzenkast heeft als Ron Jans. Een kampioenstrainer te noemen. Geen idee wat hier zo wereldschokkends aan is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het doet nog steeds pijn, die kansloosheid van vorig seizoen?
Mooi.
It takes one to know one, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet echt. Soms gaat het goed maar veelal wat minder. Het gaat volgens mij wel wat ver om een trainer die pakweg dezelfde prijzenkast heeft als Ron Jans. Een kampioenstrainer te noemen. Geen idee wat hier zo wereldschokkends aan is.
Hij geeft gewoon een bepaalde uitstraling met die indringende priemende ogen. Wellicht is seriemoordenaar wat overdreven. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
Beetje hetzelfde type als die zelfingenomen balletjes op kantoor die je voor de bus gooien als het ze goed uitkomt.
Waar ben ik precies jaloers op dan? Niet op Peter Bosz neem ik aan dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
It takes one to know one, zullen we maar zeggen.
Je jaloezie is best grappig.
Bedankt maat. Ging op het nippertje goed. In Bosz we trust.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd met de eerste prijs van het seizoen
Met de beste cdm in de wereld en de opvolger van Kroos bij Real Madrid gaat het wel makkelijker uiteraard.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bedankt maat. Ging op het nippertje goed. In Bosz we trust.
Kijk jij snapt het. Het Real Madrid van Nederland.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de beste cdm in de wereld en de opvolger van Kroos bij Real Madrid gaat het wel makkelijker uiteraard.
Ik snap helemaal niet wat je bedoelt, want dit is exact wat ik zoek in een trainer. Rustige man, geen gekkigheid.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Bosz is van alles maar nou niet een trainer die veel prijzen gepakt heeft.
Kijk maar eens een interview. Dan snap je wel wat ik bedoel.
Lekker zuur, ga zo doorquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de beste cdm in de wereld en de opvolger van Kroos bij Real Madrid gaat het wel makkelijker uiteraard.
Hij heeft het ook heel goed gedaan, PSV lijkt me dan ook weer de favoriet voor dit seizoen, misschien dat Feyenoord het dit keer wat beter bij kan benen, Ajax zie ik geen rol van betekenis spelen en de rest doet dat eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet wat je bedoelt, want dit is exact wat ik zoek in een trainer. Rustige man, geen gekkigheid.
PSV heeft gewoon een paar strepen voor. Ze hebben met Veerman, Bakayoko, Tillman en De Jong liefst vier spelers die je nooit uit het oog mag verliezen in de laatste derde van het veld. Dan heb je nog Dest. Dat is outer class Eredivisie, die eigenlijk niets meer te leren hebben hier. Dan moet Lang nog terugkeren van zijn blezure, en heb je nog jongens als Til en Saibari. Je kunt er lang of kort over praten, maar PSV moet alleen de plek naast Boscaljie en de linksback zien te upgraden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 06:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het ook heel goed gedaan, PSV lijkt me dan ook weer de favoriet voor dit seizoen, misschien dat Feyenoord het dit keer wat beter bij kan benen, Ajax zie ik geen rol van betekenis spelen en de rest doet dat eigenlijk nooit.
Dest kan je, net als Hartman, wel aardig afschrijven voor dit seizoen hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon een paar strepen voor. Ze hebben met Veerman, Bakayoko, Tillman en De Jong liefst vier spelers die je nooit uit het oog mag verliezen in de laatste derde van het veld. Dan heb je nog Dest. Dat is outer class Eredivisie, die eigenlijk niets meer te leren hebben hier. Dan moet Lang nog terugkeren van zijn blezure, en heb je nog jongens als Til en Saibari. Je kunt er lang of kort over praten, maar PSV moet alleen de plek naast Boscaljie en de linksback zien te upgraden.
Oh, sorry. Ik sla wel eens PSV-nieuws overquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dest kan je, net als Hartman, wel aardig afschrijven voor dit seizoen hoor
Wel nee maat ik ben niet zuur. Moest gewoon lachen om de berichten in de media over die twee spelers.quote:
Sepp komt misschien nog. Dan heb je een sterk centrum.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel echt tijd voor een linksback en CV. Kom aan Ernie. Al is Flamingo misschien gehaald als CV, maar dan heb je de 6 positie weer niet dubbel bezet.
Real Madrid gaat eraan dat hoor ik al. CL is binnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sepp komt misschien nog. Dan heb je een sterk centrum.
De rest is al toplevel
Oppegard > mauro
Oppegard kan bij NAC niet eens mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De rest is al toplevel
Oppegard > mauro
Iddquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Real Madrid gaat eraan dat hoor ik al. CL is binnen.
Moet wel, nu Boscagli er alweer uit. Blijft weinig over.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De rest is al toplevel
Oppegard > mauro
Of we halen zo'n Bella-Kotchap die niet goed speelt en daarna nauwelijks inzetbaar is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:44 schreef RipCity het volgende:
Zoals elk jaar beginnen we het seizoen weer met een half manke verdediging en waren de aankopen 'net niet haalbaar' straks.
Nouja snap het optimisme wel. Je houdt niet zomaar de nummer 9 en 14 van Frankrijk en Spanje achter je in de CL.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toplevel he! Niet een goede speler maar toplevel.
Het is ook gewoon voor Nederlandse begrippen een sterke selectie dat zal niemand ontkennen. Maar top levelquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja snap het optimisme wel. Je houdt niet zomaar de nummer 9 en 14 van Frankrijk en Spanje achter je in de CL.
Vorig seizoen was het een sterke selectie , dit seizoen is het toplevel zoals Schmidt zou zeggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook gewoon voor Nederlandse begrippen een sterke selectie dat zal niemand ontkennen. Maar top level
Ja eens hoor. Alleen wel een team wat voornamelijk bestaat uit spelers die uit het niets opleven zoals Boscagli, De Jong, Schouten, Saibari en Teze. Niet voor niets is er nul interesse in deze spelers.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook gewoon voor Nederlandse begrippen een sterke selectie dat zal niemand ontkennen. Maar top level
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja eens hoor. Alleen wel een team wat voornamelijk bestaat uit spelers die uit het niets opleven zoals Boscagli, De Jong, Schouten, Saibari en Teze. Niet voor niets is er nul interesse in deze spelers.
Idd. Leuk voor PSV maar verder niveau duitse middenmotor of echt onderkant PL. Denk niet dat er mega veel belangstelling voor 'm is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Joh waar zou hij heen moeten dan. Mag in zijn handjes knijpen met PSV.
Mij niet. Geen echte grote uitblinkers, echt een teamprestatie. En de uitblinkers die we hadden waren:quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het valt sowieso nog wel mee met de geruchten rondom de PSV-spelers toch?
Verbaast mij wel een beetje na zo'n seizoen.
Op het WK maakten ze allemaal een afwezige indrukquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mij niet. Geen echte grote uitblinkers, echt een teamprestatie. En de uitblinkers die we hadden waren:
1. Zeer matig op het WK (Veerman)
2. Niet aanwezig op het WK (de Jong)
3. Op de bank heel het WK (Bakayoko)
Alleen Schouten speelde goed, maar ook niet op een super opvallende manier.
Voor Schouten is toch ook wel een marktconform bedrag geboden uiteindelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mij niet. Geen echte grote uitblinkers, echt een teamprestatie. En de uitblinkers die we hadden waren:
Inderdaad. De grote clubs als Atletico en Brighton zien ook dat PSV een goed seizoen heeft gehad maar vooral dat iedereen boven zichzelf uit steeg. Dit zijn clubs die hier door heen prikken. Die weten ook dat zulke spelers in een andere omgeving nooit zullen aarden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit zijn teksten hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad. De grote clubs als Atletico en Brighton zien ook dat PSV een goed seizoen heeft gehad maar vooral dat iedereen boven zichzelf uit steeg. Dit zijn clubs die hier door heen prikken. Die weten ook dat zulke spelers in een andere omgeving nooit zullen aarden.
Als ie zijn niveau van de laatste 2 jaar dit seizoen doortrekt staan de topclubs volgende zomer in de rij voor hem. PSG was vorig jaar nog concreet voor hem, die zouden hem nog wel volgenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ie zijn niveau van de laatste 2 jaar dit seizoen doortrekt staan de topclubs volgende zomer in de rij voor hem. PSG was vorig jaar nog concreet voor hem, die zouden hem nog wel volgen
quote:Paris Saint-Germain heeft een oogje op Jordan Teze. Dat bevestigt de rechtsback van PSV, die weet dat er afgelopen zomer interesse was van de Franse kampioen. "Uiteindelijk werd PSG niet concreet
Die gaat lekker uit zijn contract lopen volgend jaar, en dan staan ze rijen dik voor zo'n speler hoor. Niet de topclubs maar verwacht toch wel dat hij dan uit een berg lucratieve deals kan kiezen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nah lijkt mij wel een jongen van de club dus zie hem wel verlengen met een jaartje. Die gaat dan over een jaartje voor 5 miljoen naar de Heidenheims of Stoke City's van deze wereld.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die gaat lekker uit zijn contract lopen volgend jaar, en dan staan ze rijen dik voor zo'n speler hoor. Niet de topclubs maar verwacht toch wel dat hij dan uit een berg lucratieve deals kan kiezen.
Schouten heeft dan ook nog wel een aardig lang contract, dus logisch dat PSV hem niet laat gaan tenzij voor de echte hoofdprijs, maar daar is het dan ook weer niet de speler voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Van de ene kut club naar een andere kut clubquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ie zijn niveau van de laatste 2 jaar dit seizoen doortrekt staan de topclubs volgende zomer in de rij voor hem. PSG was vorig jaar nog concreet voor hem, die zouden hem nog wel volgen
Laten we eerlijk zijn PSG heeft nooit serieus geïnformeerd naar Teze.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van de ene kut club naar een andere kut club
PSG is ook wel een beetje van hun Europese topclub ambities af, was een leuk ééntweetje om het WK naar Qatar te krijgen. Nu dat er allemaal op zit zal de geldkraan ook wel langzaam maar zeker dicht gedraaid worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze met al hun geld geen enkele prijs hebben gepakt in Europaquote:Op zondag 28 juli 2024 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSG is ook wel een beetje van hun Europese topclub ambities af, was een leuk ééntweetje om het WK naar Qatar te krijgen. Nu dat er allemaal op zit zal de geldkraan ook wel langzaam maar zeker dicht gedraaid worden.
Zo gek is dat toch niet? PSG heeft wel vaker een elftal met 4 a 5 sterren gehad en verder wat waterdragers? Hebben een aantal jaar met die Portugees op de back gespeeld.. Nuno nogwattes, dat is toch ook niet bepaald wereldtop?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn PSG heeft nooit serieus geïnformeerd naar Teze.
Geen idee wie je bedoelt. Ze hebben nu Nuno Mendes op linksback, dat is een prima (en jonge) speler. Noem dan Van der Wiel, die speelde er ook al met o.a. Ibrahimovic. Verder eens, PSG rolt redelijk makkelijk door die Ligue 1. Thuis tegen Le Havre zou Teze prima meekunnen. Speel je uit tegen Real Madrid weer met Hakimi.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? PSG heeft wel vaker een elftal met 4 a 5 sterren gehad en verder wat waterdragers? Hebben een aantal jaar met die Portugees op de back gespeeld.. Nuno nogwattes, dat is toch ook niet bepaald wereldtop?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Piske prijsvrij dit seizoenquote:Op zondag 28 juli 2024 09:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord zelf genoeg problemen heeft. Die slikken 4 doelpunten in 20 minuten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
Mauro en Boscagli geblesseerd eraf. Gelukkig hadden we in totaal 5 verdedigers, lekker ruim bezet. Tegen Feyenoord met Dams en Oppegard, dan ga je er keihard vanaf.
Vreemd, hebben nochtans een Europese topverdediging.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord zelf genoeg problemen heeft. Die slikken 4 doelpunten in 20 minuten.
Toplevelquote:Op zondag 28 juli 2024 21:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vreemd, hebben nochtans een Europese topverdediging.
Brabantiaquote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef PSVCL het volgende:
Balletje wezen trappen bij Brabantia, zag iemand alleen een balletje hooghouden aan de zijkant dus vraag of ie met ons mee wil ballen blijkt het de broer van Saibari te zijn![]()
FC Eindhoven AV >quote:
Sterker nog, ze zijn twee keer Nederlands kampioen geworden in de periode voor het betaald voetbal (jaren 30). Uiteindelijk kort na de introductie van het betaald voetbal zijn ze teruggegaan naar het amateurvoetbal.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
FC Eindhoven AV >
Brabantia is wel een mooie verenging ja, hoorde laatste dat ze in het verleden nog een jaar of 2(?) Eredivisie voetbal hebben gespeeld en de echte rivaal zijn van PSV
Zo oud ben ik niet dat ik dat weet.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:47 schreef Buitendam het volgende:
Je kon als katholiek van Brabantia ook niet naar PSV. Dat was not dun, terwijl Brabantia altijd veel betere spelers had dan PSV. Hebben Europees nog tegen Newcastle United gespeeld.
Clown club weer. Seizoen is nog niet begonnen of de ellende begint al weer. Niks geleerd van het EK.quote:
Dus alleen nog thuissupporters bij alle wedstrijden wat PSV betreft?quote:PSV gaat de uitwedstrijd tegen Ajax op 2 november spelen zonder uitsupporters. De landskampioen uit Eindhoven neemt de beslissing 'uit voorzorg om te voorkomen dat kwetsende spreekkoren de sfeer en de wedstrijd negatief beïnvloeden', schrijft de club op haar site. "De vrees bestaat dat een deel van de uitsupporters de verleiding niet kan weerstaan om de Amsterdamse rivaal onheus verbaal te bejegenen."
Ja, ook met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus alleen nog thuissupporters bij alle wedstrijden wat PSV betreft?
Ik zou even bellen met Marseille danquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
mooi zo PSV die respect toont voor Ajax
om rellen te voorkomen
prachtig voorbeeld voor het nederlandse voetbal dit
niet meer die sepp van den berg aub, gewoon doorschakelen richting een andere centrale verdediger, en eventueel kijken voor vervanger Schouten als die weggaat (Hojbjerg lijkt me wel een goede optie misschien, beetje op leeftijd maar kan nog makkelijk mee in eredivisie en bakken aan internationale ervaring met het oog op CL voetbal, is ook een type schouten, zo'n stofzuiger op het middenveld, was lange tijd vaste kracht bij de spurs maar nu niet meer zo door instroom jong talent)
Los van hoe realistisch het is om hem te kunnen halen is Bosz meestal wel vrij koel als het gaat over namen die geroepen worden toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond Peter Bosz al vrij koel reageren op vragen over vd Berg. Heb niet het idee dat dat nog rond gaat komen.
Ik zoek nog een sprankje hoop voor zondag, zodat we nog een kans hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond Peter Bosz al vrij koel reageren op vragen over vd Berg. Heb niet het idee dat dat nog rond gaat komen.
Ramalho is wegquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek nog een sprankje hoop voor zondag, zodat we nog een kans hebben.
Vertel me eens makker. Wie zijn er allemaal vertrokken bij PSV?
Dest is geblesseerd. En PSV zit (mede door blessures) nu erg dun in de verdedigers.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek nog een sprankje hoop voor zondag, zodat we nog een kans hebben.
Vertel me eens makker. Wie zijn er allemaal vertrokken bij PSV?
Denk niet dat de verdediging veel te doen krijgt. En een achterhoede met Teze, Schouten, Flamingo is verder ook niks mis mee (voetballend/opbouwend sterk). Dat wordt een grote rondo voor Feyenoordquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dest is geblesseerd. En PSV zit (mede door blessures) nu erg dun in de verdedigers.
Ik vind het niet fijn als jij de zaak gaat lopen Jinxenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk niet dat de verdediging veel te doen krijgt. En een achterhoede met Teze, Schouten, Flamingo is verder ook niks mis mee (voetballend/opbouwend sterk). Dat wordt een grote rondo voor Feyenoord
Komt goed. Wordt een makkelijke overwinning.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn als jij de zaak gaat lopen Jinxen
Wat een enorm matig statement. In Amsterdam worden momenteel dagelijks joden doodgewenst bij allerlei pro-Palestina demonstratiesquote:
Betekenis 'wederom'quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:30 schreef Solispolar het volgende:
Ik zie ook niet in waarom PSV dit seizoen niet wederom voor een seizoen zonder verlies in de ED zou kunnen gaan (vorig jaar helaas niet gelukt vanwege NEC uit nota bene..). Ajax is er nog steeds niet en Feyenoord is met het verlies van Slot zeker niet beter geworden. Sure, Ajax, Feyenoord en Twente uit kun je op een mindere dag altijd verliezen; maar in principe ben je in letterlijk elke wedstrijd gewoon de favoriet (buiten CL om natuurlijk).
Het boeit me echt geen reet of ze ongeslagen kampioen worden. Als ze het maar worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:30 schreef Solispolar het volgende:
Ik zie ook niet in waarom PSV dit seizoen niet wederom voor een seizoen zonder verlies in de ED zou kunnen gaan (vorig jaar helaas niet gelukt vanwege NEC uit nota bene..). Ajax is er nog steeds niet en Feyenoord is met het verlies van Slot zeker niet beter geworden. Sure, Ajax, Feyenoord en Twente uit kun je op een mindere dag altijd verliezen; maar in principe ben je in letterlijk elke wedstrijd gewoon de favoriet (buiten CL om natuurlijk).
Klopt toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Betekenis 'wederom'
Je hebt gezocht op het woord: wederom.
we·der·om (bijwoord)
1
(formeel) nog eens, opnieuw: hij is wederom in de fout gegaan
Waarom zouden ze er niet wederom voor kunnen gaan? Ik zeg toch nergens dat het ze is gelukt, alleen dat ze er weer voor gaan. Dat weer slaat op het proberen, niet op het gegeven dat het wel of niet gelukt is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Betekenis 'wederom'
Je hebt gezocht op het woord: wederom.
we·der·om (bijwoord)
1
(formeel) nog eens, opnieuw: hij is wederom in de fout gegaan
Lekker belangrijk. 33x winnen en 1 verlies is toch mooier dan 30x winnen en 4x gelijk spelen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom zouden ze er niet wederom voor kunnen gaan? Ik zeg toch nergens dat het ze is gelukt, alleen dat ze er weer voor gaan. Dat weer slaat op het proberen, niet op het gegeven dat het wel of niet gelukt is.
Staan er prima voor maar in de maand augustus kan nog veel gebeuren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:30 schreef Solispolar het volgende:
Ik denk juist dat je vorig seizoen de ideale mogelijkheid hebt nagelaten. Een Eredivisie waarin 15 clubs (waaronder Ajax) nauwelijks tegenstand kunnen bieden en het best wel mee zit in de onderlinge duels tegen de andere twee, dat ga je niet gauw meer meemaken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:30 schreef Solispolar het volgende:
Racistquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat een enorm matig statement. In Amsterdam worden momenteel dagelijks joden doodgewenst bij allerlei pro-Palestina demonstratiesMaar hier maakt Halsema een halszaak van.
Je moet er altijd voor gaan, ik denk alleen dat het dit seizoen allemaal wat moeizamer zal verlopen dan het vorige, kampioen zal PSV wel worden maar met minder punten dan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom zouden ze er niet wederom voor kunnen gaan? Ik zeg toch nergens dat het ze is gelukt, alleen dat ze er weer voor gaan. Dat weer slaat op het proberen, niet op het gegeven dat het wel of niet gelukt is.
Waar baseer je dat op dan? Enige wat ik kan bedenken is dat de selectie minder hongerig zou zijn, maar daar kwam je bij Bosz niet mee weg. Daarnaast is de selectie vooralsnog breed genoeg, dus als iemand er met de pet naar gooit is er altijd een mogelijkheid om een sterke vervanger in te brengen die het dan mag laten zien. Ik zie ook niet in wie de punten van ons af gaan snoepen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet er altijd voor gaan, ik denk alleen dat het dit seizoen allemaal wat moeizamer zal verlopen dan het vorige, kampioen zal PSV wel worden maar met minder punten dan vorig seizoen.
Strijp squote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:34 schreef fetX het volgende:
Waar zit een goede parkeergarage waar je redelijk snel weg bent na de wedstrijd en enigszins op loopafstand van het Philips Stadion (max 20-25 min)?
Ik wel hem een iets langere walk of shame laten lopen door Eindhoven nadat ze een pak slaag hebben gekregen 🫡quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Witte Dame is toch veel dichterbij?
Ja dat, het is gewoon anders als je net kampioen bent geweest, is wel op te vangen met wat frisse hongerige aankopen erbij, maar anders best moeilijk omdat allemaal net zo scherp te houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? Enige wat ik kan bedenken is dat de selectie minder hongerig zou zijn, maar daar kwam je bij Bosz niet mee weg. Daarnaast is de selectie vooralsnog breed genoeg, dus als iemand er met de pet naar gooit is er altijd een mogelijkheid om een sterke vervanger in te brengen die het dan mag laten zien. Ik zie ook niet in wie de punten van ons af gaan snoepen.
Luuk de Jong die op zijn 33e opeens verreweg zijn beste seizoen in zijn carrière speelt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat, het is gewoon anders als je net kampioen bent geweest, is wel op te vangen met wat frisse hongerige aankopen erbij, maar anders best moeilijk omdat allemaal net zo scherp te houden.
Verder weet ik niet wat er vorig seizoen allemaal net goed viel wat nu net niet goed kan vallen.
Ik weet niet of dit z'n beste seizoen was, misschien qua rendement wel, maar het zat gewoon goed in elkaar en hij maakte het prima af.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Luuk de Jong die op zijn 33e opeens verreweg zijn beste seizoen in zijn carrière speelt.
De Witte Dame is niet heel erg handig als je de snelweg nog op moet, vind ik. Je doet er dan soms vrij lang over om de stad uit te komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Witte Dame is toch veel dichterbij?
dat zou een mega geil team zijnquote:GK: Benitez
RB: Teze
CB: Gatti
CB: Flamingo
LB: Oppegard
CDM: Andrich
CM: Land
CM: Saibari
LVA: Lang
ST: De Jong
RVA: Bakayoko
Wat moet hij nou weer bij Monaco doen als straks de topclubs voor hem in de rij staanquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:35 schreef tompsv18 het volgende:
Teze wellicht naar AS Monaco dus. Dan houden we voor de eerste competitiewedstrijd tegen RKC met Flamingo 1 fitte verdediger over..
Geen idee of je sarcastisch bent, maar ik vind het inmiddels een vrij goede speler geworden. Vorige week zei hij in een interview nog dat hij zou willen blijven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet hij nou weer bij Monaco doen als straks de topclubs voor hem in de rij staan
Het is Eindhoven. Dat zijn een paar aan elkaar gegroeide dorpjes.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
De Witte Dame is niet heel erg handig als je de snelweg nog op moet, vind ik. Je doet er dan soms vrij lang over om de stad uit te komen
Parkeergarage Langs het Spoor, 10 min lopen en makkelijk weg. Je kunt gewoon betalen bij het uitrijden ipv bij de automaat (staat altijd een enorme rij, terwijl dat betalen bij uitrijden gewoon uitstekend werkt, vrij vermakelijk om te zien altijd). Grote garage, meerdere verdiepingen, niet duur en ook enorm veel oplaadplekken voor de auto eventueel. Sta daar altijd, of bij Parkeergarage Om de Hoek die er naast zit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:34 schreef fetX het volgende:
Waar zit een goede parkeergarage waar je redelijk snel weg bent na de wedstrijd en enigszins op loopafstand van het Philips Stadion (max 20-25 min)?
Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Parkeergarage Langs het Spoor, 10 min lopen en makkelijk weg. Je kunt gewoon betalen bij het uitrijden ipv bij de automaat (staat altijd een enorme rij, terwijl dat betalen bij uitrijden gewoon uitstekend werkt, vrij vermakelijk om te zien altijd). Grote garage, meerdere verdiepingen, niet duur en ook enorm veel oplaadplekken voor de auto eventueel. Sta daar altijd, of bij Parkeergarage Om de Hoek die er naast zit.
Neen, Philitelaan bij Strijp S zijn die garages die ik bedoel. Maar er zijn wel meer opties uiteraard.quote:
Elke parkeergarage/plek is wel goed op warme dag als vandaag. Meeste komen toch lopend/fiets. Enige waar je niet moet staan is Mathildelaan. Verder maakt het niets uitquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neen, Philitelaan bij Strijp S zijn die garages die ik bedoel. Maar er zijn wel meer opties uiteraard.
Zo is het.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke parkeergarage/plek is wel goed op warme dag als vandaag. Meeste komen toch lopend/fiets. Enige waar je niet moet staan is Mathildelaan. Verder maakt het niets uit
Zin in vanavond! Zelden zoveel vertrouwen vs Feyenoord gehad.
Dankquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Parkeergarage Langs het Spoor, 10 min lopen en makkelijk weg. Je kunt gewoon betalen bij het uitrijden ipv bij de automaat (staat altijd een enorme rij, terwijl dat betalen bij uitrijden gewoon uitstekend werkt, vrij vermakelijk om te zien altijd). Grote garage, meerdere verdiepingen, niet duur en ook enorm veel oplaadplekken voor de auto eventueel. Sta daar altijd, of bij Parkeergarage Om de Hoek die er naast zit.
Probleem in de hele voorbereiding is al dat Priske geen antwoord heeft op diepgaande middenveldersquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo is het.
Ook zin in vanavond! Prima weertje en lekker om weer naar het stadion te gaan.
Op het middenveld en in de aanval hebben we zo enorm veel kwaliteit en keuzes, dat zou bijna niet fout kunnen gaan lijkt me. Wel maak ik me zorgen om die gemankeerde verdediging en we hebben het altijd een stuk lastiger tegen Feyenoord dan veel andere clubs.
Gedraag je een beetje hequote:
Ben koude kroketten gewendquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gedraag je een beetje he(en eet vantevoren. Catering is stadion is lachwekkend slecht).
PSV zal wel wat open kansen krijgen vanavond. Verwacht er barweinig van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem in de hele voorbereiding is al dat Priske geen antwoord heeft op diepgaande middenvelders
Heel benieuwd naar vanavond om die reden
Staat de muziek nog zo knetterhard voor de wedstrijd? Dat was me altijd een schande, niet normaal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gedraag je een beetje he(en eet vantevoren. Catering is stadion is lachwekkend slecht).
Zou op zich wel jammer zijn, dan wordt bevestigd wat velen al vrezen en dat is dat het niet zo spannend gaat worden dit seizoen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV zal wel wat open kansen krijgen vanavond. Verwacht er barweinig van.
Is nog wel te vroeg om te zeggen. Misschien dat de nieuwe spelwijze er nog ingeslepen wordt of dat hij terugschakelt naar 433. Transfermarkt moet ook nog op gang komen. Met 2 buitenspelers erbij heeft Feyenoord een uitstekend elftal voor 433, maar ik ben bang dat Priske dat voorlopig niet gaat doen en bij 343 blijft.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou op zich wel jammer zijn, dan wordt bevestigd wat velen al vrezen en dat is dat het niet zo spannend gaat worden dit seizoen.
Helaas wel. Niet normaal soms idd. Ook nog van die pauper muziek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Staat de muziek nog zo knetterhard voor de wedstrijd? Dat was me altijd een schande, niet normaal.
Nee, tot de pingel deed hij het prima. Maar dat was een domme overtreding en ook daarna maakt hij nog wat fouten. Of het zenuwen zijn of gewoon kwaliteitsgebrek vind ik lastig, want bij Jong vond ik hem altijd wel goed.quote:
Gewoon een goede linksback halen. En snel graag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
Oppegard is wel sneu zo, net alsof een speler van onder de 17 meedoet. Ach straks genieten van Dams ofzo.
Bakayoko ook maar wisselen, komt er maar niet langs.
Weinig aan de hand eigenlijk, maar die verdediging kan echt niet.
Ook al iets wat we nu een jaar of 8 op rij lezen oid? Over die verdediging.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
Oppegard is wel sneu zo, net alsof een speler van onder de 17 meedoet. Ach straks genieten van Dams ofzo.
Bakayoko ook maar wisselen, komt er maar niet langs.
Weinig aan de hand eigenlijk, maar die verdediging kan echt niet.
Klopt. Die Hector Moreno was wel een goede.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook al iets wat we nu een jaar of 8 op rij lezen oid? Over die verdediging.
Rotterdam hequote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef Solispolar het volgende:
Wat heeft dat Feyenoord veel onsympathieke spelers zeg.. jemig. Nieuwkoop, Zerouki, Gimenez, Paixao..
Ja dat lagt vast allemaal aan Andre iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja lach maar, met hem erbij slikte je alleen uit tegen Arsenal 4 doelpunten.
Dit inderdaad, dat constante geneuzel als het om CVs aan komtquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat lagt vast allemaal aan Andre idd.
PSV moet eens kappen met deze onzin en gewoon knaken neerleggen voor een goede CV. Dan kan Flamingo als backup dienen voor zowel die positie als voor Schouten.
Die knaken voor Sepp mag je wel snel gaan neerleggen ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:14 schreef ISVV het volgende:
Mooi, weer met beide benen op de grond.
Conclusie
- heel gauw een linksback halen
- heel gauw een CV halen
- biedingen op Bakayoko serieus overwegen
Die willen toch 20 miljoen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die knaken voor Sepp mag je wel snel gaan neerleggen ja.
Omdat hij een pingel mist? Kom nou…quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:14 schreef ISVV het volgende:
Mooi, weer met beide benen op de grond.
Conclusie
- heel gauw een linksback halen
- heel gauw een CV halen
- biedingen op Bakayoko serieus overwegen
Nee joh, dat kan gebeuren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat hij een pingel mist? Kom nou…
Volgens mij wel ja, maar je zult er vast wel iets af kunnen krijgen. 20 is inderdaad teveel, maar dan mogen ze ook best naar iemand anders schakelen, het is inmiddels alweer augustus.quote:
Je zou hier maar door getriggerd worden. Stel je aan ofzo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat ben jij een intens sneue user zeg, jeetje
Precies. Met Mauro erbij + een goede CV (naast Boscagli en in de winter nog Dest) heb je gewoon weer het beste team.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef Buitendam het volgende:
Bosz moet nu wel kappen met dat geschuif met Schouten. Haal een goede CL-waardige CV en zorg dat je iets kan doen om Dest op te vangen.
Wie ben jij dan weer?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je zou hier maar door getriggerd worden. Stel je aan ofzo.
Eh, okquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh laat mij raden, jij vindt jezelf een begrip hier?
Dams is het trouwens ook niet hoor.. PSV zal echt de beurs moeten trekken. Dat Land zo'n groot talent is maar vervolgens gewoon echt niet aan de bak komt is ook ergens wel bijzonder. Zeker op zijn leeftijd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:17 schreef tja77 het volgende:
Dams deed het niet verkeerd, jammer dat Land geen minuten mocht maken. Verdedigend is het tergend slecht.
Ach ach een grapje moet kunnen. Ik post hier zelden doe niet zo treurigquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat ben jij een intens sneue user zeg, jeetje
Notabene als reactie op de grootste treurwilg van dit forum (PSVEL).quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ach een grapje moet kunnen. Ik post hier zelden doe niet zo treurig
Schijnbaar zat deze verliespartij hem echt ontzettend dwars.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Notabene als reactie op de grootste treurwilg van dit forum (PSVEL).
Klopt , daarom even naar het stadion gefiets om de feyenoord bus te bekogelen en caland op te zoekenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schijnbaar zat deze verliespartij hem echt ontzettend dwars.
PSV haalt al 6 jaar geen verdedigers of gemankeerde gasten. Blijkbaar is verdedigers scouten onmogelijk. Ze hebben elk jaar een quasi-optie die nooit komt en huren dan iemand die bij jong psv niet eens mee kan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef Buitendam het volgende:
Bosz moet nu wel kappen met dat geschuif met Schouten. Haal een goede CL-waardige CV en zorg dat je iets kan doen om Dest op te vangen.
Die Egan-Rileyquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
PSV haalt al 6 jaar geen verdedigers of gemankeerde gasten. Blijkbaar is verdedigers scouten onmogelijk. Ze hebben elk jaar een quasi-optie die nooit komt en huren dan iemand die bij jong psv niet eens mee kan.
Blijkbaar kon die braithwaite er wel wat van maar pas het seizoen nadat die bij ons weg wasquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Egan-Riley3 transferwindows achteraan gezeten, kan er geen tering van
Wauw je zou het meemaken zegquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:31 schreef Caland het volgende:
Heerlijke dag in Eindhoven gehad
Het publiek op ons vak kwam vragen hoe echt iedereen op een PSV vak voor Feyenoord was![]()
Tot de volgende keer maar weer
Jammer dat iedereen het eigen stadion wist uit te vluchten, we waren best aardigquote:
Welk vak zat je?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:31 schreef Caland het volgende:
Heerlijke dag in Eindhoven gehad
Het publiek op ons vak kwam vragen hoe echt iedereen op een PSV vak voor Feyenoord was![]()
Tot de volgende keer maar weer
Sow koekoek, ruige Nijmeegse jongens die voor Feyenoord staan. Dat was vast schrikken voor de PSV'ersquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen het eigen stadion wist uit te vluchten, we waren best aardig
Viel best mee. Op elke 20 man zaten er hooguit 2 PSVersquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow koekoek, ruige Nijmeegse jongens die voor Feyenoord staan. Dat was vast schrikken voor de PSV'ers
OOquote:
Gelukkig heeft psv Noah Lang. De sympathiekste speler van de Eredivisie. Die, ondanks dat hij Ajax supporter is, zichzelf toch opoffert door bij psv te spelen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef Solispolar het volgende:
Wat heeft dat Feyenoord veel onsympathieke spelers zeg.. jemig. Nieuwkoop, Zerouki, Gimenez, Paixao..
Als je Noa Lang en Luuk de Jong in je gelederen hebt mag je het echt nooit meer hebben over dat soort dingen hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:11 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Gelukkig heeft psv Noah Lang. De sympathiekste speler van de Eredivisie. Die, ondanks dat hij Ajax supporter is, zichzelf toch opoffert door bij psv te spelen.
Vooral onnodig al dat theater in zo'n potje als vandaag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef Solispolar het volgende:
Dat hebben we gezien vorig seizoen...quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:31 schreef Wotte het volgende:
Het is algeheel bekend dat Bosz defensief een zeer matige trainer is.
Gatenkaas wat een verrassing.
Het is inderdaad duidelijk wat ze in Rotterdam van Noa vindenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Noa Lang en Luuk de Jong in je gelederen hebt mag je het echt nooit meer hebben over dat soort dingen hebben
Feyenoord doet dat de laatste jaren heel aardig. Hoe kan het PSV dan niet lukken? Zou het gewoon minder (of zelf weinig) prioriteit hebben volgens de technische staff?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
PSV haalt al 6 jaar geen verdedigers of gemankeerde gasten. Blijkbaar is verdedigers scouten onmogelijk. Ze hebben elk jaar een quasi-optie die nooit komt en huren dan iemand die bij jong psv niet eens mee kan.
Bij iedere club waar Bosz tot nu toe hoofdtrainer is geweest komt dit gebrek vroeg of laat bovendrijven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien vorig seizoen...
PSV speelt vandaag knap 4-4 zonder verdediging.
Teze is met zn hoofd bij Monaco
Oppegard (nog) niet goed genoeg voor PSV
Schouten is een middenvelder
Flamingo stond er alleen voor vandaag in zn eerste officiële pot.
Vorig seizoen gezien idd. Was een ramp kan ik je vertellen!quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij iedere club waar Bosz tot nu toe hoofdtrainer is geweest komt dit gebrek vroeg of laat bovendrijven.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij PSV komt dit gebrek vroeg of laat bovendrijven.
Het viel vorig jaar allemaal wel mee en trad het verval niet in, maar ik ben benieuwd of deze pot toch een voorbode is van het typische Bosz-manco inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:31 schreef Wotte het volgende:
Het is algeheel bekend dat Bosz defensief een zeer matige trainer is.
Gatenkaas wat een verrassing.
Naja, je speelde in principe wel met maar 1 speler, Teze, die in de basis verdediging zou staan. Ik mag toch hopen dat we niet met Oppegard en Flamingo als verdedigers gaan starten, Schouten sowieso niet wanneer Boscagli terug is natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het viel vorig jaar allemaal wel mee en trad het verval niet in, maar ik ben benieuwd of deze pot toch een voorbode is van het typische Bosz-manco inderdaad.
Je ziet de scheurtjes al wel komen. Dat gejank van Bosz en Veerman is echt stuitend.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het viel vorig jaar allemaal wel mee en trad het verval niet in, maar ik ben benieuwd of deze pot toch een voorbode is van het typische Bosz-manco inderdaad.
Valt wel mee toch? Neem aan dat PSV met 2x CL en genoeg waarde in het team die 10 miljoen wel kan lijen? Lijkt mij ook wel een jongen die zijn contract met een jaartje zou verlengen zodat die wat voor PSV kan opleveren. Zeker als je straks ook nog eens 3 nieuwe verdedigers moet inpassen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 00:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Teze schijnt 10 miljoen + 3 miljoen aan bonussen zijn volgens Rikkert, ja dat kun je haast niet weigeren voor een 1-jarig contract.
Vroeg of laat. Let maar op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vorig seizoen gezien idd. Was een ramp kan ik je vertellen!
Ze zullen het ongetwijfeld af kunnen wijzen mochten ze dat willen, maar het is een flink bedrag. Of die wil verlengen weet ik niet, dan had die dat inmiddels wel gedaan denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2024 00:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Neem aan dat PSV met 2x CL en genoeg waarde in het team die 10 miljoen wel kan lijen? Lijkt mij ook wel een jongen die zijn contract met een jaartje zou verlengen zodat die wat voor PSV kan opleveren.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 00:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Neem aan dat PSV met 2x CL en genoeg waarde in het team die 10 miljoen wel kan lijen? Lijkt mij ook wel een jongen die zijn contract met een jaartje zou verlengen zodat die wat voor PSV kan opleveren. Zeker als je straks ook nog eens 3 nieuwe verdedigers moet inpassen.
matige speler johquote:Op maandag 5 augustus 2024 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Lijkt me een heel goed plan, 10 miljoen afschrijven voor een jaartje Teze. Dat is sowieso al zo’n topper
huilen om de selectie na 1 nederlaag het was allemaal zo goedquote:Op maandag 5 augustus 2024 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze zullen het ongetwijfeld af kunnen wijzen mochten ze dat willen, maar het is een flink bedrag. Of die wil verlengen weet ik niet, dan had die dat inmiddels wel gedaan denk ik.
Maar aan de andere kant heb je dan nog 2 verdedigers over oid, waarvan er sowieso 1 (Oppegard) totaal niet voldoet. Snap ook niet waarom de aankopen qua verdedigers wederom niet klaar is voor de competitie begint, zelfde gezeik als vorig jaar. Ja Dest is vastgelegd, maar die ligt er ook nog maanden uit.
teze la me niet lachenquote:Op maandag 5 augustus 2024 00:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Teze schijnt 10 miljoen + 3 miljoen aan bonussen zijn volgens Rikkert, ja dat kun je haast niet weigeren voor een 1-jarig contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |