Toplevelquote:Op zondag 28 juli 2024 21:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vreemd, hebben nochtans een Europese topverdediging.
Brabantiaquote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef PSVCL het volgende:
Balletje wezen trappen bij Brabantia, zag iemand alleen een balletje hooghouden aan de zijkant dus vraag of ie met ons mee wil ballen blijkt het de broer van Saibari te zijn![]()
FC Eindhoven AV >quote:
Sterker nog, ze zijn twee keer Nederlands kampioen geworden in de periode voor het betaald voetbal (jaren 30). Uiteindelijk kort na de introductie van het betaald voetbal zijn ze teruggegaan naar het amateurvoetbal.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
FC Eindhoven AV >
Brabantia is wel een mooie verenging ja, hoorde laatste dat ze in het verleden nog een jaar of 2(?) Eredivisie voetbal hebben gespeeld en de echte rivaal zijn van PSV
Zo oud ben ik niet dat ik dat weet.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:47 schreef Buitendam het volgende:
Je kon als katholiek van Brabantia ook niet naar PSV. Dat was not dun, terwijl Brabantia altijd veel betere spelers had dan PSV. Hebben Europees nog tegen Newcastle United gespeeld.
Clown club weer. Seizoen is nog niet begonnen of de ellende begint al weer. Niks geleerd van het EK.quote:
Dus alleen nog thuissupporters bij alle wedstrijden wat PSV betreft?quote:PSV gaat de uitwedstrijd tegen Ajax op 2 november spelen zonder uitsupporters. De landskampioen uit Eindhoven neemt de beslissing 'uit voorzorg om te voorkomen dat kwetsende spreekkoren de sfeer en de wedstrijd negatief beοnvloeden', schrijft de club op haar site. "De vrees bestaat dat een deel van de uitsupporters de verleiding niet kan weerstaan om de Amsterdamse rivaal onheus verbaal te bejegenen."
Ja, ook met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus alleen nog thuissupporters bij alle wedstrijden wat PSV betreft?
Ik zou even bellen met Marseille danquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
mooi zo PSV die respect toont voor Ajax
om rellen te voorkomen
prachtig voorbeeld voor het nederlandse voetbal dit
niet meer die sepp van den berg aub, gewoon doorschakelen richting een andere centrale verdediger, en eventueel kijken voor vervanger Schouten als die weggaat (Hojbjerg lijkt me wel een goede optie misschien, beetje op leeftijd maar kan nog makkelijk mee in eredivisie en bakken aan internationale ervaring met het oog op CL voetbal, is ook een type schouten, zo'n stofzuiger op het middenveld, was lange tijd vaste kracht bij de spurs maar nu niet meer zo door instroom jong talent)
Los van hoe realistisch het is om hem te kunnen halen is Bosz meestal wel vrij koel als het gaat over namen die geroepen worden toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond Peter Bosz al vrij koel reageren op vragen over vd Berg. Heb niet het idee dat dat nog rond gaat komen.
Ik zoek nog een sprankje hoop voor zondag, zodat we nog een kans hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond Peter Bosz al vrij koel reageren op vragen over vd Berg. Heb niet het idee dat dat nog rond gaat komen.
Ramalho is wegquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek nog een sprankje hoop voor zondag, zodat we nog een kans hebben.
Vertel me eens makker. Wie zijn er allemaal vertrokken bij PSV?
Dest is geblesseerd. En PSV zit (mede door blessures) nu erg dun in de verdedigers.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek nog een sprankje hoop voor zondag, zodat we nog een kans hebben.
Vertel me eens makker. Wie zijn er allemaal vertrokken bij PSV?
Denk niet dat de verdediging veel te doen krijgt. En een achterhoede met Teze, Schouten, Flamingo is verder ook niks mis mee (voetballend/opbouwend sterk). Dat wordt een grote rondo voor Feyenoordquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dest is geblesseerd. En PSV zit (mede door blessures) nu erg dun in de verdedigers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |