Heeft een prima wedstrijd gespeeld op een slordige pass na. Laten we niet iemand op één moment afschrijven.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelijkspel door een fout van Flamingo lees ik, lijkt hier dus prima als verdediger te passen
Tuurlijk, was ook niet geheel serieus.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft een prima wedstrijd gespeeld op een slordige pass na. Laten we niet iemand op één moment afschrijven.
De Braziliaans connectie.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelijkspel door een fout van Flamingo lees ik, lijkt hier dus prima als verdediger te passen
#CreatingRyanTogetherquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De Braziliaans connectie.
degradeerde ook met Schalke 04 uit de bundesliga (kon hij op zich weinig aan doen door blessureleed) met flapdrol Tedesco destijds als coach daarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
15 miljoen voor vd berg vind ik aan de hoge kant voor iemand die zich nog nauwelijks bewezen heeft op t hoogste niveau
ja dat wordt Fons zijn projectje om hem z.s.m. klaar te stomen voor het eerste elftal, is een echte Bosz voetballerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:27 schreef tja77 het volgende:
Monamay is binnen geharkt, ik verwacht eerst nog voor jong PSV.
Fons was toch meer van de Marokkaantjes?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja dat wordt Fons zijn projectje om hem z.s.m. klaar te stomen voor het eerste elftal, is een echte Bosz voetballer
Groenendijk en Bosz hebben ongeveer dezelfde visiequote:Op woensdag 17 juli 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Fons was toch meer van de Marokkaantjes?
Ben je in de war met Spooren?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Fons was toch meer van de Marokkaantjes?
De grap werd niet echt opgepikt helaasquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:27 schreef tja77 het volgende:
Monamay is binnen geharkt, ik verwacht eerst nog voor jong PSV.
Ik blijf het herhalen, maar na al die kokosnoten van de afgelopen jaren is deze man toch een zegen voor je club qua presentatie naar buiten toe?quote:
Oh Peterquote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik blijf het herhalen, maar na al die kokosnoten van de afgelopen jaren is deze man toch een zegen voor je club qua presentatie naar buiten toe?
Zeker. Ben echt super blij met hem. Vooral dat hij ook meteen in de rust wisselt als het niet loopt. Schmidt keek het even tot de 80e minuut aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik blijf het herhalen, maar na al die kokosnoten van de afgelopen jaren is deze man toch een zegen voor je club qua presentatie naar buiten toe?
Dat zou wel een ideaal scenario zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die blijft nog twee seizoenen en volgt dan die rooie bij Oranje op.
Hij wilde toch stoppen hierna, al is hij er misschien Dick genoeg voor om het te doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die blijft nog twee seizoenen en volgt dan die rooie bij Oranje op.
Advocaat wilde ook tig keer stoppen. Van Gaal ook. Hiddink ook. De stopact. Bijna net zo erg als de logokusact van spelers.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wilde toch stoppen hierna, al is hij er misschien Dick genoeg voor om het te doen.
We gaan het zien, ik vind hem wel een sympathieke gast en hij zal vast wat aantrekkelijker willen voetballen dan Koeman.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Advocaat wilde ook tig keer stoppen. Van Gaal ook. Hiddink ook. De stopact. Bijna net zo erg als de logokusact van spelers.
Is Mauro ooit niet geblesseerd?quote:
Vraag me af of zijn visie werkt bij een landenteam. Het vraagt nogal wat van spelers. En aangezien je ze maar 4 weken per jaar ziet kan ik me niet voorstellen dat je de Bosz visie er niet dusdanig ingeramd krijgt zoals bij PSV vorig seizoen.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik vind hem wel een sympathieke gast en hij zal vast wat aantrekkelijker willen voetballen dan Koeman.
het wordt al snel aantrekkelijker dan onder Koeman.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vraag me af of zijn visie werkt bij een landenteam. Het vraagt nogal wat van spelers. En aangezien je ze maar 4 weken per jaar ziet kan ik me niet voorstellen dat je de Bosz visie er niet dusdanig ingeramd krijgt zoals bij PSV vorig seizoen.
Beste selectie aller tijden met de beste coach sinds de eeuwwisseling.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:40 schreef PSVCL het volgende:
Announce Sepp
#creatingSepptogheter
[ afbeelding ]
[ x ]
Wie gaat PSV stoppen in de Eredivisie? Geen Piske en Faroli iigquote:Op maandag 22 juli 2024 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste selectie aller tijden met de beste coach sinds de eeuwwisseling.
Niemand natuurlijk, ongeslagen kampioen 500 goals voor en 3 tegen.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wie gaat PSV stoppen in de Eredivisie? Geen Piske en Faroli iig![]()
Nou nou, niet overdrijven. Het valt of staat een beetje met de GOAT Branco. Als die blijft zou Ajax zomaar eens kunnen verrassen.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand natuurlijk, ongeslagen kampioen 500 goals voor en 3 tegen.
Lol one day fly Schouten. Dortmund wil geen eens 30 miljoen betalen.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:40 schreef PSVCL het volgende:
Announce Sepp
#creatingSepptogheter
[ afbeelding ]
[ x ]
Niemand, zonder ironie of twijfel.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wie gaat PSV stoppen in de Eredivisie? Geen Piske en Faroli iig![]()
Deze man werkt met Venus-dagen oid. One day flyquote:Op maandag 22 juli 2024 19:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol one day fly Schouten. Dortmund wil geen eens 30 miljoen betalen.
Lol kijk eens dom, ja ho maarquote:Op maandag 22 juli 2024 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Deze man werkt met Venus-dagen oid. One day fly
Trek je dat gestrekte been eigenlijk wel eens in? Ik begin me zorgen te maken om je.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol kijk eens dom, ja ho maar
Maar ok ik geef toe, hij had de middenvelder van Damac FC wel in de zak.
Erg benieuwd hoe jij naar voetbalwedstrijden kijkt. Met een blinddoek op? Of doe je gewoon je handen voor je ogen? Of zet je hem aan op de TV en ga je dan met je rug er naar toe zitten?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol kijk eens dom, ja ho maar
Maar ok ik geef toe, hij had de middenvelder van Damac FC wel in de zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |