Heeft een prima wedstrijd gespeeld op een slordige pass na. Laten we niet iemand op één moment afschrijven.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelijkspel door een fout van Flamingo lees ik, lijkt hier dus prima als verdediger te passen
Tuurlijk, was ook niet geheel serieus.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft een prima wedstrijd gespeeld op een slordige pass na. Laten we niet iemand op één moment afschrijven.
De Braziliaans connectie.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelijkspel door een fout van Flamingo lees ik, lijkt hier dus prima als verdediger te passen
#CreatingRyanTogetherquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De Braziliaans connectie.
degradeerde ook met Schalke 04 uit de bundesliga (kon hij op zich weinig aan doen door blessureleed) met flapdrol Tedesco destijds als coach daarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
15 miljoen voor vd berg vind ik aan de hoge kant voor iemand die zich nog nauwelijks bewezen heeft op t hoogste niveau
ja dat wordt Fons zijn projectje om hem z.s.m. klaar te stomen voor het eerste elftal, is een echte Bosz voetballerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:27 schreef tja77 het volgende:
Monamay is binnen geharkt, ik verwacht eerst nog voor jong PSV.
Fons was toch meer van de Marokkaantjes?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja dat wordt Fons zijn projectje om hem z.s.m. klaar te stomen voor het eerste elftal, is een echte Bosz voetballer
Groenendijk en Bosz hebben ongeveer dezelfde visiequote:Op woensdag 17 juli 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Fons was toch meer van de Marokkaantjes?
Ben je in de war met Spooren?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Fons was toch meer van de Marokkaantjes?
De grap werd niet echt opgepikt helaasquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:27 schreef tja77 het volgende:
Monamay is binnen geharkt, ik verwacht eerst nog voor jong PSV.
Ik blijf het herhalen, maar na al die kokosnoten van de afgelopen jaren is deze man toch een zegen voor je club qua presentatie naar buiten toe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |