abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214512893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 18:28 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Denk niet dat de verdediging veel te doen krijgt. En een achterhoede met Teze, Schouten, Flamingo is verder ook niks mis mee (voetballend/opbouwend sterk). Dat wordt een grote rondo voor Feyenoord _O_
Ik vind het niet fijn als jij de zaak gaat lopen Jinxen
Dit, dus.
pi_214514358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik vind het niet fijn als jij de zaak gaat lopen Jinxen
Komt goed. Wordt een makkelijke overwinning.
Mocht PSV per ongeluk verliezen is het geen prijs
pi_214516646
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]

lol
Wat een enorm matig statement. In Amsterdam worden momenteel dagelijks joden doodgewenst bij allerlei pro-Palestina demonstraties :') Maar hier maakt Halsema een halszaak van.
#12 is not for sale!
pi_214523726
Ik zie ook niet in waarom PSV dit seizoen niet wederom voor een seizoen zonder verlies in de ED zou kunnen gaan (vorig jaar helaas niet gelukt vanwege NEC uit nota bene..). Ajax is er nog steeds niet en Feyenoord is met het verlies van Slot zeker niet beter geworden. Sure, Ajax, Feyenoord en Twente uit kun je op een mindere dag altijd verliezen; maar in principe ben je in letterlijk elke wedstrijd gewoon de favoriet (buiten CL om natuurlijk).
pi_214523756
Krijg je extra prijzen als je een ongeslagen seizoen hebt?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:33:02 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214523791
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:30 schreef Solispolar het volgende:
Ik zie ook niet in waarom PSV dit seizoen niet wederom voor een seizoen zonder verlies in de ED zou kunnen gaan (vorig jaar helaas niet gelukt vanwege NEC uit nota bene..). Ajax is er nog steeds niet en Feyenoord is met het verlies van Slot zeker niet beter geworden. Sure, Ajax, Feyenoord en Twente uit kun je op een mindere dag altijd verliezen; maar in principe ben je in letterlijk elke wedstrijd gewoon de favoriet (buiten CL om natuurlijk).
Betekenis 'wederom'
Je hebt gezocht op het woord: wederom.
we·der·om (bijwoord)
1
(formeel) nog eens, opnieuw: hij is wederom in de fout gegaan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214524042
quote:
Het boeit me echt geen reet of ze ongeslagen kampioen worden. Als ze het maar worden.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:12:38 #183
842 Zorro
Z
pi_214524509
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Betekenis 'wederom'
we·der·om (bijwoord)
1
Klopt toch?

Vorig jaar gingen ze ervoor (en dat lukte niet) en nu gaan ze er wederom voor.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_214533157
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Betekenis 'wederom'
we·der·om (bijwoord)
1
Waarom zouden ze er niet wederom voor kunnen gaan? Ik zeg toch nergens dat het ze is gelukt, alleen dat ze er weer voor gaan. Dat weer slaat op het proberen, niet op het gegeven dat het wel of niet gelukt is.
pi_214533279
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:25 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Waarom zouden ze er niet wederom voor kunnen gaan? Ik zeg toch nergens dat het ze is gelukt, alleen dat ze er weer voor gaan. Dat weer slaat op het proberen, niet op het gegeven dat het wel of niet gelukt is.
Lekker belangrijk. 33x winnen en 1 verlies is toch mooier dan 30x winnen en 4x gelijk spelen?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:41:14 #186
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214533310
quote:
Staan er prima voor maar in de maand augustus kan nog veel gebeuren.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 00:14:37 #187
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214533619
quote:
Ik denk juist dat je vorig seizoen de ideale mogelijkheid hebt nagelaten. Een Eredivisie waarin 15 clubs (waaronder Ajax) nauwelijks tegenstand kunnen bieden en het best wel mee zit in de onderlinge duels tegen de andere twee, dat ga je niet gauw meer meemaken.

Jullie zijn wel favoriet dit jaar hoor, maar er gaan ook meer bananenschillen zijn onderweg dan vorig seizoen denk ik.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_214534147
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 00:00 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Wat een enorm matig statement. In Amsterdam worden momenteel dagelijks joden doodgewenst bij allerlei pro-Palestina demonstraties :') Maar hier maakt Halsema een halszaak van.
Racist
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 3 augustus 2024 @ 07:18:30 #189
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214534572
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2024/2025] #1 We mogen weer!

Doen jullie ook mee aan de Voetbalmanager? :)
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 07:51:46 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214534620
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:25 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je moet er altijd voor gaan, ik denk alleen dat het dit seizoen allemaal wat moeizamer zal verlopen dan het vorige, kampioen zal PSV wel worden maar met minder punten dan vorig seizoen.
pi_214542543
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 07:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je moet er altijd voor gaan, ik denk alleen dat het dit seizoen allemaal wat moeizamer zal verlopen dan het vorige, kampioen zal PSV wel worden maar met minder punten dan vorig seizoen.
Waar baseer je dat op dan? Enige wat ik kan bedenken is dat de selectie minder hongerig zou zijn, maar daar kwam je bij Bosz niet mee weg. Daarnaast is de selectie vooralsnog breed genoeg, dus als iemand er met de pet naar gooit is er altijd een mogelijkheid om een sterke vervanger in te brengen die het dan mag laten zien. Ik zie ook niet in wie de punten van ons af gaan snoepen.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:34:10 #192
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214545068
Waar zit een goede parkeergarage waar je redelijk snel weg bent na de wedstrijd en enigszins op loopafstand van het Philips Stadion (max 20-25 min)?
pi_214545090
Oprollen die subtoppers uit Rotterdam en de 4e supercup oprij binnenhalen.

Vroeg beginnen met redords verbreken van dit seizoen _O_
pi_214545231
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 17:34 schreef fetX het volgende:
Waar zit een goede parkeergarage waar je redelijk snel weg bent na de wedstrijd en enigszins op loopafstand van het Philips Stadion (max 20-25 min)?
Strijp s
pi_214545737
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Strijp s
Witte Dame is toch veel dichterbij?
pi_214546036
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Witte Dame is toch veel dichterbij?
Ik wel hem een iets langere walk of shame laten lopen door Eindhoven nadat ze een pak slaag hebben gekregen 🫡

Nee de witte dame is wel iets dichterbij ja, scheelt niet echt veel en op strijp s heb je meer garages/plek. Ben jaren niet met de auto in het centrum geweest, ga altijd lopend / met de fiets als ik daar moet zijn
pi_214551371
twitter

Noagoat
  zondag 4 augustus 2024 @ 08:15:33 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214553473
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:51 schreef ISVV het volgende:

[..]
Waar baseer je dat op dan? Enige wat ik kan bedenken is dat de selectie minder hongerig zou zijn, maar daar kwam je bij Bosz niet mee weg. Daarnaast is de selectie vooralsnog breed genoeg, dus als iemand er met de pet naar gooit is er altijd een mogelijkheid om een sterke vervanger in te brengen die het dan mag laten zien. Ik zie ook niet in wie de punten van ons af gaan snoepen.
Ja dat, het is gewoon anders als je net kampioen bent geweest, is wel op te vangen met wat frisse hongerige aankopen erbij, maar anders best moeilijk omdat allemaal net zo scherp te houden.
Verder weet ik niet wat er vorig seizoen allemaal net goed viel wat nu net niet goed kan vallen.
pi_214553603
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 08:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja dat, het is gewoon anders als je net kampioen bent geweest, is wel op te vangen met wat frisse hongerige aankopen erbij, maar anders best moeilijk omdat allemaal net zo scherp te houden.
Verder weet ik niet wat er vorig seizoen allemaal net goed viel wat nu net niet goed kan vallen.
Luuk de Jong die op zijn 33e opeens verreweg zijn beste seizoen in zijn carrière speelt.
  zondag 4 augustus 2024 @ 08:50:59 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214553630
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 08:46 schreef CR7 het volgende:

[..]
Luuk de Jong die op zijn 33e opeens verreweg zijn beste seizoen in zijn carrière speelt.
Ik weet niet of dit z'n beste seizoen was, misschien qua rendement wel, maar het zat gewoon goed in elkaar en hij maakte het prima af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')