De Eredivisie wacht op niemand.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:13 schreef Starflyer het volgende:
Kunnen we hier niet mee wachten tot na de Spelen?
Helaas!quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:13 schreef Starflyer het volgende:
Kunnen we hier niet mee wachten tot na de Spelen?
Je zult wel meer namen missen. Als iedereen aangeeft welke namen er ontbreken dan komt wel goed in een volgende update, ondanks de OS.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:pino112 ik 'mis' Mitchell Dijks bij Fortuna.
Dat is juist het briljante aan het concept.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:42 schreef WillemsJ het volgende:
Jammer dat één ronde over 2 speelronde(n) gaan. Mocht er één of meerdere geblesseerd raken dan ben je gewoon al de lul.
Bedankt! Zal morgen nog eea aan transfers toevoegenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:49 schreef Montagui het volgende:
Robin Propper (Twente) naar Rangers.
Sahraoui (Heerenveen) naar Lille
Dank voor het werk en wederom een voetbalmanager!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedankt! Zal morgen nog eea aan transfers toevoegen
Die gaat naar Heracles, aan de prijs verandert dan niks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Siloh 't Zand speelt dit seizoen voor Heracles op huurbasis. Ik weet niet of dat aangepast moet worden of dat hij toch Feyenoord achter zijn naam houdt?
En of dat wat met zijn prijs doet
Linkje heb ik meteen al gevraagd of men dat wil aanpassen, kunnen wij niet zelf helaasquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dank voor het werk en wederom een voetbalmanager!
De link op de frontpage gaat nog naar de oude van vorig seizoen.
Misschien leuk als we nog ergens de manager kunnen promoten? Frontpage e.d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop