Geweldige pot tegen Roemenië en Polen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Erg benieuwd hoe jij naar voetbalwedstrijden kijkt. Met een blinddoek op? Of doe je gewoon je handen voor je ogen? Of zet je hem aan op de TV en ga je dan met je rug er naar toe zitten?
Er schijnen ook wedstrijden buiten het EK om gespeeld te worden. Van horen zeggen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geweldige pot tegen Roemenië en Polen.
"Ja Guardiola loopt te watertanden hoor!"
Ja dat is wel weer waar. Arsenal liep geweldig. En Dortmund hebben jullie ook weggespeeld.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er schijnen ook wedstrijden buiten het EK om gespeeld te worden. Van horen zeggen.
Je kunt als 1 van de 11 alleen goed spelen wanneer je als team een tegenstander compleet wegspeelt. Weer wat geleerd, dit is eye-opening voor mij. Heb je nog wat van dit soort wijsheden?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer waar. Arsenal liep geweldig. En Dortmund hebben jullie ook weggespeeld.
Maar hij speelde toch niet goed tegen een Arsenal, Dortmund, Oostenrijk of Engeland?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt als 1 van de 11 alleen goed spelen wanneer je als team een tegenstander compleet wegspeelt. Weer wat geleerd, dit is eye-opening voor mij. Heb je nog wat van dit soort wijsheden?
Beste man, aan Nederlandse zijde, op het veld tegen Engeland. Maar volgens CR7 speelde die niet goed, mooi verhaal weer. Arsenal is is 10 maanden geleden oid, dat kan ik me niet herinneren, maar gezien de score was het vast niet best inderdaad. Zal vast allemaal aan Schouten gelegen hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar hij speelde toch niet goed tegen een Arsenal, Dortmund, Oostenrijk of Engeland?
Almere is pakweg even groot. Wereldstadquote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Achterlijke posts plaatsen we toch altijd. Zou willen dat er een metro of tram was in saaie klote stad die Eindhoven is.
Calimero's foreverquote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Achterlijke posts plaatsen we toch altijd. Zou willen dat er een metro of tram was in saaie klote stad die Eindhoven is.
Wel goed dat ze een zwakbegaafde met een pet in de spotlights zetten.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
#CreatingMetroTogetherquote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Dat stuk plakband erop maakt het treurige af.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel goed dat ze een zwakbegaafde met een pet in de spotlights zetten.
Saai is Eindhoven allerminst.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Til ook wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Noa is wel een leuke jongen voor in de selectie.
Van Guus is dat beeld wel bekend, Noano moet toch een beetje dealen met wat meningen van buitenaf. (terwijl het dus een hartstikke leuke jongen is)quote:
Hij heeft zijn stem niet mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van Guus is dat beeld wel bekend, Noano moet toch een beetje dealen met wat meningen van buitenaf. (terwijl het dus een hartstikke leuke jongen is)
Het ED zendt de wedstrijd (aftrap 20.00) uit voor alle abonnees, die een digitaal of papieren abonnement hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:37 schreef Solispolar het volgende:
Is de wedstrijd zo nog ergens te zien?
Die hebben er zin in.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na twee weken alweer terug? Opmerkelijk.
[ tweet ]
Kampioenstrainer bij mij juist.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:25 schreef Wotte het volgende:
Peter Bosz geeft me wel altijd seriemoordenaar vibes.
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Bosz is van alles maar nou niet een trainer die veel prijzen gepakt heeft.quote:
Het doet nog steeds pijn, die kansloosheid van vorig seizoen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Bosz is van alles maar nou niet een trainer die veel prijzen gepakt heeft.
Kijk maar eens een interview. Dan snap je wel wat ik bedoel.
Niet echt. Soms gaat het goed maar veelal wat minder. Het gaat volgens mij wel wat ver om een trainer die pakweg dezelfde prijzenkast heeft als Ron Jans. Een kampioenstrainer te noemen. Geen idee wat hier zo wereldschokkends aan is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het doet nog steeds pijn, die kansloosheid van vorig seizoen?
Mooi.
It takes one to know one, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet echt. Soms gaat het goed maar veelal wat minder. Het gaat volgens mij wel wat ver om een trainer die pakweg dezelfde prijzenkast heeft als Ron Jans. Een kampioenstrainer te noemen. Geen idee wat hier zo wereldschokkends aan is.
Hij geeft gewoon een bepaalde uitstraling met die indringende priemende ogen. Wellicht is seriemoordenaar wat overdreven. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
Beetje hetzelfde type als die zelfingenomen balletjes op kantoor die je voor de bus gooien als het ze goed uitkomt.
Waar ben ik precies jaloers op dan? Niet op Peter Bosz neem ik aan dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
It takes one to know one, zullen we maar zeggen.
Je jaloezie is best grappig.
Bedankt maat. Ging op het nippertje goed. In Bosz we trust.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd met de eerste prijs van het seizoen
Met de beste cdm in de wereld en de opvolger van Kroos bij Real Madrid gaat het wel makkelijker uiteraard.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bedankt maat. Ging op het nippertje goed. In Bosz we trust.
Kijk jij snapt het. Het Real Madrid van Nederland.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de beste cdm in de wereld en de opvolger van Kroos bij Real Madrid gaat het wel makkelijker uiteraard.
Ik snap helemaal niet wat je bedoelt, want dit is exact wat ik zoek in een trainer. Rustige man, geen gekkigheid.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Bosz is van alles maar nou niet een trainer die veel prijzen gepakt heeft.
Kijk maar eens een interview. Dan snap je wel wat ik bedoel.
Lekker zuur, ga zo doorquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de beste cdm in de wereld en de opvolger van Kroos bij Real Madrid gaat het wel makkelijker uiteraard.
Hij heeft het ook heel goed gedaan, PSV lijkt me dan ook weer de favoriet voor dit seizoen, misschien dat Feyenoord het dit keer wat beter bij kan benen, Ajax zie ik geen rol van betekenis spelen en de rest doet dat eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet wat je bedoelt, want dit is exact wat ik zoek in een trainer. Rustige man, geen gekkigheid.
PSV heeft gewoon een paar strepen voor. Ze hebben met Veerman, Bakayoko, Tillman en De Jong liefst vier spelers die je nooit uit het oog mag verliezen in de laatste derde van het veld. Dan heb je nog Dest. Dat is outer class Eredivisie, die eigenlijk niets meer te leren hebben hier. Dan moet Lang nog terugkeren van zijn blezure, en heb je nog jongens als Til en Saibari. Je kunt er lang of kort over praten, maar PSV moet alleen de plek naast Boscaljie en de linksback zien te upgraden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 06:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het ook heel goed gedaan, PSV lijkt me dan ook weer de favoriet voor dit seizoen, misschien dat Feyenoord het dit keer wat beter bij kan benen, Ajax zie ik geen rol van betekenis spelen en de rest doet dat eigenlijk nooit.
Dest kan je, net als Hartman, wel aardig afschrijven voor dit seizoen hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon een paar strepen voor. Ze hebben met Veerman, Bakayoko, Tillman en De Jong liefst vier spelers die je nooit uit het oog mag verliezen in de laatste derde van het veld. Dan heb je nog Dest. Dat is outer class Eredivisie, die eigenlijk niets meer te leren hebben hier. Dan moet Lang nog terugkeren van zijn blezure, en heb je nog jongens als Til en Saibari. Je kunt er lang of kort over praten, maar PSV moet alleen de plek naast Boscaljie en de linksback zien te upgraden.
Oh, sorry. Ik sla wel eens PSV-nieuws overquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dest kan je, net als Hartman, wel aardig afschrijven voor dit seizoen hoor
Wel nee maat ik ben niet zuur. Moest gewoon lachen om de berichten in de media over die twee spelers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |