eenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je wat een paarse vrijdag doet maatMensen in de LGBTQ-community zullen zich hier wel hartstikke goed voelen door jou
Nou goed, de hond dan.quote:
quote:
Daarom voel ik me hier ook zo thuis, warm badjequote:Op vrijdag 13 december 2024 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar doen wij bij VBL niet zo kinderachtig over
Ik ben wel benieuwd hoe snel jij een permaban op Voetbalzone zou krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:27 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gaaf
Kunnen ze dan meteen flikkers vanaf gooien
Daar reageren toch alleen zwakbegaafden?quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe snel jij een permaban op Voetbalzone zou krijgen.
Wotte was daar lang lidquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar reageren toch alleen zwakbegaafden?
Ik meende dat ze elkaar daar voornamelijk op betuttelend toon toespreken over provoceren van elkaar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar reageren toch alleen zwakbegaafden?
Het was niet eens een aanval het leek me wel een experiment waardigquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland countert op kinderlijk eenvoudige wijze de aanval van forumgebruiker @:Wotte
Was laatst nog naar de Aziatische kapper geweestquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lief en hij heeft een kappertje gedaan zie ik.
Wow, wat een lieverd is het ook.
@:kingroland
Goh... Hoe zou met met JanCees zijn?quote:,Je ziet nierstenen ook vaker bij mensen met overgewicht
Je bent gewoon bang voor hem.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:41 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zit ik helemaal niet zo te wachten op de aanwezigheid van Wotte
En ik wil zelfs iets verder gaan: ik kan me geen enkel topic herinneren dat er leuker op werd door zijn aanwezigheid.
Je meent toch niet dat je buiten de SC om een graag geziene gast bent in VBL?quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:41 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zit ik helemaal niet zo te wachten op de aanwezigheid van Wotte
En ik wil zelfs iets verder gaan: ik kan me geen enkel topic herinneren dat er leuker op werd door zijn aanwezigheid.
En binnen de SC?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie @:GGMM erg graag buiten de SC.
Hallo @:Yvonne
Kkr op.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:29 schreef Mikeytt het volgende:
GGMM zei dat het in deze SC echt aan is, dus ik kom eens kijken
Veel leesplezierquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Boekje van Hella Haasse gekocht. @:coco
Je quote hier echt de verkeerdequote:Op vrijdag 13 december 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Boekje van Hella Haasse gekocht. @:coco
Ryan Babel is een bastaard kind Bryan Roy.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Als ik het voor het zeggen had zouden we hier een Noord-Koreaans internetregime krijgen @:rambodirk @:fetx
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus ik weet niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Zie je je stiefmoeder nog regelmatig?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus ik weet niet.
Dus doe maar net alsof ik bietjes eet
1 Korinthiërs 10:31quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 Korinthiërs 10:31
@:rambodirk vul jij dit aan?
quote:Oranjesius 6:69
As a finishing touch God created the Dutch
Liefquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen kerk maatjequote:Op zaterdag 14 december 2024 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb zelden zo'n bult narigheid gezien als die 'niet in mijn naam' types bij elkaar. Het riekt gewoon door het beeldscherm heen. Deporteren naar Gaza, en rap een beetje Geert.
Ik hoopte al dat je dit zou vragen, ik eet namelijk erwtensoep!quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Uitsmijter.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onlo jr. gevoetbald vandaag?quote:
Man man man. Dit geeft mij geen goed gevoel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
6-3 eraf maat. Het lijkt NERGENS meer op.
Hoe heeft die van jou het gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Man man man. Dit geeft mij geen goed gevoel.
Enkelbanden gescheurd. Tijdje uit de running.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe heeft die van jou het gedaan vandaag?
Ja af toe, goed je hier te zienquote:Op zondag 15 december 2024 00:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Post mijn goede vriend @:tarado hier ook nog?
Inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het FB-forum of het feedbacktopic in VBL?
quote:Op zondag 15 december 2024 13:48 schreef yvonne het volgende:
Ik moet nog ontbijten, het wordt een broodje, uiteraard met roomboter , scrambled eggs met bieslook, worstjes en gegrilde tomaten.
Goeiemorgen!
Broodjes zelfgemaakte tonijnsalade, lekker makkelijk met rauwe worteltjes voor de vitaminen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
40/45 maandenquote:Op maandag 16 december 2024 07:39 schreef Scrummie het volgende:
Hoe lang doen we nu eigenlijk al woordle? @:rambodirk kan jij dat eens uitzoeken?
Had je al uitgezocht wanneer we met Woordle waren begonnen?quote:Op maandag 16 december 2024 08:40 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen met een krabpaal ter hoogte van een volwassen persoon in hun huis. Behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Wat een leuk idee.quote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco PSV - Feyenoord een eigen topic, de ja de nee?
Dat lijkt me nou leukquote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien is Tong wel toe aan vakantie (lol)quote:Op maandag 16 december 2024 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou leuk
Tenzij Tong hem opent, dan krijg je weer een OP waarin vooral geklaagd wordt dat FOK doot is
Zal rustig zijn, velen die in vbl posten zullen dan in het stadion zitten.quote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op maandag 16 december 2024 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zal rustig zijn, velen die in vbl posten zullen dan in het stadion zitten.
In films komen kakkerlakken alleen tevoorschijn als alles en iedereen weg is, dus een lege OP graag.quote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen als jij hem maakt.quote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ludiek idee!quote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
@tong80 wat vind je hier nu van? Je wordt wel erg gedemoniseerd zo hé.quote:Op maandag 16 december 2024 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou leuk
Tenzij Tong hem opent, dan krijg je weer een OP waarin vooral geklaagd wordt dat FOK doot is
Wat is er onjuist aanquote:Op maandag 16 december 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:tong80 wat vind je hier nu van? Je wordt wel erg gedemoniseerd zo hé.
Gohquote:Op maandag 16 december 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niks maar ik stook gewoon graag het vuurtje op omdat ik toch wel weet dat tong hapt.
Jo mem is in goed minskequote:Op maandag 16 december 2024 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een hekel aan kerstkaarten maar had er net één met 100 euro erin.
Mijn moeder (gok ik) is een lief mens.
Jammer dat uitgerekend jij zo over mij denktquote:Op maandag 16 december 2024 15:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
En non-stop toegang tot anime, hentai, K-pop en babyolie natuurlijk.
Zolang ze maar van mijn piemel houdt, maatje.quote:Op maandag 16 december 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arme Rambo. Is er dan helemaal niemand die van jou houdt?
Wat ordinairquote:Op maandag 16 december 2024 15:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zolang ze maar van mijn piemel houdt, maatje.
Inkoppertjequote:Op maandag 16 december 2024 15:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat uitgerekend jij zo over mij denkt
Al hoort k-pop niet in dat rijtje thuis.
Ik hou af en toe wel van knuffelenquote:Op maandag 16 december 2024 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Liever ordinair dan "knuffelen"
quote:Op maandag 16 december 2024 15:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou af en toe wel van knuffelen
Ik ben ook dol op knuffelen.quote:Op maandag 16 december 2024 15:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou af en toe wel van knuffelen
Shephard's Pie.quote:Op maandag 16 december 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
bavette, gebakken aardappels, slaquote:Op maandag 16 december 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Erwtensoepquote:Op maandag 16 december 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boerenkool met worst, lekker NEDERLANDSquote:Op maandag 16 december 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar heb ik nog een blauwe maandag gewerkt. Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kruiskamp
Altijd die vervelende @:slobeend
Vechtbuurtquote:
Oost blijkt ook geen goede naam.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Vechtbuurt
Hatert
Schadewijk
Donderberg
Ja dan vraag je er ook om.
In Rotterdam zijn er zoveel verpauperde buurten dat ze het maar samengevat hebben met Zuid.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oost blijkt ook geen goede naam.
Waar blijft het locatiekaartje?quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Vechtbuurt
Hatert
Schadewijk
Donderberg
Forumgebruiker @RamboDirk slaat forummoderator @Coco K.O.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar blijft het locatiekaartje?
Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar blijft het locatiekaartje?
Ik heb al wel de locaties adhv van het veldwachtersgilde kaartje wat eerder is gedeeld. Hoeft niet via DM, weinig spannends aan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt.
DM staat open voor locaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb al wel de locaties adhv van het veldwachtersgilde kaartje wat eerder is gedeeld. Hoeft niet via DM, weinig spannends aan.Is dit de penis van @onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis de lengtematen
Sked zit in de anus?
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn er zoveel verpauperde buurten dat ze het maar samengevat hebben met Zuid.
Ik mis De Worp.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Vechtbuurt
Hatert
Schadewijk
Donderberg
Dit klopt.quote:
Je hebt geen honger maar trekquote:
Sked zit wel midden in een verhuizing.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Is dit de penis van @:onlogisch
Ik mis de lengtematen
Sked zit in de anus?
Volgens mij is @Sked van een brug gesprongenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sked zit wel midden in een verhuizing.
Dit weekend nog geweestquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:42 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam zuid is niet voor beginners
@:fetx @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:de_pel
Ook een soort van verhuizenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij is @:Sked van een brug gesprongen
Als het me niet boeit boeit het me nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat. Dus die vooringenomenheid siert je niet.
Doe maar weer zoquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het me niet boeit boeit het me niet
Ongeacht wat het is natuurlijk
Grapje maat ik vind jouw mening héél interessant!quote:
Ik hoor graag jouw mening, maar kan me voorstellen dat je die ook niet zomaar met Jan en alleman wil delen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM post opeens in KLB-SC.
Ik vind daar iets van.
Waar blijf je? Ik wil toch ook wel delen wat ik zo ga eten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Meer of minder dan 2 gerechten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waar blijf je? Ik wil toch ook wel delen wat ik zo ga eten.
Wanneer hij minder dan 2 kapsalons eet, dan is hij de moeite niet waard.quote:
Zonet twee frikandel broodjes gehad en nu 9 vissticks met drie zachte broodjes en fritessaus. De vissticks zitten in de airfryer.quote:
Laatst familiemens bij kfc van 15 euro bijna opgekregen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer hij minder dan 2 kapsalons eet, dan is hij de moeite niet waard.
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
@:Caland
@:Wereldgozer
Eet smakelijk makker.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zonet twee frikandel broodjes gehad en nu 9 vissticks met drie zachte broodjes en fritessaus. De vissticks zitten in de airfryer.
Wandelende vetkwab.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zonet twee frikandel broodjes gehad en nu 9 vissticks met drie zachte broodjes en fritessaus. De vissticks zitten in de airfryer.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zijn vissticks zo ongezond?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
t binne weer buutnlanders weer hullie, altied gedonder met da volk.
Vooral als je uit een inteelt cultuur komt zijn vissticks ongezond, zegt thuisarts. Niet mijn woorden.quote:
En als je uit een geborneerde cultuur komt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooral als je uit een inteelt cultuur komt zijn vissticks ongezond, zegt thuisarts. Niet mijn woorden.
Weinig allochtonen/buutnlander topics in NWS de laatste drie dagen, een unicum.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En als je uit een geborneerde cultuur komt?
Thuisarts zegt ook dat anale seks zonder bescherming gevaarlijk is, grotere kans op aids, maar dat houdt jou ook niet tegen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooral als je uit een inteelt cultuur komt zijn vissticks ongezond, zegt thuisarts. Niet mijn woorden.
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Thuisarts zegt ook dat anale seks zonder bescherming gevaarlijk is, grotere kans op aids
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Thuisarts zegt ook dat anale seks zonder bescherming gevaarlijk is, grotere kans op aids
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
Noodpakket al voor elkaar?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
@:Kingroland graag een stukje duiding.
Announce Aliensquote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Wat leuk.quote:
Ze moet eerst ja zeggen. Maar ja, dan ben je uiteraard mijn eerste getuige.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik neem aan dat ik één van je getuigen ben? Je had het nog niet officieel gevraagd maar ik zorg dat ik kan maak je geen zorgen.
Wat leuk Scrummie! Hoe ga je haar vragen? Ja, door het te vragen natuurlijk maar verzin je er iets spectaculairs omheen? Of pleur je gewoon op je knieën en gooi je het eruit?quote:Op woensdag 18 december 2024 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze moet eerst ja zeggen. Maar ja, dan ben je uiteraard mijn eerste getuige.
Neem aan met het volkslied op de achtergrond en overvliegende straaljagersquote:Op woensdag 18 december 2024 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat leuk Scrummie! Hoe ga je haar vragen? Ja, door het te vragen natuurlijk maar verzin je er iets spectaculairs omheen? Of pleur je gewoon op je knieën en gooi je het eruit?
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan met het volkslied op de achtergrond en overvliegende straaljagers
MURICA
In mijn herinnering was er wel muziek aan. Maar ik had wellicht moeten vermelden dat dit meer een kroeg was voor het eerste biertje op de dag dan dat je er een hele avond wil zittenquote:Op woensdag 18 december 2024 11:41 schreef Caland het volgende:
Ik vond het trouwens maar een matige tip @:gurneyisbestoke die pub van jou.
Wel mooi van binnen, maar geen muziek aan waardoor je alleen maar het gerinkel van glas hoorde en vol met boomers.
Was al eens eerder bij cafe Royal om de hoek geweest, die was wel top. Net als Voodoo rooms ernaast.
Al besproken.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik neem aan dat ik één van je getuigen ben? Je had het nog niet officieel gevraagd maar ik zorg dat ik kan maak je geen zorgen.
Ik was er ook in de avond op een zaterdag in het weekend voor kerst. Eigenlijk zat alles wel ongezellig volquote:Op woensdag 18 december 2024 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In mijn herinnering was er wel muziek aan. Maar ik had wellicht moeten vermelden dat dit meer een kroeg was voor het eerste biertje op de dag dan dat je er een hele avond wil zitten
Fake newsquote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
toen der tijdquote:Op woensdag 18 december 2024 11:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al besproken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er geslaagde post toen der tijd weer van @:RamboDirk
Jammer, viel te proberen.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alles is direct te projecteren op jouw fantasie makker.
Op naar COR @RamboDirkquote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
quote:Op woensdag 18 december 2024 12:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis coronatijden wel
Was wel genot
Het zijn nu Luigi Mangione tijdenquote:Op woensdag 18 december 2024 12:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis coronatijden wel
Was wel genot
Is dat de rechtsbuiten van Cagliari Calcio?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het zijn nu Luigi Mangione tijden
Dan zouden ze wel veel meer scoren, schiet altijd raak.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dat de rechtsbuiten van Cagliari Calcio?
Broer van?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
@Bezsen en ik zijn #teamluigiquote:Op woensdag 18 december 2024 12:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zat er op een maandagmiddag in juli met mijn schoonouders. Tegenovergestelder kan inderdaad niet.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er ook in de avond op een zaterdag in het weekend voor kerst. Eigenlijk zat alles wel ongezellig vol
De zondag was al een stuk aangenamer.
Een of andere gek die als wappie nogal wat volgers met corona kreeg. Dit is blijkbaar een magische spreukquote:
Je mist denk ik wat testosteron voor deze kleedkamerhumor van gezonde Hollandse jongens.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt dit meer over jouw humor of is deze opmerking bijzonder pijnlijk voor @:Coco ?
Ik vind het wel grappig dat jij dit als een zeer memorabele post ervaart (omdat je maar 1 like kreeg en er niemand op reageerde)quote:Op woensdag 18 december 2024 11:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al besproken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er geslaagde post toen der tijd weer van @:RamboDirk
Blij dat jij ook blij bentquote:Op woensdag 18 december 2024 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat jij dit als een zeer memorabele post ervaart (omdat je maar 1 like kreeg en er niemand op reageerde)
Macaroni.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en stokbroodje gezond.
Lekkerquote:Op woensdag 18 december 2024 18:20 schreef Abid-Meher het volgende:
Sinds ik in VBL kom, eet ik bewuster. Kilo bak kant en klaar lasagne van de supermarkt wordt door de helft gedaan. De andere helft peuzel ik lekker morgen op.
Ik vond het anders wel een ludieke post.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat jij dit als een zeer memorabele post ervaart (omdat je maar 1 like kreeg en er niemand op reageerde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 18-12-2024 18:46:33 ]Yea, she's on crack.
OP van wereldklassequote:Op woensdag 18 december 2024 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Zondag 14:30 uur] PSV - Feyenoord De koploper tegen de nummer 4 #1
@:coco @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:ggmm @:fetx @:derest
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens voor het eerst haggis op en vond het eigenlijk best oké
Ben ik nu een vet varken? @:ggmm @:onlogisch @:bezsen
Ben je uitgenodigd om ergens met kerst te gaan eten? Ik durf vaak niet meer te gaan, omdat sommige mensen van die rare designachtige stoelen hebben, en ik weet dat ik daar gewoon doorheen ga.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens voor het eerst haggis op en vond het eigenlijk best oké
Ben ik nu een vet varken? @:ggmm @:onlogisch @:bezsen
Neem dan je eigen stoel mee op je bagagedrager.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:22 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ben je uitgenodigd om ergens met kerst te gaan eten? Ik durf vaak niet meer te gaan, omdat sommige mensen van die rare designachtige stoelen hebben, en ik weet dat ik daar gewoon doorheen ga.
Laat je niet oplichten.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:37 schreef KingRoland het volgende:
ik ga nog even naar talk tuah luisteren dan naar bed boys
Flopland is een parodie op zichzelf. Natuurlijk laat hij zich oplichten.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat je niet oplichten.
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:37 schreef KingRoland het volgende:
ik ga nog even naar talk tuah luisteren dan naar bed boys
Als je in deze miem getrapt bent dan verdien je het gewoon.quote:Op donderdag 19 december 2024 06:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Fakenews! @:rambodirk
Bitconneeeeeeect @:onlogisch
Verstandigquote:Op donderdag 19 december 2024 08:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik verorber momenteel 500 gram volle kwark.
@:Bezsen
God zal met haar afrekenen. @KingRolandquote:Op donderdag 19 december 2024 06:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op donderdag 19 december 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
Vandaag foute kersttruiendag op kantoor
@:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:pisces29
quote:Op donderdag 19 december 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
Je bent een walgelijk mens.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
Ik vermoed dat ik wel een prijsje ga winnen met mijn truiquote:
Ik meende Bill Murray in kerstmanoutfit te zienquote:
Ik was de pookie reveal aflevering aan het luisteren, die had ik overgeslagenquote:Op donderdag 19 december 2024 06:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Welke trui heb je aan makker?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik wel een prijsje ga winnen met mijn trui
Mijn Oh Arne trui natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke trui heb je aan makker?
Ik heb deze dit jaar:
[ afbeelding ]
Heel goedquote:Op donderdag 19 december 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
PIZZA.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf is dezequote:Op donderdag 19 december 2024 14:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was de pookie reveal aflevering aan het luisteren, die had ik overgeslagen
@:de_pel @:chevycaprice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |