Jammer, viel te proberen.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alles is direct te projecteren op jouw fantasie makker.
Op naar COR @RamboDirkquote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
@:Kingroland graag een stukje duiding.
quote:Op woensdag 18 december 2024 12:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis coronatijden wel
Was wel genot
Het zijn nu Luigi Mangione tijdenquote:Op woensdag 18 december 2024 12:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis coronatijden wel
Was wel genot
Is dat de rechtsbuiten van Cagliari Calcio?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het zijn nu Luigi Mangione tijden
Dan zouden ze wel veel meer scoren, schiet altijd raak.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dat de rechtsbuiten van Cagliari Calcio?
Broer van?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
@Bezsen en ik zijn #teamluigiquote:Op woensdag 18 december 2024 12:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zat er op een maandagmiddag in juli met mijn schoonouders. Tegenovergestelder kan inderdaad niet.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er ook in de avond op een zaterdag in het weekend voor kerst. Eigenlijk zat alles wel ongezellig vol
De zondag was al een stuk aangenamer.
Een of andere gek die als wappie nogal wat volgers met corona kreeg. Dit is blijkbaar een magische spreukquote:
Je mist denk ik wat testosteron voor deze kleedkamerhumor van gezonde Hollandse jongens.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt dit meer over jouw humor of is deze opmerking bijzonder pijnlijk voor @:Coco ?
Ik vind het wel grappig dat jij dit als een zeer memorabele post ervaart (omdat je maar 1 like kreeg en er niemand op reageerde)quote:Op woensdag 18 december 2024 11:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al besproken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er geslaagde post toen der tijd weer van @:RamboDirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |