Noodpakket al voor elkaar?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
@:Kingroland graag een stukje duiding.
Announce Aliensquote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Wat leuk.quote:
Ze moet eerst ja zeggen. Maar ja, dan ben je uiteraard mijn eerste getuige.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik neem aan dat ik één van je getuigen ben? Je had het nog niet officieel gevraagd maar ik zorg dat ik kan maak je geen zorgen.
Wat leuk Scrummie! Hoe ga je haar vragen? Ja, door het te vragen natuurlijk maar verzin je er iets spectaculairs omheen? Of pleur je gewoon op je knieën en gooi je het eruit?quote:Op woensdag 18 december 2024 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze moet eerst ja zeggen. Maar ja, dan ben je uiteraard mijn eerste getuige.
Neem aan met het volkslied op de achtergrond en overvliegende straaljagersquote:Op woensdag 18 december 2024 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat leuk Scrummie! Hoe ga je haar vragen? Ja, door het te vragen natuurlijk maar verzin je er iets spectaculairs omheen? Of pleur je gewoon op je knieën en gooi je het eruit?
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan met het volkslied op de achtergrond en overvliegende straaljagers
MURICA
In mijn herinnering was er wel muziek aan. Maar ik had wellicht moeten vermelden dat dit meer een kroeg was voor het eerste biertje op de dag dan dat je er een hele avond wil zittenquote:Op woensdag 18 december 2024 11:41 schreef Caland het volgende:
Ik vond het trouwens maar een matige tip @:gurneyisbestoke die pub van jou.
Wel mooi van binnen, maar geen muziek aan waardoor je alleen maar het gerinkel van glas hoorde en vol met boomers.
Was al eens eerder bij cafe Royal om de hoek geweest, die was wel top. Net als Voodoo rooms ernaast.
Al besproken.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik neem aan dat ik één van je getuigen ben? Je had het nog niet officieel gevraagd maar ik zorg dat ik kan maak je geen zorgen.
Ik was er ook in de avond op een zaterdag in het weekend voor kerst. Eigenlijk zat alles wel ongezellig volquote:Op woensdag 18 december 2024 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In mijn herinnering was er wel muziek aan. Maar ik had wellicht moeten vermelden dat dit meer een kroeg was voor het eerste biertje op de dag dan dat je er een hele avond wil zitten
Fake newsquote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
toen der tijdquote:Op woensdag 18 december 2024 11:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al besproken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er geslaagde post toen der tijd weer van @:RamboDirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |