Wanneer hij minder dan 2 kapsalons eet, dan is hij de moeite niet waard.quote:
Zonet twee frikandel broodjes gehad en nu 9 vissticks met drie zachte broodjes en fritessaus. De vissticks zitten in de airfryer.quote:
Laatst familiemens bij kfc van 15 euro bijna opgekregen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer hij minder dan 2 kapsalons eet, dan is hij de moeite niet waard.
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
@:Caland
@:Wereldgozer
Eet smakelijk makker.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zonet twee frikandel broodjes gehad en nu 9 vissticks met drie zachte broodjes en fritessaus. De vissticks zitten in de airfryer.
Wandelende vetkwab.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zonet twee frikandel broodjes gehad en nu 9 vissticks met drie zachte broodjes en fritessaus. De vissticks zitten in de airfryer.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zijn vissticks zo ongezond?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
t binne weer buutnlanders weer hullie, altied gedonder met da volk.
Vooral als je uit een inteelt cultuur komt zijn vissticks ongezond, zegt thuisarts. Niet mijn woorden.quote:
En als je uit een geborneerde cultuur komt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooral als je uit een inteelt cultuur komt zijn vissticks ongezond, zegt thuisarts. Niet mijn woorden.
Weinig allochtonen/buutnlander topics in NWS de laatste drie dagen, een unicum.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En als je uit een geborneerde cultuur komt?
Thuisarts zegt ook dat anale seks zonder bescherming gevaarlijk is, grotere kans op aids, maar dat houdt jou ook niet tegen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooral als je uit een inteelt cultuur komt zijn vissticks ongezond, zegt thuisarts. Niet mijn woorden.
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Thuisarts zegt ook dat anale seks zonder bescherming gevaarlijk is, grotere kans op aids
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Thuisarts zegt ook dat anale seks zonder bescherming gevaarlijk is, grotere kans op aids
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
Noodpakket al voor elkaar?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
@:Kingroland graag een stukje duiding.
Announce Aliensquote:Op woensdag 18 december 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
@:Kingroland graag een stukje duiding.
Wat leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |