Blij dat jij ook blij bentquote:Op woensdag 18 december 2024 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat jij dit als een zeer memorabele post ervaart (omdat je maar 1 like kreeg en er niemand op reageerde)
Macaroni.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en stokbroodje gezond.
Lekkerquote:Op woensdag 18 december 2024 18:20 schreef Abid-Meher het volgende:
Sinds ik in VBL kom, eet ik bewuster. Kilo bak kant en klaar lasagne van de supermarkt wordt door de helft gedaan. De andere helft peuzel ik lekker morgen op.
Ik vond het anders wel een ludieke post.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat jij dit als een zeer memorabele post ervaart (omdat je maar 1 like kreeg en er niemand op reageerde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 18-12-2024 18:46:33 ]Yea, she's on crack.
OP van wereldklassequote:Op woensdag 18 december 2024 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Zondag 14:30 uur] PSV - Feyenoord De koploper tegen de nummer 4 #1
@:coco @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:ggmm @:fetx @:derest
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens voor het eerst haggis op en vond het eigenlijk best oké
Ben ik nu een vet varken? @:ggmm @:onlogisch @:bezsen
Ben je uitgenodigd om ergens met kerst te gaan eten? Ik durf vaak niet meer te gaan, omdat sommige mensen van die rare designachtige stoelen hebben, en ik weet dat ik daar gewoon doorheen ga.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens voor het eerst haggis op en vond het eigenlijk best oké
Ben ik nu een vet varken? @:ggmm @:onlogisch @:bezsen
Neem dan je eigen stoel mee op je bagagedrager.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:22 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ben je uitgenodigd om ergens met kerst te gaan eten? Ik durf vaak niet meer te gaan, omdat sommige mensen van die rare designachtige stoelen hebben, en ik weet dat ik daar gewoon doorheen ga.
Laat je niet oplichten.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:37 schreef KingRoland het volgende:
ik ga nog even naar talk tuah luisteren dan naar bed boys
Flopland is een parodie op zichzelf. Natuurlijk laat hij zich oplichten.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat je niet oplichten.
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:37 schreef KingRoland het volgende:
ik ga nog even naar talk tuah luisteren dan naar bed boys
Als je in deze miem getrapt bent dan verdien je het gewoon.quote:Op donderdag 19 december 2024 06:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Fakenews! @:rambodirk
Bitconneeeeeeect @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |