Veel leesplezierquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Boekje van Hella Haasse gekocht. @:coco
Je quote hier echt de verkeerdequote:Op vrijdag 13 december 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Boekje van Hella Haasse gekocht. @:coco
Ryan Babel is een bastaard kind Bryan Roy.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Als ik het voor het zeggen had zouden we hier een Noord-Koreaans internetregime krijgen @:rambodirk @:fetx
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus ik weet niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Zie je je stiefmoeder nog regelmatig?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus ik weet niet.
Dus doe maar net alsof ik bietjes eet
1 Korinthiėrs 10:31quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 Korinthiėrs 10:31
@:rambodirk vul jij dit aan?
quote:Oranjesius 6:69
As a finishing touch God created the Dutch
Liefquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen kerk maatjequote:Op zaterdag 14 december 2024 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb zelden zo'n bult narigheid gezien als die 'niet in mijn naam' types bij elkaar. Het riekt gewoon door het beeldscherm heen. Deporteren naar Gaza, en rap een beetje Geert.
Ik hoopte al dat je dit zou vragen, ik eet namelijk erwtensoep!quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |