quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:35 schreef GerryDV het volgende:
Ik ken nog wel een leuk (matige) grap.
quote:Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
En zijn jullie nu nog samen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
Als allereerste in april 2001 reageren op de newbie shmoopy. Later werd ze mod, FA en kreeg ik er een relatie mee.
Was dat voor of na Viola?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
Als allereerste in april 2001 reageren op de newbie shmoopy. Later werd ze mod, FA en kreeg ik er een relatie mee.
quote:Je ban had oorspronkelijk drie dagen moeten duren. Geen 13 jaar. Je bent unbanned.
Groet
Danny
Tijdens.quote:
Nee, allang niet meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
En zijn jullie nu nog samen?
GC / Wie is deze man?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat topic van jaren geleden over Victor Reinier. Op een gegeven rolden letterlijk de tranen over mijn wangen van het lachen
Kan 'm even snel niet meer vinden.
Post hij nu onder de naam @Ferrari_Tape ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:58 schreef Lienekien het volgende:
RobbieRicardo.
Een meesterwerkje van @:Croupouque
ONZ / Het is leuk geweest.
Moet je niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Post hij nu onder de naam @:Ferrari_Tape ?
Van SHE ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:19 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ik herinner mij nog iets van naaktfoto's die er toen toch niet kwamen
link?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:40 schreef nostra het volgende:
@:kastanova die ontslagen werd door z'n OP.
De vent die foto's van z'n neukertje-op-het-werk postte en ontmaskerd werd.
Daar zijn anderen beter in dan ik, it's in my head.quote:
Allemachtig. Al die topics.... En en FOK!ker die zich onsterfelijk heeft gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:41 schreef Piles het volgende:
NWS / yildiz is de lul :)
Deze vond ik stiekem ook wel mooi
En tas met ballonnen op het station achterlaten en vervolgens in Opsporing Verzocht komen etc.
KLB / Schone dakpannen onder dakraamquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:41 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Allemachtig. Al die topics.... En en FOK!ker die zich onsterfelijk heeft gemaakt.
Ik herinner me ook een topic van een echte zolderkamer-FOK!ker die geen zin had om van zijn zolderkamer te komen en plaste in PET-flessen. Omdat pics-or-it-didn't-happen plaatste hij foto's ervan in de OP. Met het verhaal dat hij ze regelmatig leegde vanuit zijn zolderklapraam. Met als bijkomend voordeel dat de urine die dakpannen schoonhield. Had hij ook foto's van. Je zag dan het dak met vuile dakpannen, behalve het gedeelte onder zijn zolderkamerraam.
Dit was FOK! op zijn smalst. Het topic gezocht, maar kan het niet meer vinden.
De eerste. ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:
quote:Nou, ik zit dus een beetje te surfen, kom ik op een site die eindelijk iets heeft wat ik wil. Zie ik daar een knop staan "live help"
Dus ik zo mooi drukken, kom ik in zo'n chat windowtje waar na 2 seconden iemand bij me in komt, en vraagt of ie me kan helpen. Nou perfect dacht ik zo. Dus ik had stiekem al op de voorpagina zien staan dat ze ook internationaal shippen. Dus ik dacht ik vraag mooi hoeveel dat kost. "Sorry, we do not ship to Netherlands."
(dit is het 2e gesprek al). De eerste keer duurde het een minuut voordat ie antwoorde. Volgens mij weet die gast niet eens waar "The Netherlands" ligt.
KLB / [Liekendiek] Klachten topicquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Autohandel Liekendiek. Heb helaas de link niet.
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:40 schreef nostra het volgende:
@:kastanova die ontslagen werd door z'n OP.
De vent die foto's van z'n neukertje-op-het-werk postte en ontmaskerd werd.
ONZ / meiden met een karperquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:33 schreef tong80 het volgende:
Meiden met een karper van @:Kikkerlikker
Deze Liekendiek is te kort. hij was wel iets van vijf pagina’s langquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
KLB / [Liekendiek] Klachten topic
Deze?
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
[..]
ONZ / meiden met een karper
Ik vond deel 2 met in de OP een link naar deel 1, maar die link geeft de foutboodschap:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze Liekendiek is te kort. hij was wel iets van vijf pagina’s lang![]()
KLB / koop nooit een auto Liekendiek #2quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Dat is ‘m!! Wat hebben we gelachen… thxxxquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik vond deel 2 met in de OP een link naar deel 1, maar die link geeft de foutboodschap:
[..]
KLB / koop nooit een auto Liekendiek #2
Oversightquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit was wel groot in het nieuws:
GC / Fok!ker steelt miljoenen #6
En dan was er nog die user die het gelukt was om als Joker een id-kaart te laten maken.
En de journaal beelden van toen de camera draaide maar er niet voor het nieuws werd opgenomen. De boobies! beelden.
Die was echt legendarisch, zo even lekker in de flamoes knijpen in de badkamerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:38 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Anthony Zeus, daar vind je het vast wel mee.
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:27 schreef NatteLont het volgende:
Jaren geleden echt vreselijk gelachen hier omdat iemand van FOK(wie weet ik niet meer) een man opbelde naar aanleiding van een advertentie die hij had geplaatst waar hij een jonge vrouwelijke schoonmaakster zocht die voor geld naakt bij hem wilde komen schoonmaken. Hij belde de man op en nam meerdere gesprekken op en vertelde bloedserieus dat hij, ik dacht "Linda" (?) was en dat graag wilde doen bij hem thuis. (Hij plaatste hier een link naar dat gesprek) Het mooiste was dat deze FOK user niet eens de moeite deed als een vrouw te klinken maar gewoon met eigen mannenstem zei: "Hallo ik ben Linda" Het was echt een hilarisch gesprek wat ik me helaas nog maar vaag herinner behalve dat ik krom heb gelegen van het lachen en natuurlijk iedereen in de bijhorende thread. "Maar u bent toch een man?" "Nee hoor, ik ben gewoon een vrouw". Ik heb er jaren later nog wel eens naar gezocht maar nooit meer gevonden. Die link naar dat gesprek (Mp3 kon je luisteren) zal er ook niet meer zijn. Het moet ergens rond 2008/2010 zijn geweest.
maar ijsmeis.zip was er welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:19 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ik herinner mij nog iets van naaktfoto's die er toen toch niet kwamen
quote:Op maandag 16 december 2024 15:24 schreef leolinedance het volgende:
Iemand een idee welke topicreeks dat ook alweer was met die auto die verkeerd parkeerde ofzo met die live cam erop? En die fokker die er wel even een stokje voor ging steken
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:52 schreef Karina het volgende:
Topicreeks: Wildparkerende Chick met Livestream
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |