Waarvan je niet eens wist dat ze bestonden, jij gaat hele nieuwe uitvinden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef Pharkus het volgende:
Dat shirt gaat me zoveel nieuwe soa's opleveren
word per geval beoordeeld. liekendiek is echter zeer klachtwaardig in tegenstelling tot RCTquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:51 schreef Salamando het volgende:
Reeksen mogen toch niet? onze RCT reeks werd ook afgekapt
Lijkt me wel en dat allemaal dankzij liekendiek auto'squote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarvan je niet eens wist dat ze bestonden, jij gaat hele nieuwe uitvinden.
leugensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
word per geval beoordeeld. liekendiek is echter zeer klachtwaardig in tegenstelling tot RCT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Goede klacht, maar offtopic.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:56 schreef porsche1 het volgende:
Eerste keer dat ik om je moest lachen Penisbaard, in de vorige reeks.
Gefeliciteerd, je piemel is nu 2cm gegroeid!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:59 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik ben vandaag langs liekendiek gereden.
Dat niet alleen, ze hebben me een fles gegeven daar langs de weg en daar bleek een geest in te zitten, ik heb nu 3 wensen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:59 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je piemel is nu 2cm gegroeid!
Bekijken ze per geval.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:02 schreef MikeyMo het volgende:
reeksen mogen niet in KLB
Iemand ervaring met autobedrijf Liekendiek in Rotterdam?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef Salatrel het volgende:
van dit topic krijg ik zin om een andere auto te kopen
Niemand geeft een hele of zelfs maar een halve neuk, man!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:02 schreef MikeyMo het volgende:
reeksen mogen niet in KLB
Iemand ervaring met autobedrijf Liekendiek in Rotterdam?
Ga zelf kijken bij lickadick?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vrouwenauto.
kom is met een spange bmw of audi ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |