abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:43:55 #1
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_84313161
Aangezien half Fok! in een auto van Liekendiek rond rijdt, wordt het tijd om alle klachten te verzamelen en uiteindelijk gezamenlijk aan te bieden aan Liekendiek bv om hierdoor tot een passende oplossing te komen.
quote:
onlangs kochten wij bij liekendiek een gebruikte auto.
onze mazda hebben we ingeruild.
gingen wat jaartjes terug en ging er daaorm vanuit niet bij te hoeven betalen.
waarom ga je in godsnaam terug hoor ik u denken?
omdat het een cabrio was en ik die graag wilde. dan maar wat jaartjes terug en aangezien de km stand lager was dan de auto die ik inruilde dacht ik, ach hij kan dan ouder zijn maar heeft minder gereden.
ik heb er nog wel naar gevraagd hoe dat kan want vond het enigzins vreemd maar na een mooi l*l praatje dat er bijna niet in gereden was etc etc geloofde ik ze op hun woord.
was n mooi autotje en hoefde maar 400 bij te betalen, ik blij hij blij ...mooi
de auto die ik inruidle had geen stuurbekrachtiging en hoge km stand dus hij zegt nog die kan ik niet voor meer verkopen dan deze dus je moet wel bijbetalen.
dat is mijn eerste klacht.
de auto die ik kocht stond te koop voor 1800 euro en mijn oude auto staat nu voor 3000!!! hoezo, ik kan m niet voor meer verkopen ?
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:44:41 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_84313191
Wil ook een auto van hun.
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_84313205
Zucht.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:45:11 #4
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_84313217
je klacht posten damnit!
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:45:25 #5
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_84313223
Ik kocht een oude kadett bij Liekendiek en kreeg er een Mercedes ML500 gratis bij.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:46:03 #6
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_84313256
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik kocht een oude kadett bij Liekendiek en kreeg er een Mercedes ML500 gratis bij.
genas het je Aids wel?
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:46:19 #7
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_84313268
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef smegmanus het volgende:
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_84313284
Ik kocht ook een auto bij Liekendiek en kreeg zijn vrouw en 2 dochters er gratis bij
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:46:55 #9
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_84313298
Mijn buurman kocht er een Fiat Panda en het genas zijn teelbalkanker.
pi_84313303
Chuck himself is in een puike tweedehands auto van Liekendiek terug in de tijd gereden om de steen voor de graftombe van Jezus weg te rollen, zodat hij Waarlijk Op Kon Staan.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:48:01 #11
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84313339
dat is toch die zaak met:

malafide praktijken
slechte service
achterstallige onderhoud
geen garantie
deurwaarders
naheffingen
hoge prijzen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:48:20 #12
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
  Forum Admin woensdag 21 juli 2010 @ 13:48:32 #13
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_84313356
Net een proefrit gemaakt bij Liekendiek, mijn secretaresse ging ineens strippen toen ik terugkwam op kantoor.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:48:54 #14
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_84313373
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:46 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

genas het je Aids wel?
Nee ik had liever een ML500.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:49:05 #15
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84313380
Hoe durf je te klagen over Liekendiek autohandelaar in Rotterdam prima service waar voor je geld eerlijk betrouwbaar
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:49:06 #16
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_84313381
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:46 schreef baggerbart het volgende:
Ik kocht ook een auto bij Liekendiek en kreeg zijn vrouw en 2 dochters er gratis bij
Die had ik ingeruild voor een lavalamp die ik bij Liekendiek heb gekocht.
pi_84313422
Mijn klacht is dat ze een best wel een mooie Nissan Almera hebben staan.
pi_84313506
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:50 schreef Fortitude het volgende:
Mijn klacht is dat ze een best wel een mooie Nissan Almera hebben staan.
Zo zie je maar, het lukt Liekendiek zelfs om een intens lelijk gedrocht als de Nissan Almera begeerlijk te maken voor sommige 'speciale' mensen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 14:08:12 #19
138438 crew  Pizzakoppo
pi_84314215
ik heb bij liekendiek mijn ford ka ingeruild voor een bmw 7 serie
pi_84314262

Drie Chucks ter goedkeuring van dit topic.
pi_84314319
Ik had een soa en teelbalkanker maar nadat ik een auto had gekocht bij Liekendiek was dat opeens weg, wat een helden!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_84314484
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]

Lekkere resolutie
pi_84314662
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Zo zie je maar, het lukt Liekendiek zelfs om een intens lelijk gedrocht als de Nissan Almera begeerlijk te maken voor sommige 'speciale' mensen.
Ik vind hem anders wel mooi voor een wat oudere auto.
pi_84315147
liekendiek oplichters zwart geld belasting fraude afzetters
pi_84315835
pi_84316387
liekendiek oplichting fraude tros radar kassa mijn geld weg achterstallige betaling
pi_84321312
malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen v
pi_84322279
Na aanschaf van een mooie auto bij het zeer betrouwbare auto Liekendiek Rotterdam (spaanse polder) bleek er een lijk in de kofferbak te liggen, toen ik hiermee terugging mocht ik als dank het lichaam ontdoen van sieraden en portomonee inclusief inhoud, voor mij nooit meer een ander dan auto Liekendiek Rotterdam (spaanse polder).
pi_84322362
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
knip
Ja, zo komt dit topic wel dicht ja
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
pi_84323189
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen v
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_84323409
"liekendiek oplichters" googlen en deze reeks staat op 3 & 4 .
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:42:14 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_84331102
pi_84331287
Mijn ervaring bij Liekendiek:

Ik kocht op 10 juli jongstleden een Opel Astra bij Liekendiek in Rotterdam. Ik kwam 's morgens betalen en ik kreeg gelijk een kop heerlijke koffie. Wat een toffe werknemers daar!
's middags kwam ik mijn auto ophalen, maar hij stond er niet meer. Wat bleek: ze gaven mij een Lexus cadeau!
Voor het geld van een astra kreeg ik een lexus.

Autohandelaar Liekendiek rotterdam prettig winkelen heerlijke koffie lexus cadeau gratis waardebon bijenkorf kwaliteit limousine hema betrouwbaar goedkoop goede medewerkers tof liekendiek rotterdam lieken diek liek en diek rotter dam
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:47:49 #34
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_84331367
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Hyundai het volgende:

Ik kocht op 10 juli jongstleden een Opel Astra bij Liekendiek in Rotterdam. Ik kwam 's morgens betalen en ik kreeg gelijk een kop heerlijke koffie. Wat een toffe werknemers daar!
's middags kwam ik mijn auto ophalen, maar hij stond er niet meer. Wat bleek: ze gaven mij een Lexus cadeau!

Autohandelaar Liekendiek rotterdam prettig winkelen heerlijke koffie lexus cadeau gratis waardebon bijenkorf kwaliteit limousine hema betrouwbaar goedkoop goede medewerkers tof liekendiek rotterdam lieken diek liek en diek rotter dam
Ik dacht dat je een Hyundai Accent ging kopen
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:50:30 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_84331518
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Hyundai het volgende:

Die Lexus was voor mij!!! Ik zit nu met een gare Opel Astra die ik gelijk geblindeerd heb (voor de buren). Dat ding rijdt niet. Dat ding hobbelt! Wat een graf-auto!
pi_84331606
Verkoopt Liekendiek ook busjes? Ik heb er namelijk een nodig omdat ik weer op rooftocht ga op zoek naar 10-jarige meisjes.
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:53:59 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_84331721
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:52 schreef Dyll het volgende:
Verkoopt Liekendiek ook busjes? Ik heb er namelijk een nodig omdat ik weer op rooftocht ga op zoek naar 10-jarige meisjes.
Vast wel. Als je met je schoonmoeder aan komt zetten, verkopen ze die ook voor je.
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:55:50 #38
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_84331849
Ik had een paar jaar geleden trouwens ook een auto bij Liekendiek gekocht, een Audi A4 2.0 TDI. Maar, het bleek dat bij een fout met de administratie de auto eigenlijk een Audi RS4 was. Maar toch mocht ik hem houden voor het bedrag van de TDI. En als troost kreeg ik ook een 62'' plasma tv en AK-47 tegen mensen die mijn RS4 zouden willen stelen

Al met al ben ik tevreden over Auto Liekendiek te Rotterdam

Liekendiek Rotterdam RS4 diesel golf Bosnië goed koffie goedkoop 2.0 Audi goede medewerkers geen allochtonen AK-47 goede service cadeau administratie betrouwbaar plasma tv inch 62 goed onderhoud
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_84332455
Toen mijn auto van autohandel Liekendiek Rotterdam voor de zoveelste keer kapot ging ben ik eens terug gegaan naar Liekendiek, naar mijn 1800e kan ik fluiten maar ik kreeg wel een gratis strippenkaart, voor mij dus nooit meer een ander dan Auto Liekendiek Rotterdam.
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:06:29 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_84332501
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:05 schreef Kwalberto het volgende:
Toen mijn auto van autohandel Liekendiek Rotterdam voor de zoveelste keer kapot ging ben ik eens terug gegaan naar Liekendiek, naar mijn 1800e kan ik fluiten maar ik kreeg wel een gratis strippenkaart, voor mij dus nooit meer een ander dan Auto Liekendiek Rotterdam.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:14:00 #41
285230 henkdepenk
Henkiepenkie
pi_84402394
Ik heb ze even gemaild:
quote:
Geachte heer, mevrouw,

Onlangs kocht ik bij u een auto. Ik heb een recensie geplaatst op internet. Deze is hier te vinden samen met nog vele andere recensies: koop nooit een auto Liekendiek

Bedankt voor de goede service,

Henk de Veer
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:15:05 #42
289665 Dr.Snorremans
Hoe groot is uw snor?
pi_84402439
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:14 schreef henkdepenk het volgende:
Ik heb ze even gemaild:
[..]
Hoe bevalt de auto?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:18:35 #43
285230 henkdepenk
Henkiepenkie
pi_84402580
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef Dr.Snorremans het volgende:

[..]

Hoe bevalt de auto?
Eigenlijk best goed. Ik ging daarheen voor een mooie Opel Corsa. Toen ik hem kwam ophalen stond hij er niet meer. Ik kreeg een waardebon van twee maal het aankoopbedrag. Van dit bedrag heb ik later een Insignia gekocht bij Liekendiek. Topservice.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:19:26 #44
289665 Dr.Snorremans
Hoe groot is uw snor?
pi_84402606
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef henkdepenk het volgende:

[..]

Eigenlijk best goed. Ik ging daarheen voor een mooie Opel Corsa. Toen ik hem kwam ophalen stond hij er niet meer. Ik kreeg een waardebon van twee maal het aankoopbedrag. Van dit bedrag heb ik later een Insignia gekocht bij Liekendiek. Topservice.
Genas de aids?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:20:25 #45
285230 henkdepenk
Henkiepenkie
pi_84402946
Ik kocht daar laatst mijn Fiat 500 en het genas ook gelijk mijn hepatische encefalopathie!
Dat mensen nog ergens anders auto's kopen!
pi_84403272
De doktoren in het ziekenhuis hadden mij al opgegeven, ik genas nadat ik een auto bij Liekendiek had gekocht.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:02:55 #48
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_84404310
Ik kreeg bij mijn Toyota Aygo van Liekendiek een huis met een garage cadeau! Zomaar!
Tics van je petten.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:17:14 #49
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_84409119
Ik ben zo tevreden met die jongens van Liekendiek, want ik heb al de 26e auto bij hun gekocht in 2 jaar tijd.
En weet je wat, ze doen nooit moeilijk als je 'm terug komt brengen en als je er wat geld bijlegt, dan rij je zo weer met een andere auto de deur uit.
Is dat service of niet!
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:28:45 #50
258010 mtx1680
Mijn ongezouten mening en ik.
pi_84409601
Liekendiek
Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
pi_84409647
ik ben vanmiddag bij liekendiek geweest en heb een unieke BMW gekocht. duotone tak

de voorkant is blauw en de achterkant zwart.
pi_84410180
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:29 schreef Salatrel het volgende:
ik ben vanmiddag bij liekendiek geweest en heb een unieke BMW gekocht. duotone tak

de voorkant is blauw en de achterkant zwart.
De kofferbak al gecheckt op lijken?
pi_84410241
Sinds mijn vrouw in een auto van Liekendiek rijdt is ze eindelijk zwanger geworden.
pi_84416449
Ik heb altijd al willen kunnen vliegen. Dat kon zomaar, nadat ik een auto bij Liekendiek te Rotterdam kocht!
Helaas lukte het maar één keer: http://www.nufoto.nl/foto(...)tterdam-2-doden.html
pi_84416920
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Drie Chucks ter goedkeuring van dit topic.
Ik zou Chuck wel doen wel 4x.
Plof op je hoofd.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:27:32 #56
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_84417180
Ik kocht laatst een auto bij liekendiek. Ik reed ermee naar huis en hij transformeerde in een robot. Voor ik het wist was ik met andere robots aan het vechten in de strijd om een dubbel whopper met cheese. Ik zei de auto toen dat liekendiek ons al zo double whopper cheese cadeau had gedaan toen stopten de robots met vechten en kwam er een dikke robotorgie. Voor mij geen andere auto meer dan liekendiek!
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_84417245
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef luckass het volgende:
Sinds mijn vrouw in een auto van Liekendiek rijdt is ze eindelijk zwanger geworden.
Kleven er toch nog nadelen aan het kopen van een auto bij Autohandel Liekendiek in Rotterdam.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:40:54 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_84417799
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef MalleJongen het volgende:
Ik ben zo tevreden met die jongens van Liekendiek, want ik heb al de 26e auto bij hun gekocht in 2 jaar tijd.
En weet je wat, ze doen nooit moeilijk als je 'm terug komt brengen en als je er wat geld bijlegt, dan rij je zo weer met een andere auto de deur uit.
Is dat service of niet!
:D :D
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:41:56 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_84417853
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef luckass het volgende:
Mijn nichtje ook! Het viel onder de APK zei ze.
pi_84425983
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef Rectum het volgende:

[..]

Kleven er toch nog nadelen aan het kopen van een auto bij Autohandel Liekendiek in Rotterdam.

Ja zeker omdat ik niet weet van wie het kind is.
Hopelijk heeft Autohandel Liekendiek in Rotterdam nog een betrouwbare gezinswagen staan.
pi_97423605
Ik koop vorig jaar op jullie aanraden een mooie auto bij Liekendiek.
Topservice en dacht als het AIDS en SOA's geneest kan ik nu zonder condoom neuken.
Aangezien ik een Fokker ben en nooit buiten komt, heb ik vorige week een escort gehuurd.
Nu heb ik een druiper :(
Hell To The Liars
pi_97423648
kutkick
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_97423745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 16:51 schreef jeroen25 het volgende:
kutkick
Reden van deze kick is dat andere users grappigere maken
Hell To The Liars
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:37:27 #64
273516 shiftknop
Druk me in.
pi_113083360
ik kocht een auto bij liekendiek (maar 450 euro) en hoefte nooit meer sieraden te verkopen.hoef nooit meer te werken, allemaal dankzij liekendiek

bedankt chuck voor de service
pi_113087571
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 16:51 schreef jeroen25 het volgende:
kutkick
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:19:15 #66
333374 Lithia
Too serious
pi_113088343
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 16:54 schreef Droopie het volgende:

[..]

Reden van deze kick is dat andere users grappigere maken
Daar hebben we ONZ voor. :9
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')