quote:onlangs kochten wij bij liekendiek een gebruikte auto.
onze mazda hebben we ingeruild.
gingen wat jaartjes terug en ging er daaorm vanuit niet bij te hoeven betalen.
waarom ga je in godsnaam terug hoor ik u denken?
omdat het een cabrio was en ik die graag wilde. dan maar wat jaartjes terug en aangezien de km stand lager was dan de auto die ik inruilde dacht ik, ach hij kan dan ouder zijn maar heeft minder gereden.
ik heb er nog wel naar gevraagd hoe dat kan want vond het enigzins vreemd maar na een mooi l*l praatje dat er bijna niet in gereden was etc etc geloofde ik ze op hun woord.
was n mooi autotje en hoefde maar 400 bij te betalen, ik blij hij blij ...mooi
de auto die ik inruidle had geen stuurbekrachtiging en hoge km stand dus hij zegt nog die kan ik niet voor meer verkopen dan deze dus je moet wel bijbetalen.
dat is mijn eerste klacht.
de auto die ik kocht stond te koop voor 1800 euro en mijn oude auto staat nu voor 3000!!! hoezo, ik kan m niet voor meer verkopen ?
genas het je Aids wel?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik kocht een oude kadett bij Liekendiek en kreeg er een Mercedes ML500 gratis bij.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik kocht een oude kadett bij Liekendiek en kreeg er een Mercedes ML500 gratis bij.
Nee ik had liever een ML500.quote:
Die had ik ingeruild voor een lavalamp die ik bij Liekendiek heb gekocht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:46 schreef baggerbart het volgende:
Ik kocht ook een auto bij Liekendiek en kreeg zijn vrouw en 2 dochters er gratis bij
Zo zie je maar, het lukt Liekendiek zelfs om een intens lelijk gedrocht als de Nissan Almera begeerlijk te maken voor sommige 'speciale' mensen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:50 schreef Fortitude het volgende:
Mijn klacht is dat ze een best wel een mooie Nissan Almera hebben staan.
Ik vind hem anders wel mooi voor een wat oudere auto.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo zie je maar, het lukt Liekendiek zelfs om een intens lelijk gedrocht als de Nissan Almera begeerlijk te maken voor sommige 'speciale' mensen.
Ja, zo komt dit topic wel dicht jaquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen malafide praktijken slechte service achterstallige onderhoud geen garantie deurwaarders naheffingen hoge prijzen v
Ik dacht dat je een Hyundai Accent ging kopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Hyundai het volgende:
Mijn ervaring bij Liekendiek:
Ik kocht op 10 juli jongstleden een Opel Astra bij Liekendiek in Rotterdam. Ik kwam 's morgens betalen en ik kreeg gelijk een kop heerlijke koffie. Wat een toffe werknemers daar!
's middags kwam ik mijn auto ophalen, maar hij stond er niet meer. Wat bleek: ze gaven mij een Lexus cadeau!
Voor het geld van een astra kreeg ik een lexus.
Autohandelaar Liekendiek rotterdam prettig winkelen heerlijke koffie lexus cadeau gratis waardebon bijenkorf kwaliteit limousine hema betrouwbaar goedkoop goede medewerkers tof liekendiek rotterdam lieken diek liek en diek rotter dam
Die Lexus was voor mij!!! Ik zit nu met een gare Opel Astra die ik gelijk geblindeerd heb (voor de buren). Dat ding rijdt niet. Dat ding hobbelt! Wat een graf-auto!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Hyundai het volgende:
Mijn ervaring bij Liekendiek:
Ik kocht op 10 juli jongstleden een Opel Astra bij Liekendiek in Rotterdam. Ik kwam 's morgens betalen en ik kreeg gelijk een kop heerlijke koffie. Wat een toffe werknemers daar!
's middags kwam ik mijn auto ophalen, maar hij stond er niet meer. Wat bleek: ze gaven mij een Lexus cadeau!
Voor het geld van een astra kreeg ik een lexus.
Autohandelaar Liekendiek rotterdam prettig winkelen heerlijke koffie lexus cadeau gratis waardebon bijenkorf kwaliteit limousine hema betrouwbaar goedkoop goede medewerkers tof liekendiek rotterdam lieken diek liek en diek rotter dam
Vast wel. Als je met je schoonmoeder aan komt zetten, verkopen ze die ook voor je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:52 schreef Dyll het volgende:
Verkoopt Liekendiek ook busjes? Ik heb er namelijk een nodig omdat ik weer op rooftocht ga op zoek naar 10-jarige meisjes.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:05 schreef Kwalberto het volgende:
Toen mijn auto van autohandel Liekendiek Rotterdam voor de zoveelste keer kapot ging ben ik eens terug gegaan naar Liekendiek, naar mijn 1800e kan ik fluiten maar ik kreeg wel een gratis strippenkaart, voor mij dus nooit meer een ander dan Auto Liekendiek Rotterdam.
quote:Geachte heer, mevrouw,
Onlangs kocht ik bij u een auto. Ik heb een recensie geplaatst op internet. Deze is hier te vinden samen met nog vele andere recensies: koop nooit een auto Liekendiek
Bedankt voor de goede service,
Henk de Veer
Eigenlijk best goed. Ik ging daarheen voor een mooie Opel Corsa. Toen ik hem kwam ophalen stond hij er niet meer. Ik kreeg een waardebon van twee maal het aankoopbedrag. Van dit bedrag heb ik later een Insignia gekocht bij Liekendiek. Topservice.quote:
Genas de aids?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Eigenlijk best goed. Ik ging daarheen voor een mooie Opel Corsa. Toen ik hem kwam ophalen stond hij er niet meer. Ik kreeg een waardebon van twee maal het aankoopbedrag. Van dit bedrag heb ik later een Insignia gekocht bij Liekendiek. Topservice.
De kofferbak al gecheckt op lijken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:29 schreef Salatrel het volgende:
ik ben vanmiddag bij liekendiek geweest en heb een unieke BMW gekocht. duotone tak
de voorkant is blauw en de achterkant zwart.
Ik zou Chuck wel doen wel 4x.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Drie Chucks ter goedkeuring van dit topic.
Kleven er toch nog nadelen aan het kopen van een auto bij Autohandel Liekendiek in Rotterdam.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef luckass het volgende:
Sinds mijn vrouw in een auto van Liekendiek rijdt is ze eindelijk zwanger geworden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef MalleJongen het volgende:
Ik ben zo tevreden met die jongens van Liekendiek, want ik heb al de 26e auto bij hun gekocht in 2 jaar tijd.
En weet je wat, ze doen nooit moeilijk als je 'm terug komt brengen en als je er wat geld bijlegt, dan rij je zo weer met een andere auto de deur uit.
Is dat service of niet!
Mijn nichtje ook! Het viel onder de APK zei ze.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef luckass het volgende:
Sinds mijn vrouw in een auto van Liekendiek rijdt is ze eindelijk zwanger geworden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
Kleven er toch nog nadelen aan het kopen van een auto bij Autohandel Liekendiek in Rotterdam.
Daar hebben we ONZ voor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Reden van deze kick is dat andere users grappigere maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |