quote:onlangs kochten wij bij liekendiek een gebruikte auto.
onze mazda hebben we ingeruild.
gingen wat jaartjes terug en ging er daaorm vanuit niet bij te hoeven betalen.
waarom ga je in godsnaam terug hoor ik u denken?
omdat het een cabrio was en ik die graag wilde. dan maar wat jaartjes terug en aangezien de km stand lager was dan de auto die ik inruilde dacht ik, ach hij kan dan ouder zijn maar heeft minder gereden.
ik heb er nog wel naar gevraagd hoe dat kan want vond het enigzins vreemd maar na een mooi l*l praatje dat er bijna niet in gereden was etc etc geloofde ik ze op hun woord.
was n mooi autotje en hoefde maar 400 bij te betalen, ik blij hij blij ...mooi
de auto die ik inruidle had geen stuurbekrachtiging en hoge km stand dus hij zegt nog die kan ik niet voor meer verkopen dan deze dus je moet wel bijbetalen.
dat is mijn eerste klacht.
de auto die ik kocht stond te koop voor 1800 euro en mijn oude auto staat nu voor 3000!!! hoezo, ik kan m niet voor meer verkopen ?
genas het je Aids wel?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik kocht een oude kadett bij Liekendiek en kreeg er een Mercedes ML500 gratis bij.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik kocht een oude kadett bij Liekendiek en kreeg er een Mercedes ML500 gratis bij.
Nee ik had liever een ML500.quote:
Die had ik ingeruild voor een lavalamp die ik bij Liekendiek heb gekocht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:46 schreef baggerbart het volgende:
Ik kocht ook een auto bij Liekendiek en kreeg zijn vrouw en 2 dochters er gratis bij
Zo zie je maar, het lukt Liekendiek zelfs om een intens lelijk gedrocht als de Nissan Almera begeerlijk te maken voor sommige 'speciale' mensen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:50 schreef Fortitude het volgende:
Mijn klacht is dat ze een best wel een mooie Nissan Almera hebben staan.
Ik vind hem anders wel mooi voor een wat oudere auto.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo zie je maar, het lukt Liekendiek zelfs om een intens lelijk gedrocht als de Nissan Almera begeerlijk te maken voor sommige 'speciale' mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |