De kofferbak al gecheckt op lijken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:29 schreef Salatrel het volgende:
ik ben vanmiddag bij liekendiek geweest en heb een unieke BMW gekocht. duotone tak
de voorkant is blauw en de achterkant zwart.
Ik zou Chuck wel doen wel 4x.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Drie Chucks ter goedkeuring van dit topic.
Kleven er toch nog nadelen aan het kopen van een auto bij Autohandel Liekendiek in Rotterdam.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef luckass het volgende:
Sinds mijn vrouw in een auto van Liekendiek rijdt is ze eindelijk zwanger geworden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef MalleJongen het volgende:
Ik ben zo tevreden met die jongens van Liekendiek, want ik heb al de 26e auto bij hun gekocht in 2 jaar tijd.
En weet je wat, ze doen nooit moeilijk als je 'm terug komt brengen en als je er wat geld bijlegt, dan rij je zo weer met een andere auto de deur uit.
Is dat service of niet!
Mijn nichtje ook! Het viel onder de APK zei ze.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef luckass het volgende:
Sinds mijn vrouw in een auto van Liekendiek rijdt is ze eindelijk zwanger geworden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
Kleven er toch nog nadelen aan het kopen van een auto bij Autohandel Liekendiek in Rotterdam.
Daar hebben we ONZ voor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Reden van deze kick is dat andere users grappigere maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |