Whahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat ik vervolgens aantref:
Een gozer die languit op zijn buik op het koude beton in een bushokje ligt, lezend in een tijdschrift. Links van hem lag zijn telefoon, rechts een mp3-speler, en een rugtas. Viel me nog mee dat hij geen tentje had opgezet.... Roept hij: "ben jij die gozer van die portofoon", toen kreeg ik spontane hartkramp dat ik mij met zo'n figuur in het openbaar moest vertonen. Zijn uiterlijk trok namelijk nogal het bekijks van gehaaste reizigers die in en uit de bussen stapten.
Gaat zeker lukken!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef Marsyas het volgende:
Hi, ThE_ED
Cum laude, kerel. Op een forum zelden zo gelachen (behalve om mijn eigen posts natuurlijk
De humor lag in dit geval écht op straat...Van mij had hij die die 5¤ mogen houden, maar dan hadden wij niet gratis zo'n mooi verhaal gehad,.Dus bedank Edwin ook maar, mocht je hem nog spreken.
Grtn
quote:
Hij heeft zijn geboortedatum in zijn e-mailadres staan, dat is 1987, dus hij moet 21 zijn...quote:
Eigenlijk wel een goed idee ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:26 schreef zijle het volgende:
Geniaal ditEigenlijk zouden we allemaal nog een cent moeten overmaken, zal em leren ;`)
Ik ben ook niet trots op wat ik daar heb neergezet, maar die gozer heeft mij echt het bloed onder de nagels getrokken. Ik was mentaal helemaal gebroken en in alle staten. Hij kan mijn bankafschriften vervuilen, ik de zijne.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:23 schreef Nithosm het volgende:
Samenvatting plz!
Jammer dat je net zo kansloos terugreageert FE, maar het verhaal is toch wel uber![]()
Hoewel onvoorstelbaar is dit echt gebeurd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:05 schreef Verluste het volgende:
Hahaha ik lig vlak
Is dit echt gebeurd?
Dat, en tevens tvp.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Edwin van Egdom uit Ede. Goede alliteratie.
Als je Rabobank hebt moet je eens een bedrag overschrijven naar een willekeurig ander rekeningnummer. In het overzicht komt dat het rekeningnummer van de begunstigde te staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:47 schreef Marsyas het volgende:
HI, All
Het is te gek om te verzinnen, en mocht het dat toch zijn dan zit HET geniale in het bankrek. no. dat in dat geval dat van F4T4L 3RROR zou moeten zijn...Maar verleidelijk is/blijft het wel, en goedkoper dan SMS'en..;))
Grtn
Hi,F_ 3quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Als je Rabobank hebt moet je eens een bedrag overschrijven naar een willekeurig ander rekeningnummer. In het overzicht komt dat het rekeningnummer van de begunstigde te staan.
Tja, het begon allemaal op dinsdag toen ik een bakje koffie ging drinken, ik had daarom een tientje gepind.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:02 schreef DurumDoner het volgende:
Wel beetje pauper hoor steeds die 10'tjes pinnen
Rekenen is ook een vak he?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kun je trouwens niet gewoon 1x honderd euro pinnen ipv tig keer tien?
Had hij al betaald? Anders was dit de matige grap.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:52 schreef Soury het volgende:
Geweldig verhaal !!! Ik geloof het .. Er zijn van die mafketels. Ooit een bed te koop gezet, Gozer komt kijken doet zijn schoenen uit en gaat die gek erop springen .Uhhhh tis een bed hoor gast .
![]()
Btw aan iemand anders verkocht. Maar kut dat je dan dat soort gasten over de vloer heb
Nee verdomme anders had ie zijn schoenen wel aan kunnen houdenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Had hij al betaald? Anders was dit de matige grap.
Komt een man bij Soury om een bed te kopen, betaald en gaat er keihard op springen. Zegt Soury: "mijn bed, wat doe je?!", zegt de man: "ik heb 'm toch net van je gekocht!"...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Om voor eens en altijd over dat pingezeik af te zijn:
Ik ga echt geen 100 euro tegelijk pinnen, want dan zuip en eet ik dat in een halve dag op.
DurumDoner, volgens mij ben jij te pauper om naar de kroeg te gaan of heb je geen vrienden omdat je hier in dit topic gaat zeiken over het eet/drink gedrag van een ander..
Geef me je rekeningnummer, dan stort ik wel wat geld.
Ik zou bijna m'n rekeningnummer geven, alleen al omdat ik benieuwd ben naar de omschrijving.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Geef me je rekeningnummer, dan stort ik wel wat geld.
Huh, waar dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef Nithosm het volgende:
Hihi, het 06nummer van die randmongool staat gewoon op inet.
Tik zn naam in Bij Goegul en zie..
Oftwel: wie heeft er nog een oud prepaid kaartje liggen?
Nu draai je de rollen echt om hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:10 schreef Fight_for_love het volgende:
Geile shit man, alleen jij hebt ook stevig lopen schelden zo te zien.
Ik had die 5 euro allang laten zitten, principe of geen principe als ik mijn hele leven zo erg steeds op mijn strepen zou moeten staan zou ik geen leven meer over hebben om te relaxen.
Maar wel een geil verhaal, alleen appart dat je hem een uur lang aan de praat hebt gehouden het eerste gesprek
Maar aan de andere kant, mensen denken dat ze met alles maar wegkomen tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:10 schreef Fight_for_love het volgende:
Geile shit man, alleen jij hebt ook stevig lopen schelden zo te zien.
Ik had die 5 euro allang laten zitten, principe of geen principe als ik mijn hele leven zo erg steeds op mijn strepen zou moeten staan zou ik geen leven meer over hebben om te relaxen.
Maar wel een geil verhaal, alleen appart dat je hem een uur lang aan de praat hebt gehouden het eerste gesprek
Maar dan had je niet zon masterlijk topic gehad..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nu draai je de rollen echt om hoor.
Hij heeft mij letterlijk aan het lijntje gehouden, wat veel tijd en ergernis heeft gekost. Om 'm dan ook nog voor 5 euro te matsen ging me te ver. Hij stelt zich zodanig op, wetend dat het merendeel van de mensen de moeite niet willen nemen om in discussie te gaan. Gelukkig ben ik assertief genoeg en ga ik ook niets uit de weg.
Ik had die portofoon liever aan iemand verkocht die een telefoontje pleegt van 2 minuten, 'm de volgende dag op komt halen en betalen en na 5 minuten weer buiten de deur staat.
Oké maar telefoongesprek afkappen getuigd ook van assertiviteit, hoeft toch geen uur te duren?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nu draai je de rollen echt om hoor.
Hij heeft mij letterlijk aan het lijntje gehouden, wat veel tijd en ergernis heeft gekost. Om 'm dan ook nog voor 5 euro te matsen ging me te ver. Hij stelt zich zodanig op, wetend dat het merendeel van de mensen de moeite niet willen nemen om in discussie te gaan. Gelukkig ben ik assertief genoeg en ga ik ook niets uit de weg.
Ik had die portofoon liever aan iemand verkocht die een telefoontje pleegt van 2 minuten, 'm de volgende dag op komt halen en betalen en na 5 minuten weer buiten de deur staat.
Zeggen dat je nog andere afspraken hebt, nog moet eten, je accu bijna leeg is, et cetera, dat ging er bij hem niet in, hij bleef maar doorgaan! Ik had bij wijze van spreken de telefoon neer kunnen leggen, naar de snackbar kunnen fietsen en een uur later de telefoon weer op kunnen pakken... De enige manier om hem te onderbreken en tot bezinning te brengen is door middel van schreeuwen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:44 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Oké maar telefoongesprek afkappen getuigd ook van assertiviteit, hoeft toch geen uur te duren?
Al goed al goed,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 03:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Zeggen dat je nog andere afspraken hebt, nog moet eten, je accu bijna leeg is, et cetera, dat ging er bij hem niet in, hij bleef maar doorgaan! Ik had bij wijze van spreken de telefoon neer kunnen leggen, naar de snackbar kunnen fietsen en een uur later de telefoon weer op kunnen pakken... De enige manier om hem te onderbreken en tot bezinning te brengen is door middel van schreeuwen.
Huh, hoe weet je dat hij uit Ederveen (dorpje naast Ede) komt? Dat klopt namelijk helemaal met het telefoonnummer als ik omgekeerd ga zoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:24 schreef DumDaDum het volgende:
Ik krijg bijna zin om dingetjes op marktplaats te gaan verkopen
-edit-
Edwin van Egdom uit Ederveen, 't is echt waar![]()
ROFL![]()
Het is ook te idioot om te verzinnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Hoewel onvoorstelbaar is dit echt gebeurd.
zaandam <=> ede ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:43 schreef boskameel het volgende:
http://slooompie.hyves.nl/ dat is m niet ofwel?
Ik heb gezocht en hij tennist bij de Tennis Vereniging Ederveen (TVE)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 05:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Huh, hoe weet je dat hij uit Ederveen (dorpje naast Ede) komt? Dat klopt namelijk helemaal met het telefoonnummer als ik omgekeerd ga zoeken.
Nope is 'm niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en hij tennist bij de Tennis Vereniging Ederveen (TVE)
[ afbeelding ]
BTW, dit zou best eens zijn oudere broer kunnen zijn....
En hebbes, toch, TS??
Plus dat diegene Erwin heet en de randdebiel waar ik mee had te maken Edwin...quote:
van zn hyvesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en hij tennist bij de Tennis Vereniging Ederveen (TVE)
[ afbeelding ]
BTW, dit zou best eens zijn oudere broer kunnen zijn....
En hebbes, toch, TS??
Ik vraag me af wat je met 'ER' bedoelt. Wat ik wel weet is waar jij niet mee om kan gaan: de Caps Lock-toets...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
TS KAN ER GEWOON NIET MEE OMGAAN!
IK GELOOF TOCH DAT IK BEWEZEN HEB DAAR HEEL GOED MEE OVERWEG TE KUNNEN.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je met 'ER' bedoelt. Wat ik wel weet is waar jij niet mee om kan gaan: de Caps Lock-toets...
Die twee (Freddy en Edje) moeten in contact worden gebracht en op de een of andere manier. Gewoon namens Edje een mailtje sturen en dan iedere repy van Freddy forwarden naar Edje oid....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:27 schreef Quir het volgende:
Gaat goed, gaat goed. Nieuwe FOK!-held? Naast die Markplaats gozer?
OWHEHEHAAHAHAHAHAH waarom lees ik dit nu pas !! wat een geniaal topicquote:
Mannetje, als je een deal, afspraak of overeenkomst heb, dan kom je die gewoon na.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:26 schreef ikbenstoer het volgende:
Dat ik het nog gelezen heb ook. Tering he, kijk die koper is gewoon gek. Maar jij bent gewoon fucking irritant met je 5 euro. Mensen als jij snap ik ook niet man, chill is een keer. Zaken zijn zaken zegt ie, staat er philips op je hoofd ofzo, idioot.
Ja normaal gesproken, afspraak is afspraak, normaal gesproken ja. Maar weet je waar het al begon, dat jij 160 vraagt, je de mogelijkheid geeft om te bieden, die man 150 biedt, een tientje onder de prijs die je vroeg, en je maakt er 155 van? Dan denk ik al van ja wat is je probleem weet je, je verkoopt dat ding 2e hands dus de prijs ligt niet vast, hij biedt maar een tientje onder de prijs die je vraagt, en jij gaat nog miezerig 5 euro erbij vragen, misschien heeft die man maar 150 euro's over weet jij veel. Maar dat je daar dan ook nog eens moeilijk om gaat doen terwijl je ziet hoe vaag die gast is en hoeveel moeite hij heeft moeten doen om daar te komen, en je hebt die fucking 150 euro cash in handen gekregen voor die portoshit waar je zo graag van af wilde, wat the fuck is dan nog je probleem om die 5 euro te willen man??? Dayumnquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Mannetje, als je een deal, afspraak of overeenkomst heb, dan kom je die gewoon na.
Als je in de supermarkt staat en je komt een paar euro te kort, dan krijg je echt geen korting hoor. Alsof dat vanzelfsprekend moet zijn. Zaken zijn zaken, ik ga echt niet voor Sinterklaas spelen.
Die mafketel had al een koopje met deze portofoon en heeft voor veel overlast gezorgd. Ik had in de verspilde tijd me eigen nuttiger kunnen maken en geld kunnen verdienen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:55 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken, afspraak is afspraak, normaal gesproken ja. Maar weet je waar het al begon, dat jij 160 vraagt, je de mogelijkheid geeft om te bieden, die man 150 biedt, een tientje onder de prijs die je vroeg, en je maakt er 155 van? Dan denk ik al van ja wat is je probleem weet je, je verkoopt dat ding 2e hands dus de prijs ligt niet vast, hij biedt maar een tientje onder de prijs die je vraagt, en jij gaat nog miezerig 5 euro erbij vragen, misschien heeft die man maar 150 euro's over weet jij veel. Maar dat je daar dan ook nog eens moeilijk om gaat doen terwijl je ziet hoe vaag die gast is en hoeveel moeite hij heeft moeten doen om daar te komen, en je hebt die fucking 150 euro cash in handen gekregen voor die portoshit waar je zo graag van af wilde, wat the fuck is dan nog je probleem om die 5 euro te willen man??? Dayumn
Nou ja, wees maar blij dat jij nog stoer bent, want erg zakelijk ben je in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:55 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken, afspraak is afspraak, normaal gesproken ja. Maar weet je waar het al begon, dat jij 160 vraagt, je de mogelijkheid geeft om te bieden, die man 150 biedt, een tientje onder de prijs die je vroeg, en je maakt er 155 van? Dan denk ik al van ja wat is je probleem weet je, je verkoopt dat ding 2e hands dus de prijs ligt niet vast, hij biedt maar een tientje onder de prijs die je vraagt, en jij gaat nog miezerig 5 euro erbij vragen, misschien heeft die man maar 150 euro's over weet jij veel. Maar dat je daar dan ook nog eens moeilijk om gaat doen terwijl je ziet hoe vaag die gast is en hoeveel moeite hij heeft moeten doen om daar te komen, en je hebt die fucking 150 euro cash in handen gekregen voor die portoshit waar je zo graag van af wilde, wat the fuck is dan nog je probleem om die 5 euro te willen man??? Dayumn
Ik had gewoon 160 volgehouden bij een bod van 150. Moet je 5 euro omlaag. Bied dan niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, wees maar blij dat jij nog stoer bent, want erg zakelijk ben je in ieder geval niet.
Als hij echt maar 150 te besteden zou hebben, had 'ie ook 140 euro kunnen bieden natuurlijk. Misschien dat TS dan nog op 150 was gaan zitten.
Maar geheel los van dat: als er een bepaalde verkoopprijs is afgesproken en die gast komt met te weinig geld aan, is het toch volstrekt logisch dat je het resterende bedrag alsnog nog wilt? Of dat nou 5 of 100 euro is. Anders had 'ie niet akkoord moeten gaan met 155, simple as that...
Hoi Edje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:55 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Tering wat een starre houding heb je dan zeg. Dan ben je eigenlijk juist heel zielig dat je die 5 euro nog zo belangrijk vind. Nog zo een die denkt dat er sony op z'n hoofd staat. Het gaat om een tweede hands product ok je staat niet in een portofoonzaak of whatever. Het is en blijft een keuze natuurlijk. Maar ik vraag mij dan af wat je moet bezielen wil je die maken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, wees maar blij dat jij nog stoer bent, want erg zakelijk ben je in ieder geval niet.
Als hij echt maar 150 te besteden zou hebben, had 'ie ook 140 euro kunnen bieden natuurlijk. Misschien dat TS dan nog op 150 was gaan zitten.
Maar geheel los van dat: als er een bepaalde verkoopprijs is afgesproken en die gast komt met te weinig geld aan, is het toch volstrekt logisch dat je het resterende bedrag alsnog nog wilt? Of dat nou 5 of 100 euro is. Anders had 'ie niet akkoord moeten gaan met 155, simple as that...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hij dacht trouwens ook nog dat ik beveiliger was, alleen omdat ik een donkerblauwe jas aan had...
JIj snapt het leven ook niet hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:55 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Haha ik zie dat jij het leven hebt ontdekt. Doe er nog maar een jonge, leef volop.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIj snapt het leven ook niet he![]()
Logisch dat TS de max wil voor zn product, en die 5 euro is toch weer 2 á 3 biertjes!
Ga heen en maak jezelf ergens anders belachelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:47 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Haha ik zie dat jij het leven hebt ontdekt. Doe er nog maar een jonge, leef volop.
Het is niet hebberig, maar logisch, dat je de beste prijs voor je product wil hebben. En ik denk dat als die zwakzinnige gewoon had gebeld en gezegd dat 150 écht zn max was, hij het misschien wel voor dat geld had kunnen kopen. Het gaat mij om het punt dat hij zonder sputteren akkoord gaat met een prijs die hij niet kan betalen. Zou rare wereld zijn als je overal maar dingen kon kopen/bestellen die je eigenlijk nét niet kon betalen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:01 schreef Marsyas het volgende:
Hi, All
I.B.S. wil alleen maar zeggen dat je niet altijd, zoals een gier, voor de max moet gaan en je prooi helemaal, tot op het bot moet kaalplukken. Zeker als het zo'n 'stuiptrekkende' is als Edwin..
@ o.a. Loveless, goede nick..Het is net zo logisch, binnen jouw kapitalistische logica, dat Edwin de min. prijs wil betalen. Kun je dus tegen elkaar wegstrepen..Geen excuses voor hebberigheid verzinnen, dat doen anderen, dikbetaald, al voor je....
(en nou niet zeggen dat Edwin het ook doet, die heeft tenminste een excuus om (moreel) zwakzinnig te zijn)
Grtn![]()
Ik had het tegen de TSquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:30 schreef Marsyas het volgende:
Het hele topic FF leeehhhzzuuuhhh, Paultjuuhh...![]()
![]()
Grtn![]()
Nee, natuurlijk vind ik die 5 euro niet belangrijk. Waar het om gaat is dat je gewoon de prijs hoort te betalen die je afgesproken hebt. En als je dat niet kunt, dan had je een andere prijs af moeten spreken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:06 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Tering wat een starre houding heb je dan zeg. Dan ben je eigenlijk juist heel zielig dat je die 5 euro nog zo belangrijk vind. Nog zo een die denkt dat er sony op z'n hoofd staat. Het gaat om een tweede hands product ok je staat niet in een portofoonzaak of whatever. Het is en blijft een keuze natuurlijk. Maar ik vraag mij dan af wat je moet bezielen wil je die maken.
I know, maar ook die wil wel eens wat nieuws lezen..In ieders belang dus...quote:
Precies, maar sommige mensen schijnen hier maar te denken dat het allemaal ok is als je gewoon akkoord gaat en een prijs afspreekt die je niet kan dokken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk vind ik die 5 euro niet belangrijk. Waar het om gaat is dat je gewoon de prijs hoort te betalen die je afgesproken hebt. En als je dat niet kunt, dan had je een andere prijs af moeten spreken.
Waar haal je het idee vandaan dat achter je geld aan gaan alleen voor bedrijven geldt?
Blijkbaar laat jij je dus gewoon aan alle kanten naaien als je iets verkoopt... Als jij een prijs afspreekt en iemand komt met te weinig geld aanzetten, laat jij gewoon over je heen lopen omdat je niet wilt laten merken dat je het ontbrekende bedrag toch ook nog wel zou willen hebben.Waar ligt die grens voor jou dan?
Hi,Loveless/Allquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is niet hebberig, maar logisch, dat je de beste prijs voor je product wil hebben. En ik denk dat als die zwakzinnige gewoon had gebeld en gezegd dat 150 écht zn max was, hij het misschien wel voor dat geld had kunnen kopen. Het gaat mij om het punt dat hij zonder sputteren akkoord gaat met een prijs die hij niet kan betalen. Zou rare wereld zijn als je overal maar dingen kon kopen/bestellen die je eigenlijk nét niet kon betalen...
gast, waar de FUCK ben jij mee bezig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:06 schreef Marsyas het volgende:
Hi, Moidzio en kln/All
Weinig creativiteit..Sufgeshopt en leeggetrkken
Het illusstreert wel perfect de afgest
mpheid waaraan ik jullie (blijkbaar)
naangenaam herinner...Probeer het nou eens te onthouden, krijgen de gr
te
plichters ook eens wat tegengas van enige pr
p
rtie. ..
Het enige wat ik nu lees is, op een enkel "blaatje" na, is een soort 'silence off the lambs'..Maar als je wilt horen of geld STOMweg de maat aller dingen is...Ja, IDD, dat is zo. Enndanks dat leven we nog lang en gelukkig, WTF
! Happy n
w/ again ? Het leven is m
![]()
i...
Grtn
![]()
Hi,quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wat het ook is dat je gebruikt, het is duidelijk niet goed voor je
sterfquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi,Loveless/All
Newsflash..Het is
IDD een rare/bizarre(a.k.a. financieële) Wereld..Omdat, wat we collectief doen, we ook niet kunnen (af)betalen, vandaar die 'crisis'..Er sterven per dag, elke dag, 100.000. mensen door armoe, in naam van het hier ,schijnbaar, zo bewierrookte en gepraktiseerde kapitalisme..Jij en anderen maken zich druk om het principe dat er een reeële, (afgesproken) prijs( niet specifiek, maar komt het wel op neer ) betaald zou moeten worden. Prima, maar dan wel consequent zijn..Naar de 3e Wereld toe,( b.v...) dan hetzelfde principe hanteren/ even principieel zijn, en je ook niet druk maken over een prijs, duurdere bananen, koffie etc. zoals Edwin, behalve over of die 'eerlijk' is. Alle waar naar zijn geld en eerlijk 'zaken 'd
en.
![]()
En laten we wel wezen, TS heeft toch 149,99¤ vernietigd 'kapitaal' herwnnen. Met als bonus een mooi verhaal voor ons, helemaal gratis en voor niets. Edwin heeft zichzelf voor lul gezet op Fok ! voor 5¤ omdat hij denkt dat voor de min. prijs gaan l
gisch is, het spiegelbeeld, negatief identiek, van jouw redenering..Maar hij is zwakzinnig..Zie je nou in hoe d
m kapitalisme is..
Leven op (voor/verondersteld) krediet, of Edwin, of 'wij' het nou doen is zwakzinnig/onlogisch, maar het kapitalisme heeft zijn eigen logica, greed is good...
![]()
Grtn
Hi, Allquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond je sowieso al raar, maar wtf is dit nu weer
ja groeten hé, nu weer snel dreads zetten, theedoek in je haar doen, lekkere kruidenthee drinken en met zn allen communistische liederen zingen in je woongroepquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:51 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, All
Het is weer over en eruit, hoorr. stoor mij aan die Mensen die onbewust zo pro-kapitalistisch zijn. Als ik anti-fascistisch zou zijn zou je mij wel snappen....En misschien zelfs wel meelullen in mijn straatje. Maar een anti-kapitalistist in luilekkerland ligt wat zwaar op de gevoelige fastfood-maag..Smakelijke voortzetting...
Maar fuck! principes zoals "zaken zijn zaken", en zij die het nablaten in de hoop er ooit ook van te kunnen profiteren...
Grtn
Blijf van de wierie af, wil je?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:06 schreef Marsyas het volgende:
Hi, Moidzio en kln/All
te
p
rtie. ..
Het enige wat ik nu lees is, op een enkel "blaatje" na, is een soort 'silence off the lambs'..Maar als je wilt horen of geld STOMweg de maat aller dingen is...Ja, IDD, dat is zo. Enndanks dat leven we nog lang en gelukkig, WTF
! Happy n
![]()
i...
Grtn
![]()
ik herstel mn vorige opmerkingquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef Marsyas het volgende:
High,All
Waarom zou deze "fuckin hippie" van de wierie afblijven? Zonder 'ons' geen gedoogcultuur....
Het linkse, subversieve, langharige tuig heeft veel invloed gehad op jouw/de huidige manier van leven. Is dus ook zeker niet schuldvrij, maar heeft je wél de vrijheid gegeven dingen te veranderen en je horizon te verbreden. Verder als "what's in it for me ?". Wat kapitalisme je leert is hoe je consumeert, wat, hoe, wie, waar, wanneer doet niet terzake,"WTF!". Geen ideologie, behalve geld=leven..
En het is heel verleidelijk alleen bezig te zijn met de tijdelijke voordelen die dit systeem op dit moment
voor ons, hier, met geld, heeft. Dus ik zal jullie niet langer afleiden, ga je (zak)geld maar uitgeven..
En als het op is naar de bank. Kijken of je daar dan wel vrienden hebt...Het antwoord is inmiddels wel bekend..
Grtn
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef Marsyas het volgende:
High,All
Waarom zou deze "fuckin hippie" van de wierie afblijven? Zonder 'ons' geen gedoogcultuur....
Het linkse, subversieve, langharige tuig heeft veel invloed gehad op jouw/de huidige manier van leven. Is dus ook zeker niet schuldvrij, maar heeft je wél de vrijheid gegeven dingen te veranderen en je horizon te verbreden. Verder als "what's in it for me ?". Wat kapitalisme je leert is hoe je consumeert, wat, hoe, wie, waar, wanneer doet niet terzake,"WTF!". Geen ideologie, behalve geld=leven..
En het is heel verleidelijk alleen bezig te zijn met de tijdelijke voordelen die dit systeem op dit moment
voor ons, hier, met geld, heeft. Dus ik zal jullie niet langer afleiden, ga je (zak)geld maar uitgeven..
En als het op is naar de bank. Kijken of je daar dan wel vrienden hebt...Het antwoord is inmiddels wel bekend..
Grtn
Bén jij Edwin soms?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi,Loveless/All
Newsflash..Het is
IDD een rare/bizarre(a.k.a. financieële) Wereld..Omdat, wat we collectief doen, we ook niet kunnen (af)betalen, vandaar die 'crisis'..Er sterven per dag, elke dag, 100.000. mensen door armoe, in naam van het hier ,schijnbaar, zo bewierrookte en gepraktiseerde kapitalisme..Jij en anderen maken zich druk om het principe dat er een reeële, (afgesproken) prijs( niet specifiek, maar komt het wel op neer ) betaald zou moeten worden. Prima, maar dan wel consequent zijn..Naar de 3e Wereld toe,( b.v...) dan hetzelfde principe hanteren/ even principieel zijn, en je ook niet druk maken over een prijs, duurdere bananen, koffie etc. zoals Edwin, behalve over of die 'eerlijk' is. Alle waar naar zijn geld en eerlijk 'zaken 'd
en.
![]()
En laten we wel wezen, TS heeft toch 149,99¤ vernietigd 'kapitaal' herwnnen. Met als bonus een mooi verhaal voor ons, helemaal gratis en voor niets. Edwin heeft zichzelf voor lul gezet op Fok ! voor 5¤ omdat hij denkt dat voor de min. prijs gaan l
gisch is, het spiegelbeeld, negatief identiek, van jouw redenering..Maar hij is zwakzinnig..Zie je nou in hoe d
m kapitalisme is..
Leven op (voor/verondersteld) krediet, of Edwin, of 'wij' het nou doen is zwakzinnig/onlogisch, maar het kapitalisme heeft zijn eigen logica, greed is good...
![]()
Grtn
Nee, consu-dementen zijn de Edwin's in dit verhaaltje. Ik ben een vliegtuig..quote:
Ga je eigen trieste topics openen als podium, bij voorkeur in VBL, daar kom ik erg weinigquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:40 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Nee, consu-dementen zijn de Edwin's in dit verhaaltje. Ik ben een vliegtuig..
Maar je hebt tenminste nagedacht..
Grtn
Sterf sukkelquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:24 schreef Marsyas het volgende:
Hi, All
Waar de jacht op 5¤ al niet kan leiden, hé ?
Is er nou niemand een beetje creatief hier..?.Alleen maar: "ha,ha,ha
, boe!
, nep-intellectueel en partypooper"?
![]()
Is dit de 'brainpwer' van de nix-generatie ? 'Jullie' kunnen niet eens een "ouwe, benevelde, domme, communistische, dreadlocks in een theedoek-dragende kruidentheedrinker" een intellectueel lesje leren, mijn waarde c
nsu-dementjes...Er moeten toch doorslaggevende argumenten zijn
.
pen een randdebiel de
gen...Ouwe vogelzoekers, (geld)geile kikkers, etc. etc. En laat je gaan, ik kan wel wat hebben, ben mijn hele leven al een idealist a.k.a. zeiker, dus wel wat gewend...Bij overmatig succes beloof ik een 'waarom Marsyas een lul is' topic te openen, K, m
ds/members ?
grtn
quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Marsyas, wil je a.u.b. optiefen uit mijn topic?Bij voorbaat dank.
Kan je dit even vertalen voor me?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:06 schreef Marsyas het volgende:
Hi, Moidzio en kln/All
te
p
rtie. ..
! Happy n
![]()
i...
Grtn
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef ThE_ED het volgende:
Eindelijk weer eens een echt goed topic, boeit me geen reet of het echt is of niet; mooi verhaal!
Wat was dat lekker lezen, vond het jammer dat ik aan de laatste regel zat, maar het leeft voort in mijn signature.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:52 schreef daniman het volgende:
jammer dat ie al weer bijna vol is het topicIMO een van de beste topics van het moment
quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:17 schreef Marsyas het volgende:
Hi, All
Hmm, de meningen zijn verdeeld. Van "het wordt alleen maar beter" (H,T & K sarcasme), tot neutraal (voorlopig de wijsten), naar "sterf, sukkel/topic-kaper/podiumpikker" (de dombo's die met mij in discussie willen gaan, niet weten hoe, en mij daarmee een podium geven om op te staan, n.l. henzelf..). Verder de usual echo's, niks creatief pro-kapitalistisch intellectueels..Mijn gezever doet trouwens helemaal niets af aan de kwaliteit van dit topic, het verhaal blijft ongewijzigt. Alleen de consequenties van het commentaar op mijn commentaar en visa versa, wekken schijnbaar nogal wat tere kinderzieltjes, die eerder nog zoet lagen te dromen. Terwijl hun luier is volgescheten, maar dat willen ze niet weten. Ik mag dan idioot zijn, maar het stinkt hier wel behoorlijk ondertussen. Ruiken jullie dan niks anders dan frisse lucht ? Zien jullie wel een zonnige toekomst ? Horen jullie vooral goed nieuws? Proef je de goede atmosfeer? Voel je je goed, ondanks alles ? Want dan heb je letterlijk het laatste woord..Winner takes all (maar er is niks meer te nemen)...Enjoy !![]()
Grtn
Hahahaha kunnen ze hier best gebruiken.quote:
Nogmaals in een adem uitgelezen , zie je avatatar,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik had een tijdje terug een portofoon op marktplaats gezet, zo'n ding:
[ afbeelding ]
Splinternieuw voor maar 160 euro.
[ afbeelding ]
Wie was dat ook alweer? Ik ben het even kwijtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:12 schreef Gert het volgende:
Als dit zo doorgaat, verwerft Edwin dezelfde cultheldenstatus als destijds Alberto.
Aaaaah komop man!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Ik ben het even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |