Hi,Loveless/Allquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is niet hebberig, maar logisch, dat je de beste prijs voor je product wil hebben. En ik denk dat als die zwakzinnige gewoon had gebeld en gezegd dat 150 écht zn max was, hij het misschien wel voor dat geld had kunnen kopen. Het gaat mij om het punt dat hij zonder sputteren akkoord gaat met een prijs die hij niet kan betalen. Zou rare wereld zijn als je overal maar dingen kon kopen/bestellen die je eigenlijk nét niet kon betalen...
gast, waar de FUCK ben jij mee bezig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:06 schreef Marsyas het volgende:
Hi, Moidzio en kln/All
Weinig creativiteit..Sufgeshopt en leeggetrkken
Het illusstreert wel perfect de afgest
mpheid waaraan ik jullie (blijkbaar)
naangenaam herinner...Probeer het nou eens te onthouden, krijgen de gr
te
plichters ook eens wat tegengas van enige pr
p
rtie. ..
Het enige wat ik nu lees is, op een enkel "blaatje" na, is een soort 'silence off the lambs'..Maar als je wilt horen of geld STOMweg de maat aller dingen is...Ja, IDD, dat is zo. Enndanks dat leven we nog lang en gelukkig, WTF
! Happy n
w/ again ? Het leven is m
![]()
i...
Grtn
![]()
Hi,quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wat het ook is dat je gebruikt, het is duidelijk niet goed voor je
sterfquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi,Loveless/All
Newsflash..Het is
IDD een rare/bizarre(a.k.a. financieële) Wereld..Omdat, wat we collectief doen, we ook niet kunnen (af)betalen, vandaar die 'crisis'..Er sterven per dag, elke dag, 100.000. mensen door armoe, in naam van het hier ,schijnbaar, zo bewierrookte en gepraktiseerde kapitalisme..Jij en anderen maken zich druk om het principe dat er een reeële, (afgesproken) prijs( niet specifiek, maar komt het wel op neer ) betaald zou moeten worden. Prima, maar dan wel consequent zijn..Naar de 3e Wereld toe,( b.v...) dan hetzelfde principe hanteren/ even principieel zijn, en je ook niet druk maken over een prijs, duurdere bananen, koffie etc. zoals Edwin, behalve over of die 'eerlijk' is. Alle waar naar zijn geld en eerlijk 'zaken 'd
en.
![]()
En laten we wel wezen, TS heeft toch 149,99¤ vernietigd 'kapitaal' herwnnen. Met als bonus een mooi verhaal voor ons, helemaal gratis en voor niets. Edwin heeft zichzelf voor lul gezet op Fok ! voor 5¤ omdat hij denkt dat voor de min. prijs gaan l
gisch is, het spiegelbeeld, negatief identiek, van jouw redenering..Maar hij is zwakzinnig..Zie je nou in hoe d
m kapitalisme is..
Leven op (voor/verondersteld) krediet, of Edwin, of 'wij' het nou doen is zwakzinnig/onlogisch, maar het kapitalisme heeft zijn eigen logica, greed is good...
![]()
Grtn
Hi, Allquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond je sowieso al raar, maar wtf is dit nu weer
ja groeten hé, nu weer snel dreads zetten, theedoek in je haar doen, lekkere kruidenthee drinken en met zn allen communistische liederen zingen in je woongroepquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:51 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, All
Het is weer over en eruit, hoorr. stoor mij aan die Mensen die onbewust zo pro-kapitalistisch zijn. Als ik anti-fascistisch zou zijn zou je mij wel snappen....En misschien zelfs wel meelullen in mijn straatje. Maar een anti-kapitalistist in luilekkerland ligt wat zwaar op de gevoelige fastfood-maag..Smakelijke voortzetting...
Maar fuck! principes zoals "zaken zijn zaken", en zij die het nablaten in de hoop er ooit ook van te kunnen profiteren...
Grtn
Blijf van de wierie af, wil je?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:06 schreef Marsyas het volgende:
Hi, Moidzio en kln/All
te
p
rtie. ..
Het enige wat ik nu lees is, op een enkel "blaatje" na, is een soort 'silence off the lambs'..Maar als je wilt horen of geld STOMweg de maat aller dingen is...Ja, IDD, dat is zo. Enndanks dat leven we nog lang en gelukkig, WTF
! Happy n
![]()
i...
Grtn
![]()
ik herstel mn vorige opmerkingquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef Marsyas het volgende:
High,All
Waarom zou deze "fuckin hippie" van de wierie afblijven? Zonder 'ons' geen gedoogcultuur....
Het linkse, subversieve, langharige tuig heeft veel invloed gehad op jouw/de huidige manier van leven. Is dus ook zeker niet schuldvrij, maar heeft je wél de vrijheid gegeven dingen te veranderen en je horizon te verbreden. Verder als "what's in it for me ?". Wat kapitalisme je leert is hoe je consumeert, wat, hoe, wie, waar, wanneer doet niet terzake,"WTF!". Geen ideologie, behalve geld=leven..
En het is heel verleidelijk alleen bezig te zijn met de tijdelijke voordelen die dit systeem op dit moment
voor ons, hier, met geld, heeft. Dus ik zal jullie niet langer afleiden, ga je (zak)geld maar uitgeven..
En als het op is naar de bank. Kijken of je daar dan wel vrienden hebt...Het antwoord is inmiddels wel bekend..
Grtn
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef Marsyas het volgende:
High,All
Waarom zou deze "fuckin hippie" van de wierie afblijven? Zonder 'ons' geen gedoogcultuur....
Het linkse, subversieve, langharige tuig heeft veel invloed gehad op jouw/de huidige manier van leven. Is dus ook zeker niet schuldvrij, maar heeft je wél de vrijheid gegeven dingen te veranderen en je horizon te verbreden. Verder als "what's in it for me ?". Wat kapitalisme je leert is hoe je consumeert, wat, hoe, wie, waar, wanneer doet niet terzake,"WTF!". Geen ideologie, behalve geld=leven..
En het is heel verleidelijk alleen bezig te zijn met de tijdelijke voordelen die dit systeem op dit moment
voor ons, hier, met geld, heeft. Dus ik zal jullie niet langer afleiden, ga je (zak)geld maar uitgeven..
En als het op is naar de bank. Kijken of je daar dan wel vrienden hebt...Het antwoord is inmiddels wel bekend..
Grtn
Bén jij Edwin soms?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi,Loveless/All
Newsflash..Het is
IDD een rare/bizarre(a.k.a. financieële) Wereld..Omdat, wat we collectief doen, we ook niet kunnen (af)betalen, vandaar die 'crisis'..Er sterven per dag, elke dag, 100.000. mensen door armoe, in naam van het hier ,schijnbaar, zo bewierrookte en gepraktiseerde kapitalisme..Jij en anderen maken zich druk om het principe dat er een reeële, (afgesproken) prijs( niet specifiek, maar komt het wel op neer ) betaald zou moeten worden. Prima, maar dan wel consequent zijn..Naar de 3e Wereld toe,( b.v...) dan hetzelfde principe hanteren/ even principieel zijn, en je ook niet druk maken over een prijs, duurdere bananen, koffie etc. zoals Edwin, behalve over of die 'eerlijk' is. Alle waar naar zijn geld en eerlijk 'zaken 'd
en.
![]()
En laten we wel wezen, TS heeft toch 149,99¤ vernietigd 'kapitaal' herwnnen. Met als bonus een mooi verhaal voor ons, helemaal gratis en voor niets. Edwin heeft zichzelf voor lul gezet op Fok ! voor 5¤ omdat hij denkt dat voor de min. prijs gaan l
gisch is, het spiegelbeeld, negatief identiek, van jouw redenering..Maar hij is zwakzinnig..Zie je nou in hoe d
m kapitalisme is..
Leven op (voor/verondersteld) krediet, of Edwin, of 'wij' het nou doen is zwakzinnig/onlogisch, maar het kapitalisme heeft zijn eigen logica, greed is good...
![]()
Grtn
Nee, consu-dementen zijn de Edwin's in dit verhaaltje. Ik ben een vliegtuig..quote:
Ga je eigen trieste topics openen als podium, bij voorkeur in VBL, daar kom ik erg weinigquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:40 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Nee, consu-dementen zijn de Edwin's in dit verhaaltje. Ik ben een vliegtuig..
Maar je hebt tenminste nagedacht..
Grtn
Sterf sukkelquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:24 schreef Marsyas het volgende:
Hi, All
Waar de jacht op 5¤ al niet kan leiden, hé ?
Is er nou niemand een beetje creatief hier..?.Alleen maar: "ha,ha,ha
, boe!
, nep-intellectueel en partypooper"?
![]()
Is dit de 'brainpwer' van de nix-generatie ? 'Jullie' kunnen niet eens een "ouwe, benevelde, domme, communistische, dreadlocks in een theedoek-dragende kruidentheedrinker" een intellectueel lesje leren, mijn waarde c
nsu-dementjes...Er moeten toch doorslaggevende argumenten zijn
.
pen een randdebiel de
gen...Ouwe vogelzoekers, (geld)geile kikkers, etc. etc. En laat je gaan, ik kan wel wat hebben, ben mijn hele leven al een idealist a.k.a. zeiker, dus wel wat gewend...Bij overmatig succes beloof ik een 'waarom Marsyas een lul is' topic te openen, K, m
ds/members ?
grtn
quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Marsyas, wil je a.u.b. optiefen uit mijn topic?Bij voorbaat dank.
Kan je dit even vertalen voor me?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:06 schreef Marsyas het volgende:
Hi, Moidzio en kln/All
te
p
rtie. ..
! Happy n
![]()
i...
Grtn
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef ThE_ED het volgende:
Eindelijk weer eens een echt goed topic, boeit me geen reet of het echt is of niet; mooi verhaal!
Wat was dat lekker lezen, vond het jammer dat ik aan de laatste regel zat, maar het leeft voort in mijn signature.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:52 schreef daniman het volgende:
jammer dat ie al weer bijna vol is het topicIMO een van de beste topics van het moment
quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:17 schreef Marsyas het volgende:
Hi, All
Hmm, de meningen zijn verdeeld. Van "het wordt alleen maar beter" (H,T & K sarcasme), tot neutraal (voorlopig de wijsten), naar "sterf, sukkel/topic-kaper/podiumpikker" (de dombo's die met mij in discussie willen gaan, niet weten hoe, en mij daarmee een podium geven om op te staan, n.l. henzelf..). Verder de usual echo's, niks creatief pro-kapitalistisch intellectueels..Mijn gezever doet trouwens helemaal niets af aan de kwaliteit van dit topic, het verhaal blijft ongewijzigt. Alleen de consequenties van het commentaar op mijn commentaar en visa versa, wekken schijnbaar nogal wat tere kinderzieltjes, die eerder nog zoet lagen te dromen. Terwijl hun luier is volgescheten, maar dat willen ze niet weten. Ik mag dan idioot zijn, maar het stinkt hier wel behoorlijk ondertussen. Ruiken jullie dan niks anders dan frisse lucht ? Zien jullie wel een zonnige toekomst ? Horen jullie vooral goed nieuws? Proef je de goede atmosfeer? Voel je je goed, ondanks alles ? Want dan heb je letterlijk het laatste woord..Winner takes all (maar er is niks meer te nemen)...Enjoy !![]()
Grtn
Hahahaha kunnen ze hier best gebruiken.quote:
Nogmaals in een adem uitgelezen , zie je avatatar,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik had een tijdje terug een portofoon op marktplaats gezet, zo'n ding:
[ afbeelding ]
Splinternieuw voor maar 160 euro.
[ afbeelding ]
Wie was dat ook alweer? Ik ben het even kwijtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:12 schreef Gert het volgende:
Als dit zo doorgaat, verwerft Edwin dezelfde cultheldenstatus als destijds Alberto.
Aaaaah komop man!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Ik ben het even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |