Edit:quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:06 schreef Marsyas het volgende:
Hi, Moidzio en kln/All
Weinig creativiteit..Sufgeshopt en leeggetrkken
Het illusstreert wel perfect de afgest
mpheid waaraan ik jullie (blijkbaar)
naangenaam herinner...Probeer het nou eens te onthouden, krijgen de gr
te
plichters ook eens wat tegengas van enige pr
p
rtie. ..
Het enige wat ik nu lees is, op een enkel "blaatje" na, is een soort 'silence off the lambs'..Maar als je wilt horen of geld STOMweg de maat aller dingen is...Ja, IDD, dat is zo. Enndanks dat leven we nog lang en gelukkig, WTF
! Happy n
w/ again ? Het leven is m
![]()
i...
Grtn
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Omdat newbie Marsyas diverse kwaliteitstopics bevuild met zijn ideologische gezwets, een diarree aan smileys en een berg oeverloos niet te begrijpen gezwam.
Leuke topics (waaronder een van mij) hebben een hele andere wending gekregen door zijn offtopic geneuzel en zijn anti kapitalistische protesten.
Banaanvragen doen we niet aan op FOK!, naamtopics ook niet, maar laat eenieder die een topic vervuild ziet worden door onze eigen Karl Marx in spé hem a.u.b. doorverwijzen naar dit topic om daar de discussie voor te zetten.
Zo maar een greep uit een van zijn anekdotes:
Wel een wonderbaarlijke text, kan iemand dat naar het Nederlands vertalen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:42 schreef Manono het volgende:
[..]
Ok je hebt een kloon aangemaakt en hij krijgt te weinig aandacht?
Nooit van die user gehoord namelijk dus veel kan het niet zijn.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wel een wonderbaarlijke text, kan iemand dat naar het Nederlands vertalen?
De afwijking staat er al bij, dyslectische Engel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:54 schreef Apollyon het volgende:
Brainwave over authisme [Asperger syndroom] <- Van toepassing ? ... 'n 'afwijking' ?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:59 schreef Marsyas het volgende:
[..]
De afwijking staat er al bij, dyslectische Engel.
grtn
Bipolair is zo'n 'afwijking'/stok om mee te slaan die je zocht..quote:Op maandag 20 oktober 2008 05:03 schreef Apollyon het volgende:
[..]... ik snap er geen kl*te van ...
Ik zoek geen stokken om mee te slaan, maar verklaringen !quote:Op maandag 20 oktober 2008 05:20 schreef Marsyas het volgende:
Bipolair is zo'n 'afwijking'/stok om mee te slaan die je zocht..
En bedankt Man., voor die typfout, you're my hero..
Grtn
quote:Op maandag 20 oktober 2008 05:20 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Bipolair is zo'n 'afwijking'/stok om mee te slaan die je zocht..
En bedankt Man., voor die typfout, you're my hero..
Grtn
Hi, Timmmmm/ Allquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:48 schreef timmmmm het volgende:
nou, wat ik hier lees, zegt mij al dat het een vervelend betweterig mannetje is, maar hebben we daar de ignore knop niet voor, Ts?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, Enlightened One/All
Voor alle in het woord geplaatste smiley's een 'O' lezen. Voor verdere vertaling woordenboek erbij pakken, of google'en... Voor de rest geldt hetzelfde, ik bedenk geen woorden..En diagnostiek in de psychologie verdeelt ons grofweg in 3 basis-categorieën, paranoïde-shizofreen, borderline en bipolair. Normaal/abnormaal blijft ondefinieerbaar...Of het dus fijn is om borderline te hebben is niet alleen specifiek, maar ook in het algemeen, een domme vraag, gesteld dat je weet waar je het over hebt....Ignorence is no excuse..Syntyche.nl. Praten we daarna weer verder, K ?
grtn
kut-mousepad, nou loop ik mezelf te quoten, onbedoeld..quote:
Je doet te hard je best.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:16 schreef Marsyas het volgende:
Hi, Cerror
Precies. Alleen over wie de troll(s) is/zijn verschillen we van mening..Als je in het topic van F4T4L_3RROR terugleest zie je dat het pas goed fout ging toen ik het min of meer, en ongevraagd welliswaar, opnam voor de zienswijze van Ik Ben Stoer. Die stoorde zich ws o.a. ook aan het 'poenerige'("pauper" e.d..) commentaar van sommigen. Blijkbaar was dat als boren op een blootliggende zenuw, altijd een goed teken als je een wortelkanaalbehandeling moet doen.
Don't shoot me, I'm only the dentist on duty...Ik kan iemand die al onder 'narcose' is niet nog verder verdoven, sry... "Consuminder", volgevreten consudementerende 'trolls'.
Heeft de rest ook weer wat te vreten en ik geen reden Japie Krekel te spelen. Kan ik ook eens populair doen....
Grtn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |