abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:10:18 #251
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62505477
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is niet hebberig, maar logisch, dat je de beste prijs voor je product wil hebben. En ik denk dat als die zwakzinnige gewoon had gebeld en gezegd dat 150 écht zn max was, hij het misschien wel voor dat geld had kunnen kopen. Het gaat mij om het punt dat hij zonder sputteren akkoord gaat met een prijs die hij niet kan betalen. Zou rare wereld zijn als je overal maar dingen kon kopen/bestellen die je eigenlijk nét niet kon betalen...
Hi,Loveless/All

Newsflash ..Het is IDD een rare/bizarre(a.k.a. financieële) Wereld..Omdat, wat we collectief doen, we ook niet kunnen (af)betalen, vandaar die 'crisis'..Er sterven per dag, elke dag, 100.000. mensen door armoe, in naam van het hier ,schijnbaar, zo bewierrookte en gepraktiseerde kapitalisme..Jij en anderen maken zich druk om het principe dat er een reeële, (afgesproken) prijs( niet specifiek, maar komt het wel op neer ) betaald zou moeten worden. Prima, maar dan wel consequent zijn..Naar de 3e Wereld toe,( b.v...) dan hetzelfde principe hanteren/ even principieel zijn, en je ook niet druk maken over een prijs, duurdere bananen, koffie etc. zoals Edwin, behalve over of die 'eerlijk' is. Alle waar naar zijn geld en eerlijk 'zaken 'd en.
En laten we wel wezen, TS heeft toch 149,99¤ vernietigd 'kapitaal' herw nnen. Met als bonus een mooi verhaal voor ons, helemaal gratis en voor niets. Edwin heeft zichzelf voor lul gezet op Fok ! voor 5¤ omdat hij denkt dat voor de min. prijs gaan l gisch is, het spiegelbeeld, negatief identiek, van jouw redenering..Maar hij is zwakzinnig..Zie je nou in hoe d m kapitalisme is.. Leven op (voor/verondersteld) krediet, of Edwin, of 'wij' het nou doen is zwakzinnig/onlogisch, maar het kapitalisme heeft zijn eigen logica, greed is good...

Grtn

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsyas op 19-10-2008 16:36:39 (zpehlvaud) ]
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
pi_62505777
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef Marsyas het volgende:

[..]

<blaat>
Wtf.
---
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:24:10 #253
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_62505822
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:22 schreef miodzio het volgende:

[..]

Wtf. [ afbeelding ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:38:30 #254
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62506157
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Wat het ook is dat je gebruikt, het is duidelijk niet goed voor je
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:06:23 #255
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62506739
Hi, Moidzio en kl n/All

Weinig creativiteit..Sufgeshopt en leeggetr kken Het illusstreert wel perfect de afgest mpheid waaraan ik jullie (blijkbaar) naangenaam herinner...Probeer het nou eens te onthouden, krijgen de gr te plichters ook eens wat tegengas van enige pr p rtie. ..
Het enige wat ik nu lees is, op een enkel "blaatje" na, is een soort 'silence off the lambs'..Maar als je wilt horen of geld STOMweg de maat aller dingen is...Ja, IDD, dat is zo. En ndanks dat leven we nog lang en gelukkig, WTF ! Happy n w/ again ? Het leven is m i...

Grtn
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:11:43 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62506851
Ik vond je sowieso al raar, maar wtf is dit nu weer
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:15:10 #257
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_62506922
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:06 schreef Marsyas het volgende:
Hi, Moidzio en kl n/All

Weinig creativiteit..Sufgeshopt en leeggetr kken Het illusstreert wel perfect de afgest mpheid waaraan ik jullie (blijkbaar) naangenaam herinner...Probeer het nou eens te onthouden, krijgen de gr te plichters ook eens wat tegengas van enige pr p rtie. ..
Het enige wat ik nu lees is, op een enkel "blaatje" na, is een soort 'silence off the lambs'..Maar als je wilt horen of geld STOMweg de maat aller dingen is...Ja, IDD, dat is zo. En ndanks dat leven we nog lang en gelukkig, WTF ! Happy n w/ again ? Het leven is m i...

Grtn
gast, waar de FUCK ben jij mee bezig.
Faalhaas.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 19 oktober 2008 @ 17:17:01 #258
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62506967
Vreemd topic ;')
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_62506971
Ik vond het een heel leuk verhaal. Volgens mij was het de manier waarop die gast 5 Euro te weinig betaalde, de reden dat TS op n strepen ging staan. En waarom moet TS verantwoording afleggen over zn pin en betaal gedrag. Dat heeft er toch helemaal niets mee te maken. Ik heb in ieder geval erg moeten lachen om dat verhaal.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:28:29 #260
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62507169
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Wat het ook is dat je gebruikt, het is duidelijk niet goed voor je
Hi,
THC, nicotine, depakine, caffeïne...
Maar het gaat er nu meer om WIE er gebruikt wordt, 'misdienaartje'...
Wel een beetje bij de 'preek' blijven..Waarom is altruïsme intoxicatie en egoïsme niet, bv.?
Geven dom en nemen slim ? En bespaar me de cijfermatige logica. Ik weet ook wel dat 1¤ meer is dan 2¤.
Gewoon niet alles afmeten aan geld..Vooral niet wat goed/kwaad & dom/slim is..
Grtn
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
pi_62507310
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Hi,Loveless/All

Newsflash ..Het is IDD een rare/bizarre(a.k.a. financieële) Wereld..Omdat, wat we collectief doen, we ook niet kunnen (af)betalen, vandaar die 'crisis'..Er sterven per dag, elke dag, 100.000. mensen door armoe, in naam van het hier ,schijnbaar, zo bewierrookte en gepraktiseerde kapitalisme..Jij en anderen maken zich druk om het principe dat er een reeële, (afgesproken) prijs( niet specifiek, maar komt het wel op neer ) betaald zou moeten worden. Prima, maar dan wel consequent zijn..Naar de 3e Wereld toe,( b.v...) dan hetzelfde principe hanteren/ even principieel zijn, en je ook niet druk maken over een prijs, duurdere bananen, koffie etc. zoals Edwin, behalve over of die 'eerlijk' is. Alle waar naar zijn geld en eerlijk 'zaken 'd en.
En laten we wel wezen, TS heeft toch 149,99¤ vernietigd 'kapitaal' herw nnen. Met als bonus een mooi verhaal voor ons, helemaal gratis en voor niets. Edwin heeft zichzelf voor lul gezet op Fok ! voor 5¤ omdat hij denkt dat voor de min. prijs gaan l gisch is, het spiegelbeeld, negatief identiek, van jouw redenering..Maar hij is zwakzinnig..Zie je nou in hoe d m kapitalisme is.. Leven op (voor/verondersteld) krediet, of Edwin, of 'wij' het nou doen is zwakzinnig/onlogisch, maar het kapitalisme heeft zijn eigen logica, greed is good...

Grtn
sterf
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:51:27 #262
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62507683
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond je sowieso al raar, maar wtf is dit nu weer
Hi, All
Het is weer over en eruit, hoorr. stoor mij aan die Mensen die onbewust zo pro-kapitalistisch zijn. Als ik anti-fascistisch zou zijn zou je mij wel snappen....En misschien zelfs wel meelullen in mijn straatje. Maar een anti-kapitalistist in luilekkerland ligt wat zwaar op de gevoelige fastfood-maag..Smakelijke voortzetting...
Maar fuck! principes zoals "zaken zijn zaken", en zij die het nablaten in de hoop er ooit ook van te kunnen profiteren...

Grtn
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
pi_62507761
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:51 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Hi, All
Het is weer over en eruit, hoorr. stoor mij aan die Mensen die onbewust zo pro-kapitalistisch zijn. Als ik anti-fascistisch zou zijn zou je mij wel snappen....En misschien zelfs wel meelullen in mijn straatje. Maar een anti-kapitalistist in luilekkerland ligt wat zwaar op de gevoelige fastfood-maag..Smakelijke voortzetting...
Maar fuck! principes zoals "zaken zijn zaken", en zij die het nablaten in de hoop er ooit ook van te kunnen profiteren...

Grtn
ja groeten hé, nu weer snel dreads zetten, theedoek in je haar doen, lekkere kruidenthee drinken en met zn allen communistische liederen zingen in je woongroep

fuckin' hippies

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2008 17:55:31 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:56:15 #264
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62507801
goeie besteding van mijn tijd
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:01:03 #265
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_62507915
Geweldig topic. Deze gaat de geschiedenisbookmarks in.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62510459
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:06 schreef Marsyas het volgende:
Hi, Moidzio en kl n/All

Weinig creativiteit..Sufgeshopt en leeggetr kken Het illusstreert wel perfect de afgest mpheid waaraan ik jullie (blijkbaar) naangenaam herinner...Probeer het nou eens te onthouden, krijgen de gr te plichters ook eens wat tegengas van enige pr p rtie. ..
Het enige wat ik nu lees is, op een enkel "blaatje" na, is een soort 'silence off the lambs'..Maar als je wilt horen of geld STOMweg de maat aller dingen is...Ja, IDD, dat is zo. En ndanks dat leven we nog lang en gelukkig, WTF ! Happy n w/ again ? Het leven is m i...

Grtn
Blijf van de wierie af, wil je?
Striving to be more than average.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:43:41 #267
131603 Afwazig
Serious business
pi_62510561
Dit topic wordt beter en beter.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:14:30 #268
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62513156
High,All

Waarom zou deze "fuckin hippie" van de wierie afblijven? Zonder 'ons' geen gedoogcultuur....
Het linkse, subversieve, langharige tuig heeft veel invloed gehad op jouw/de huidige manier van leven. Is dus ook zeker niet schuldvrij, maar heeft je wél de vrijheid gegeven dingen te veranderen en je horizon te verbreden. Verder als "what's in it for me ?". Wat kapitalisme je leert is hoe je consumeert, wat, hoe, wie, waar, wanneer doet niet terzake,"WTF!". Geen ideologie, behalve geld=leven..
En het is heel verleidelijk alleen bezig te zijn met de tijdelijke voordelen die dit systeem op dit moment
voor ons, hier, met geld, heeft. Dus ik zal jullie niet langer afleiden, ga je (zak)geld maar uitgeven..
En als het op is naar de bank. Kijken of je daar dan wel vrienden hebt...Het antwoord is inmiddels wel bekend..

Grtn

[ Bericht 1% gewijzigd door Marsyas op 19-10-2008 21:20:28 ]
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
pi_62514027
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef Marsyas het volgende:
High,All

Waarom zou deze "fuckin hippie" van de wierie afblijven? Zonder 'ons' geen gedoogcultuur....
Het linkse, subversieve, langharige tuig heeft veel invloed gehad op jouw/de huidige manier van leven. Is dus ook zeker niet schuldvrij, maar heeft je wél de vrijheid gegeven dingen te veranderen en je horizon te verbreden. Verder als "what's in it for me ?". Wat kapitalisme je leert is hoe je consumeert, wat, hoe, wie, waar, wanneer doet niet terzake,"WTF!". Geen ideologie, behalve geld=leven..
En het is heel verleidelijk alleen bezig te zijn met de tijdelijke voordelen die dit systeem op dit moment
voor ons, hier, met geld, heeft. Dus ik zal jullie niet langer afleiden, ga je (zak)geld maar uitgeven..
En als het op is naar de bank. Kijken of je daar dan wel vrienden hebt...Het antwoord is inmiddels wel bekend..

Grtn
ik herstel mn vorige opmerking

het word nu:

een fuckin hippie die intelectueel denk te zijn
pi_62514176
Hey Marsyas, thanks. Ik lag echt dubbel van het lachen bij het lezen van de OP in dit topic. Komt me slecht uit omdat ik aan het werk ben, of eigenlijk aan het werk zou moeten zijn. Bij het lezen van jouw trieste posts ben ik weer enigzins bedaard en kan ik weer over tot de orde van de dag.
pi_62515600
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef Marsyas het volgende:
High,All

Waarom zou deze "fuckin hippie" van de wierie afblijven? Zonder 'ons' geen gedoogcultuur....
Het linkse, subversieve, langharige tuig heeft veel invloed gehad op jouw/de huidige manier van leven. Is dus ook zeker niet schuldvrij, maar heeft je wél de vrijheid gegeven dingen te veranderen en je horizon te verbreden. Verder als "what's in it for me ?". Wat kapitalisme je leert is hoe je consumeert, wat, hoe, wie, waar, wanneer doet niet terzake,"WTF!". Geen ideologie, behalve geld=leven..
En het is heel verleidelijk alleen bezig te zijn met de tijdelijke voordelen die dit systeem op dit moment
voor ons, hier, met geld, heeft. Dus ik zal jullie niet langer afleiden, ga je (zak)geld maar uitgeven..
En als het op is naar de bank. Kijken of je daar dan wel vrienden hebt...Het antwoord is inmiddels wel bekend..

Grtn
Jij bent echt thug maaaaaaaaain.

nee ik weet ook niet waar dat vandaan kwam..
Striving to be more than average.
pi_62518034
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Hi,Loveless/All

Newsflash ..Het is IDD een rare/bizarre(a.k.a. financieële) Wereld..Omdat, wat we collectief doen, we ook niet kunnen (af)betalen, vandaar die 'crisis'..Er sterven per dag, elke dag, 100.000. mensen door armoe, in naam van het hier ,schijnbaar, zo bewierrookte en gepraktiseerde kapitalisme..Jij en anderen maken zich druk om het principe dat er een reeële, (afgesproken) prijs( niet specifiek, maar komt het wel op neer ) betaald zou moeten worden. Prima, maar dan wel consequent zijn..Naar de 3e Wereld toe,( b.v...) dan hetzelfde principe hanteren/ even principieel zijn, en je ook niet druk maken over een prijs, duurdere bananen, koffie etc. zoals Edwin, behalve over of die 'eerlijk' is. Alle waar naar zijn geld en eerlijk 'zaken 'd en.
En laten we wel wezen, TS heeft toch 149,99¤ vernietigd 'kapitaal' herw nnen. Met als bonus een mooi verhaal voor ons, helemaal gratis en voor niets. Edwin heeft zichzelf voor lul gezet op Fok ! voor 5¤ omdat hij denkt dat voor de min. prijs gaan l gisch is, het spiegelbeeld, negatief identiek, van jouw redenering..Maar hij is zwakzinnig..Zie je nou in hoe d m kapitalisme is.. Leven op (voor/verondersteld) krediet, of Edwin, of 'wij' het nou doen is zwakzinnig/onlogisch, maar het kapitalisme heeft zijn eigen logica, greed is good...

Grtn
Bén jij Edwin soms?
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:24:42 #273
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62518253
Hi, All

Waar de jacht op 5¤ al niet kan leiden, hé ?
Is er nou niemand een beetje creatief hier..? .Alleen maar: "ha,ha,ha , boe! , nep-intellectueel en partypooper"?
Is dit de 'brainp wer' van de nix-generatie ? 'Jullie' kunnen niet eens een "ouwe, benevelde, domme, communistische, dreadlocks in een theedoek-dragende kruidentheedrinker" een intellectueel lesje leren, mijn waarde c nsu-dementjes...Er moeten toch doorslaggevende argumenten zijn . pen een randdebiel de gen...Ouwe vogelzoekers, (geld)geile kikkers, etc. etc. En laat je gaan, ik kan wel wat hebben, ben mijn hele leven al een idealist a.k.a. zeiker, dus wel wat gewend...Bij overmatig succes beloof ik een 'waarom Marsyas een lul is' topic te openen, K, m ds/members ?

grtn
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:25:37 #274
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_62518269
Zou lache zijn als het zo'n type is, waarvan de moeder de bankafschriften leest .
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:40:38 #275
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62518518
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:11 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Bén jij Edwin soms?
Nee, consu-dementen zijn de Edwin's in dit verhaaltje. Ik ben een vliegtuig..
Maar je hebt tenminste nagedacht..
Grtn
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')