Maar aan de andere kant, mensen denken dat ze met alles maar wegkomen tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:10 schreef Fight_for_love het volgende:
Geile shit man, alleen jij hebt ook stevig lopen schelden zo te zien.
Ik had die 5 euro allang laten zitten, principe of geen principe als ik mijn hele leven zo erg steeds op mijn strepen zou moeten staan zou ik geen leven meer over hebben om te relaxen.
Maar wel een geil verhaal, alleen appart dat je hem een uur lang aan de praat hebt gehouden het eerste gesprek
Maar dan had je niet zon masterlijk topic gehad..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nu draai je de rollen echt om hoor.
Hij heeft mij letterlijk aan het lijntje gehouden, wat veel tijd en ergernis heeft gekost. Om 'm dan ook nog voor 5 euro te matsen ging me te ver. Hij stelt zich zodanig op, wetend dat het merendeel van de mensen de moeite niet willen nemen om in discussie te gaan. Gelukkig ben ik assertief genoeg en ga ik ook niets uit de weg.
Ik had die portofoon liever aan iemand verkocht die een telefoontje pleegt van 2 minuten, 'm de volgende dag op komt halen en betalen en na 5 minuten weer buiten de deur staat.
Oké maar telefoongesprek afkappen getuigd ook van assertiviteit, hoeft toch geen uur te duren?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nu draai je de rollen echt om hoor.
Hij heeft mij letterlijk aan het lijntje gehouden, wat veel tijd en ergernis heeft gekost. Om 'm dan ook nog voor 5 euro te matsen ging me te ver. Hij stelt zich zodanig op, wetend dat het merendeel van de mensen de moeite niet willen nemen om in discussie te gaan. Gelukkig ben ik assertief genoeg en ga ik ook niets uit de weg.
Ik had die portofoon liever aan iemand verkocht die een telefoontje pleegt van 2 minuten, 'm de volgende dag op komt halen en betalen en na 5 minuten weer buiten de deur staat.
Zeggen dat je nog andere afspraken hebt, nog moet eten, je accu bijna leeg is, et cetera, dat ging er bij hem niet in, hij bleef maar doorgaan! Ik had bij wijze van spreken de telefoon neer kunnen leggen, naar de snackbar kunnen fietsen en een uur later de telefoon weer op kunnen pakken... De enige manier om hem te onderbreken en tot bezinning te brengen is door middel van schreeuwen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:44 schreef Fight_for_love het volgende:
[..]
Oké maar telefoongesprek afkappen getuigd ook van assertiviteit, hoeft toch geen uur te duren?
Al goed al goed,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 03:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Zeggen dat je nog andere afspraken hebt, nog moet eten, je accu bijna leeg is, et cetera, dat ging er bij hem niet in, hij bleef maar doorgaan! Ik had bij wijze van spreken de telefoon neer kunnen leggen, naar de snackbar kunnen fietsen en een uur later de telefoon weer op kunnen pakken... De enige manier om hem te onderbreken en tot bezinning te brengen is door middel van schreeuwen.
Huh, hoe weet je dat hij uit Ederveen (dorpje naast Ede) komt? Dat klopt namelijk helemaal met het telefoonnummer als ik omgekeerd ga zoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 04:24 schreef DumDaDum het volgende:
Ik krijg bijna zin om dingetjes op marktplaats te gaan verkopen
-edit-
Edwin van Egdom uit Ederveen, 't is echt waar![]()
ROFL![]()
Het is ook te idioot om te verzinnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Hoewel onvoorstelbaar is dit echt gebeurd.
zaandam <=> ede ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:43 schreef boskameel het volgende:
http://slooompie.hyves.nl/ dat is m niet ofwel?
Ik heb gezocht en hij tennist bij de Tennis Vereniging Ederveen (TVE)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 05:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Huh, hoe weet je dat hij uit Ederveen (dorpje naast Ede) komt? Dat klopt namelijk helemaal met het telefoonnummer als ik omgekeerd ga zoeken.
Nope is 'm niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en hij tennist bij de Tennis Vereniging Ederveen (TVE)
[ afbeelding ]
BTW, dit zou best eens zijn oudere broer kunnen zijn....
En hebbes, toch, TS??
Plus dat diegene Erwin heet en de randdebiel waar ik mee had te maken Edwin...quote:
van zn hyvesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en hij tennist bij de Tennis Vereniging Ederveen (TVE)
[ afbeelding ]
BTW, dit zou best eens zijn oudere broer kunnen zijn....
En hebbes, toch, TS??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |