Als je Rabobank hebt moet je eens een bedrag overschrijven naar een willekeurig ander rekeningnummer. In het overzicht komt dat het rekeningnummer van de begunstigde te staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:47 schreef Marsyas het volgende:
HI, All
Het is te gek om te verzinnen, en mocht het dat toch zijn dan zit HET geniale in het bankrek. no. dat in dat geval dat van F4T4L 3RROR zou moeten zijn...Maar verleidelijk is/blijft het wel, en goedkoper dan SMS'en..;))
Grtn
Hi,F_ 3quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Als je Rabobank hebt moet je eens een bedrag overschrijven naar een willekeurig ander rekeningnummer. In het overzicht komt dat het rekeningnummer van de begunstigde te staan.
Tja, het begon allemaal op dinsdag toen ik een bakje koffie ging drinken, ik had daarom een tientje gepind.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:02 schreef DurumDoner het volgende:
Wel beetje pauper hoor steeds die 10'tjes pinnen
Rekenen is ook een vak he?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kun je trouwens niet gewoon 1x honderd euro pinnen ipv tig keer tien?
Had hij al betaald? Anders was dit de matige grap.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:52 schreef Soury het volgende:
Geweldig verhaal !!! Ik geloof het .. Er zijn van die mafketels. Ooit een bed te koop gezet, Gozer komt kijken doet zijn schoenen uit en gaat die gek erop springen .Uhhhh tis een bed hoor gast .
![]()
Btw aan iemand anders verkocht. Maar kut dat je dan dat soort gasten over de vloer heb
Nee verdomme anders had ie zijn schoenen wel aan kunnen houdenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Had hij al betaald? Anders was dit de matige grap.
Komt een man bij Soury om een bed te kopen, betaald en gaat er keihard op springen. Zegt Soury: "mijn bed, wat doe je?!", zegt de man: "ik heb 'm toch net van je gekocht!"...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Om voor eens en altijd over dat pingezeik af te zijn:
Ik ga echt geen 100 euro tegelijk pinnen, want dan zuip en eet ik dat in een halve dag op.
DurumDoner, volgens mij ben jij te pauper om naar de kroeg te gaan of heb je geen vrienden omdat je hier in dit topic gaat zeiken over het eet/drink gedrag van een ander..
Geef me je rekeningnummer, dan stort ik wel wat geld.
Ik zou bijna m'n rekeningnummer geven, alleen al omdat ik benieuwd ben naar de omschrijving.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Geef me je rekeningnummer, dan stort ik wel wat geld.
Huh, waar dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef Nithosm het volgende:
Hihi, het 06nummer van die randmongool staat gewoon op inet.
Tik zn naam in Bij Goegul en zie..
Oftwel: wie heeft er nog een oud prepaid kaartje liggen?
Nu draai je de rollen echt om hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:10 schreef Fight_for_love het volgende:
Geile shit man, alleen jij hebt ook stevig lopen schelden zo te zien.
Ik had die 5 euro allang laten zitten, principe of geen principe als ik mijn hele leven zo erg steeds op mijn strepen zou moeten staan zou ik geen leven meer over hebben om te relaxen.
Maar wel een geil verhaal, alleen appart dat je hem een uur lang aan de praat hebt gehouden het eerste gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |