quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:35 schreef GerryDV het volgende:
Ik ken nog wel een leuk (matige) grap.
quote:Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
En zijn jullie nu nog samen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
Als allereerste in april 2001 reageren op de newbie shmoopy. Later werd ze mod, FA en kreeg ik er een relatie mee.
Was dat voor of na Viola?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
Als allereerste in april 2001 reageren op de newbie shmoopy. Later werd ze mod, FA en kreeg ik er een relatie mee.
quote:Je ban had oorspronkelijk drie dagen moeten duren. Geen 13 jaar. Je bent unbanned.
Groet
Danny
Tijdens.quote:
Nee, allang niet meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
En zijn jullie nu nog samen?
GC / Wie is deze man?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat topic van jaren geleden over Victor Reinier. Op een gegeven rolden letterlijk de tranen over mijn wangen van het lachen
Kan 'm even snel niet meer vinden.
Post hij nu onder de naam @Ferrari_Tape ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:58 schreef Lienekien het volgende:
RobbieRicardo.
Een meesterwerkje van @:Croupouque
ONZ / Het is leuk geweest.
Moet je niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Post hij nu onder de naam @:Ferrari_Tape ?
Van SHE ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:19 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ik herinner mij nog iets van naaktfoto's die er toen toch niet kwamen
link?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:40 schreef nostra het volgende:
@:kastanova die ontslagen werd door z'n OP.
De vent die foto's van z'n neukertje-op-het-werk postte en ontmaskerd werd.
Daar zijn anderen beter in dan ik, it's in my head.quote:
Allemachtig. Al die topics.... En en FOK!ker die zich onsterfelijk heeft gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:41 schreef Piles het volgende:
NWS / yildiz is de lul :)
Deze vond ik stiekem ook wel mooi
En tas met ballonnen op het station achterlaten en vervolgens in Opsporing Verzocht komen etc.
KLB / Schone dakpannen onder dakraamquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:41 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Allemachtig. Al die topics.... En en FOK!ker die zich onsterfelijk heeft gemaakt.
Ik herinner me ook een topic van een echte zolderkamer-FOK!ker die geen zin had om van zijn zolderkamer te komen en plaste in PET-flessen. Omdat pics-or-it-didn't-happen plaatste hij foto's ervan in de OP. Met het verhaal dat hij ze regelmatig leegde vanuit zijn zolderklapraam. Met als bijkomend voordeel dat de urine die dakpannen schoonhield. Had hij ook foto's van. Je zag dan het dak met vuile dakpannen, behalve het gedeelte onder zijn zolderkamerraam.
Dit was FOK! op zijn smalst. Het topic gezocht, maar kan het niet meer vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |