Ik mis De Worp.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Vechtbuurt
Hatert
Schadewijk
Donderberg
Ja dan vraag je er ook om.
Dit klopt.quote:
Je hebt geen honger maar trekquote:
Sked zit wel midden in een verhuizing.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Is dit de penis van @:onlogisch
Ik mis de lengtematen
Sked zit in de anus?
Volgens mij is @Sked van een brug gesprongenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sked zit wel midden in een verhuizing.
Dit weekend nog geweestquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:42 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam zuid is niet voor beginners
@:fetx @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:de_pel
Ook een soort van verhuizenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij is @:Sked van een brug gesprongen
Als het me niet boeit boeit het me nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat. Dus die vooringenomenheid siert je niet.
Doe maar weer zoquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het me niet boeit boeit het me niet
Ongeacht wat het is natuurlijk
Grapje maat ik vind jouw mening héél interessant!quote:
Ik hoor graag jouw mening, maar kan me voorstellen dat je die ook niet zomaar met Jan en alleman wil delen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM post opeens in KLB-SC.
Ik vind daar iets van.
Waar blijf je? Ik wil toch ook wel delen wat ik zo ga eten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Meer of minder dan 2 gerechten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waar blijf je? Ik wil toch ook wel delen wat ik zo ga eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |