Jo mem is in goed minskequote:Op maandag 16 december 2024 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een hekel aan kerstkaarten maar had er net één met 100 euro erin.
Mijn moeder (gok ik) is een lief mens.
Jammer dat uitgerekend jij zo over mij denktquote:Op maandag 16 december 2024 15:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
En non-stop toegang tot anime, hentai, K-pop en babyolie natuurlijk.
Zolang ze maar van mijn piemel houdt, maatje.quote:Op maandag 16 december 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arme Rambo. Is er dan helemaal niemand die van jou houdt?
Wat ordinairquote:Op maandag 16 december 2024 15:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zolang ze maar van mijn piemel houdt, maatje.
Inkoppertjequote:Op maandag 16 december 2024 15:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat uitgerekend jij zo over mij denkt
Al hoort k-pop niet in dat rijtje thuis.
Ik hou af en toe wel van knuffelenquote:Op maandag 16 december 2024 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Liever ordinair dan "knuffelen"
quote:Op maandag 16 december 2024 15:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou af en toe wel van knuffelen
Ik ben ook dol op knuffelen.quote:Op maandag 16 december 2024 15:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou af en toe wel van knuffelen
Shephard's Pie.quote:Op maandag 16 december 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
bavette, gebakken aardappels, slaquote:Op maandag 16 december 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Erwtensoepquote:Op maandag 16 december 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boerenkool met worst, lekker NEDERLANDSquote:Op maandag 16 december 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar heb ik nog een blauwe maandag gewerkt. Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kruiskamp
Altijd die vervelende @:slobeend
Vechtbuurtquote:
Oost blijkt ook geen goede naam.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Vechtbuurt
Hatert
Schadewijk
Donderberg
Ja dan vraag je er ook om.
In Rotterdam zijn er zoveel verpauperde buurten dat ze het maar samengevat hebben met Zuid.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oost blijkt ook geen goede naam.
Waar blijft het locatiekaartje?quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Vechtbuurt
Hatert
Schadewijk
Donderberg
Ja dan vraag je er ook om.
Forumgebruiker @RamboDirk slaat forummoderator @Coco K.O.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar blijft het locatiekaartje?
Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar blijft het locatiekaartje?
Ik heb al wel de locaties adhv van het veldwachtersgilde kaartje wat eerder is gedeeld. Hoeft niet via DM, weinig spannends aan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt.
DM staat open voor locaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb al wel de locaties adhv van het veldwachtersgilde kaartje wat eerder is gedeeld. Hoeft niet via DM, weinig spannends aan.Is dit de penis van @onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis de lengtematen
Sked zit in de anus?
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn er zoveel verpauperde buurten dat ze het maar samengevat hebben met Zuid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |