eenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je wat een paarse vrijdag doet maatMensen in de LGBTQ-community zullen zich hier wel hartstikke goed voelen door jou
Nou goed, de hond dan.quote:
quote:
Daarom voel ik me hier ook zo thuis, warm badjequote:Op vrijdag 13 december 2024 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar doen wij bij VBL niet zo kinderachtig over
Ik ben wel benieuwd hoe snel jij een permaban op Voetbalzone zou krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:27 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gaaf
Kunnen ze dan meteen flikkers vanaf gooien
Daar reageren toch alleen zwakbegaafden?quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe snel jij een permaban op Voetbalzone zou krijgen.
Wotte was daar lang lidquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar reageren toch alleen zwakbegaafden?
Ik meende dat ze elkaar daar voornamelijk op betuttelend toon toespreken over provoceren van elkaar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar reageren toch alleen zwakbegaafden?
Het was niet eens een aanval het leek me wel een experiment waardigquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland countert op kinderlijk eenvoudige wijze de aanval van forumgebruiker @:Wotte
Was laatst nog naar de Aziatische kapper geweestquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lief en hij heeft een kappertje gedaan zie ik.
Wow, wat een lieverd is het ook.
@:kingroland
Goh... Hoe zou met met JanCees zijn?quote:,Je ziet nierstenen ook vaker bij mensen met overgewicht
Je bent gewoon bang voor hem.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:41 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zit ik helemaal niet zo te wachten op de aanwezigheid van Wotte
En ik wil zelfs iets verder gaan: ik kan me geen enkel topic herinneren dat er leuker op werd door zijn aanwezigheid.
Je meent toch niet dat je buiten de SC om een graag geziene gast bent in VBL?quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:41 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zit ik helemaal niet zo te wachten op de aanwezigheid van Wotte
En ik wil zelfs iets verder gaan: ik kan me geen enkel topic herinneren dat er leuker op werd door zijn aanwezigheid.
En binnen de SC?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie @:GGMM erg graag buiten de SC.
Hallo @:Yvonne
Kkr op.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:29 schreef Mikeytt het volgende:
GGMM zei dat het in deze SC echt aan is, dus ik kom eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |