Ja af toe, goed je hier te zienquote:Op zondag 15 december 2024 00:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Post mijn goede vriend @:tarado hier ook nog?
Inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het FB-forum of het feedbacktopic in VBL?
quote:Op zondag 15 december 2024 13:48 schreef yvonne het volgende:
Ik moet nog ontbijten, het wordt een broodje, uiteraard met roomboter , scrambled eggs met bieslook, worstjes en gegrilde tomaten.
Goeiemorgen!
Broodjes zelfgemaakte tonijnsalade, lekker makkelijk met rauwe worteltjes voor de vitaminen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
40/45 maandenquote:Op maandag 16 december 2024 07:39 schreef Scrummie het volgende:
Hoe lang doen we nu eigenlijk al woordle? @:rambodirk kan jij dat eens uitzoeken?
Had je al uitgezocht wanneer we met Woordle waren begonnen?quote:Op maandag 16 december 2024 08:40 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen met een krabpaal ter hoogte van een volwassen persoon in hun huis. Behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Wat een leuk idee.quote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco PSV - Feyenoord een eigen topic, de ja de nee?
Dat lijkt me nou leukquote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien is Tong wel toe aan vakantie (lol)quote:Op maandag 16 december 2024 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou leuk
Tenzij Tong hem opent, dan krijg je weer een OP waarin vooral geklaagd wordt dat FOK doot is
Zal rustig zijn, velen die in vbl posten zullen dan in het stadion zitten.quote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op maandag 16 december 2024 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zal rustig zijn, velen die in vbl posten zullen dan in het stadion zitten.
In films komen kakkerlakken alleen tevoorschijn als alles en iedereen weg is, dus een lege OP graag.quote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen als jij hem maakt.quote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |