abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:00:16 #101
35723 crew  GGMM
pi_214729381
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef alpeko het volgende:
We gaan eten wachten op @:GGMM
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214729385
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:

[..]
:?
Ik kon niet weten dat jij om stipt 12:00:00 klaar zat _O_
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:01:46 #103
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729390
User @alpeko zet @GGMM hier even weg als een onbetrouwbare man als het gaat om de lunch. Een pittige insinuatie.
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:02:52 #104
35723 crew  GGMM
pi_214729399
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:00 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik kon niet weten dat jij om stipt 12:00:00 klaar zat _O_
Nee dat doe ik nooit inderdaad
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214729401
User @maxi-mus doet een poging de vlam hier te ontsteken maar dit is een warm bad.
pi_214729416
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 11:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit ging niet eens over jou

Maak jezelf niet zo ontzettend belangrijk, dat ben je namelijk helemaal niet. Je bent gewoon malle Harry die verder door niemand serieus genomen wordt.
Ik had het overigens over een post van zojuist in het Ajax topic.

Niet deze hele toestand dat valt jullie meer aan te rekenen.
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:07:22 #107
35723 crew  GGMM
pi_214729426
Gerookte zalm overigens :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214729429
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:07 schreef GGMM het volgende:
Gerookte zalm overigens :)
Ik ga ontbijten :).
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:08:36 #109
35723 crew  GGMM
pi_214729432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik ga ontbijten :).
Ja voor mij is dit ook m'n ontbijt eigenlijk


Geniet er lekker van :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:09:07 #110
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729435
Het was al met al een roerige ochtend.

Hopelijk kan een goede lunch de betreffende personen weer een beetje kalmeren :)
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:10:54 #111
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729439
Net twee kutlemmings geopend in KLB

Tijd om te gaan brunchen, hard gewerkt :)
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:12:26 #112
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729449
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
Net twee kutlemmings geopend in KLB

Tijd om te gaan brunchen, hard gewerkt :)
Ik vind jou een leuke user, maar ik snap echt niet wat je in KLB doet. Wat een ongekend kutsubforum is dat zeg.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:12:43 #113
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729451
Sorry, al die emoties op dit forum werden me even teveel.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:14:41 #114
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729468
Dat omhangen in KLB zorgt er bij mij voor dat ik @Erasmus nooit als volwaardig mens zie.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:16:23 #115
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:12 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vind jou een leuke user, maar ik snap echt niet wat je in KLB doet. Wat een ongekend kutsubforum is dat zeg.
Mijn eerste subforum waar ik ooit postte/modde enzo.

Het is een beetje net als Rotterdam-Zuid. Ja, het is daar een shithole. Maar het is wel mijn shithole. Dus op een of andere manier blijf ik maatschappelijk betrokken!
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214729487
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Mijn eerste subforum waar ik ooit postte/modde enzo.

Het is een beetje net als Rotterdam-Zuid. Ja, het is daar een shithole. Maar het is wel mijn shithole. Dus op een of andere manier blijf ik maatschappelijk betrokken!
Als je maar gelukkig bent maat.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:19:14 #117
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Als je maar gelukkig bent maat.
Dank je wel grote vriend, zo zie ik dat ook :)
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214729512
Onlogisch kan nog wel een training crisismanagement gebruiken.

Moderators Coco en R-woud93 hadden dit op zeker beter aangepakt. :)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:19:44 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729515
Ik heb deze week alle vier de delen van planet of the apes gezien (op disney + @GGMM ) en moet zeggen dat ik het eigenlijk best oké vond

Weinig gele apen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:20:08 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729518
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch kan nog wel een training crisismanagement gebruiken.

Moderators Coco en R-woud93 hadden dit op zeker beter aangepakt. :)
Ik heb wel gelachen eigenlijk om die reactie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214729519
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb wel gelachen eigenlijk om die reactie
Dat zeer zeker. :)

Wat een beetje tegenslag al wel niet met een mens kan doen.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:20:39 #122
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729523
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:12 schreef fetX het volgende:
Sorry, al die emoties op dit forum werden me even teveel.
Je bent dus zelf weer degene die de sfeer verziekt.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:21:27 #123
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729532
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Je bent dus zelf weer degene die de sfeer verziekt.
Ja maar anderen doen dat ook.
pi_214729535
@maxi-mus er is gewoon een spotify-storing volgens mij
pi_214729536
Wat een avond gisteren. Ging geen trein meer naar het mooie west-friesland en ik sliep dus bij mijn broertje in Amsterdam, maar heb al mijn wekkers gemist. Mijn werkgever was hier erg tevreden mee. Daarna gelijk mijn verlof voor Jagolliena Bialystok goed gekeurd. :)
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')