abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:48:27 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214729790
quote:
Thomas Verbogt zoekt niet de randjes op, dat is me inmiddels wel opgevallen. Wát een saaie lul.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:01 #202
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729793
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Amateurvoetballers die op zondag voetballen heb ik nooit serieus genomen

Er is echt helemaal niets beter dan de zaterdagmiddag
Zaterdag werken en zondag lekker ballen en de hele zondag in de kantine hangen, lekker man. Helaas stopt vrijwel elke club met zondagvoetbal hier.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:23 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729796
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Jr. dit seizoen naar een heel veld. _O_

Heel veel zin in :7
Leuk man! _O_
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:42 #204
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729798
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen Slotball

Zin in.
Tegen McKennaBall, direct lastig.

In Ipswich noemen ze hem ook wel de Britse Arne.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:49:51 #205
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Jr. dit seizoen naar een heel veld. _O_

Heel veel zin in :7
Prachtig zeg. Zie de verslagen wel voorbij komen :)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:50:07 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Zaterdag werken en zondag lekker ballen en de hele zondag in de kantine hangen, lekker man. Helaas stopt vrijwel elke club met zondagvoetbal hier.
Zaterdag voetballen, jezelf bezatten, de stad in en dan nog de hele zondag hebben om brak te zijn of jezelf weer te bezatten in het stadion

Je gaat hier zo hard op terugkomen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:51:02 #207
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729805
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Zaterdag voetballen, jezelf bezatten, de stad in en dan nog de hele zondag hebben om brak te zijn of jezelf weer te bezatten in het stadion

Je gaat hier zo hard op terugkomen
Nee ik werk dus op zaterdag dus ik mis de helft van de tijd de derde helft.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:51:28 #208
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729809
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
Cziommer ook weer zo’n vent die als voetballer een geweldige vrije trap had maar als analist er vaak naast schiet
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:51:36 #209
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Tegen McKennaBall, direct lastig.

In Ipswich noemen ze hem ook wel de Britse Arne.
Ik zie een volle haarbos, dat wordt niets.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:52:05 #210
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729814
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Cziommer ook weer zo’n vent die als voetballer een geweldige vrije trap had maar als analist er vaak naast schiet
Wesley Sneijder is de nieuwe rondoaanwinst, echt een typische rondoaanwinst.
pi_214729819
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:44 schreef fetX het volgende:
Het gemiddelde IQ stijgt ineens aanzienlijk in dit topic.
Ik ben alweer klaar, maat
Groot fan van User Wotte
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:53:11 #212
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214729820
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even aftrekken en weer aan het werk! @:chevycaprice
Geniet er even lekker van maat!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:53:40 #213
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729823
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Wesley Sneijder is de nieuwe rondoaanwinst, echt een typische rondoaanwinst.
Met de nadruk op Rond-o, zeker. Hue hue hue
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:53:55 #214
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214729824
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van analist Simon Cziommer, die elke zin uitspreekt alsof hij staatsgeheimen openbaart. En hij is zaakwaarnemer dus totaal niet objectief.
Beter Simon Zijlemans.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:54:44 #215
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729834
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik zie een volle haarbos, dat wordt niets.
Ipswich speelde vorig seizoen echt leuk voetbal. Defensief wel kwetsbaar maar wat wil je met verdedigers van League One niveau.

Die haartjes mogen er wel eens af ja.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:54:52 #216
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729835
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Beter Simon Zijlemans.
Dat is geen analist, makker.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:54:55 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729836
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee ik werk dus op zaterdag dus ik mis de helft van de tijd de derde helft.
Wie werkt er nou op zaterdag, je bent toch geen arbeider
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:55:19 #218
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729839
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ipswich speelde vorig seizoen echt leuk voetbal. Defensief wel kwetsbaar maar wat wil je met verdedigers van League One niveau.

Die haartjes mogen er wel eens af ja.
Hebben ze zich wel aardig kunnen versterken?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:56:08 #219
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214729847
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Wie werkt er nou op zaterdag, je bent toch geen arbeider
Ben nog steeds aan de studie he dus dan moet je soms ook werken op dit soort dagen. Jij staat het hele seizoen buitenspel?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:57:09 #220
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214729853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:52 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ben alweer klaar, maat
Hopelijk heb je genoten!
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:00:18 #221
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214729867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:52 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ben alweer klaar, maat
Mia Khalifa?
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214729869
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:57 schreef fetX het volgende:

[..]
Hopelijk heb je genoten!
Ja. Even de druk van de ketel!
Groot fan van User Wotte
pi_214729877
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 13:00 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Mia Khalifa?
Real daughter gets a big facial

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:02:05 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214729885
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ben nog steeds aan de studie he dus dan moet je soms ook werken op dit soort dagen. Jij staat het hele seizoen buitenspel?
Akkoord

Ik hoop dit seizoen in het nieuwe kalenderjaar wel weer op het veld te staan. Ik heb alleen nog geen idee hoe haalbaar dat is, moet het traject met mijn fysio nog in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:07:33 #225
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214729922
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hebben ze zich wel aardig kunnen versterken?
Niet geweldig, twee spelers van Hull, keepertje Muric, een reserve van West Ham en Hutchinson blijft nog een seizoen. Zitten wel wat flinke investeringen tussen, dus ik heb het idee dat Ipswich vooral hoopt in het seizoen ‘te groeien’ en later in de transferwindow nog wat op te pikken. Maar degradatie zou natuurlijk geen ramp zijn.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:32:07 #226
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730112
De eerste de beste is meteen weer top. @Tjacka
pi_214730121
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan moet je wel woorden als 'remote' uit je vocabulaire halen, anders rijden ze met een trekker over je heen.
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.

Terwijl een gast uit een godvergeten oord zoals Papendrecht altijd wel uit Papendrecht komt maar nooit uit Zuid Holland.

Alsof ze een inheems inboorlingen volkje duiden.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:05:08 #228
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730323
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef Wotte het volgende:

[..]
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.

Terwijl een gast uit een godvergeten oord zoals Papendrecht altijd wel uit Papendrecht komt maar nooit uit Zuid Holland.

Alsof ze een inheems inboorlingen volkje duiden.
Hoog tijd om ons definitief af te scheiden met wat bomaanslagen. Stukje ETA in de provincie. Ze zijn al begonnen bij Buma.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:06:37 #229
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214730337
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef Wotte het volgende:

[..]
Nu je het over Friesland hebt. Ik vind het altijd zo opvallend in talkshows als ze dan gasten hebben uit pakweg Leeuwarden dat die steevast worden geduid als wonend in Friesland.

Terwijl een gast uit een godvergeten oord zoals Papendrecht altijd wel uit Papendrecht komt maar nooit uit Zuid Holland.

Alsof ze een inheems inboorlingen volkje duiden.
Daar trekt Zuid-Holland gewoon de portemonnee voor, om dat niet vermeld te krijgen.
Yea, she's on crack.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:07:52 #230
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730347
Peter houdt de kikkers niet in de kruiwagen. @GurneyIsBestOke
pi_214730353
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
Peter houdt de kikkers niet in de kruiwagen. @:gurneyisbestoke
De adder, de adder onder het gras.
pi_214730372
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 14:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Daar trekt Zuid-Holland gewoon de portemonnee voor, om dat niet vermeld te krijgen.
Je zou het haast denken.

Ik weet niet of het voor andere provincies ook geldt maar bij Friesland is het altijd opvallend.

Teksten als in het Friese Sneek is de sneekweek begonnen. Ik lees nooit het het noord-hollandse Den Helder of iets dergelijks.
pi_214730666
User @Wotte zien we terug op www.fok.frl
pi_214730676
Schaakmat Emimich. @Coco
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:05:04 #235
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214730748
Het blijft rommelen in het FB topic.
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:06:47 #236
35723 crew  GGMM
pi_214730773
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:05 schreef fetX het volgende:
Het blijft rommelen in het FB topic.
Daar doe je zelf anders ook aan mee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:07:17 #237
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214730778
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Daar doe je zelf anders ook aan mee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt maat. Ik moet natuurlijk wel, anders slaat mijn post hier nergens op :)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:08:15 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214730784
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:05 schreef fetX het volgende:
Het blijft rommelen in het FB topic.
Mijn vriend @Buitendam en ik vermaken ons kostelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214730797
En dan waren ze verbaasd dat ik het Feyenoord-topic het meest inhoudelijke clubtopic vond.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:17:36 #240
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730842
Litmanen gaat enorm door de mangel.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:18:45 #241
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730849
@Caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.

Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:19:16 #242
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730851
Overigens is het vanavond weer tijd voor het schakelkanaaltje. We verwelkomen graag @yats in het KKD topic! :)
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:19:38 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214730855
Kreupele @Caland krijgt de wind van voren.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:19:55 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214730859
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.

Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker

Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:20:06 #245
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730863
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Coco het volgende:
Kreupele @:Caland krijgt de wind van voren.
Er zit ook een verkapt compliment in!
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:20:29 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214730867
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker

Dan zal er wel een TR staan dat ik moet ingrijpen :{
What can change the nature of a man?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:20:59 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214730870
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:20 schreef Coco het volgende:

[..]
Dan zal er wel een TR staan dat ik moet ingrijpen :{
Dat hoeft niet hoor, ik ga over het algemeen wel goed met het gros van de PSV users.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:21:01 #248
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214730874
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.

Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Ik vind Boscagli een prima speler maar niet meer dan dat. Maar dat hij naar Brighton wil is volledig logisch. Die club is de top in Nederland voorbij OP (vrijwel) ALLE FRONTEN.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:21:03 #249
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730876
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker

Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
Daar heb ik ook wel mijn twijfels bij maar voor een miljoentje of 10 had ik hem er altijd bijgehaald. Maar volgens Marcel mag hij niet weg, dat wordt weer een leuke soap.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:22:10 #250
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214730881
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is het vanavond weer tijd voor het schakelkanaaltje. We verwelkomen graag @:yats in het KKD topic! :)
Ik zag laatst voorbijkomen dat @yats op een ander forum zijn hersenscheten tentoon spreidt.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:22:40 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214730883
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik zag laatst voorbijkomen dat @:yats op een ander forum zijn hersenscheten tentoon spreidt.
Volgens mij een van die paupersites als voetbalprimeur ofzo
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:22:58 #252
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730889
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:21 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vind Boscagli een prima speler maar niet meer dan dat. Maar dat hij naar Brighton wil is volledig logisch. Die club is de top in Nederland voorbij OP (vrijwel) ALLE FRONTEN.
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @Caland ook had in het Feyenoord topic.

Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:24:25 #253
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214730898
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.

Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Bedankt voor de tip. Die ga ik dit weekend even luisteren :)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:25:30 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214730905
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.

Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Gaat toch helemaal nergens meer over, bij een aantal van dat soort clubjes wel eens geweest op dat eiland 10-15 jaar geleden en dat stelde echt heel weinig voor allemaal. Een paar pubs, een smerige fish en chipszaak en verder een oneindige troosteloze grijze massa.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:25:32 #255
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214730906
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:24 schreef fetX het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip. Die ga ik dit weekend even luisteren :)
Was die van woensdag.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:25:37 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214730908
De nieuwe klaas is uit
What can change the nature of a man?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:27:18 #257
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214730921
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.

Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
Die mening zal wel omslaan als Brighton hem daarna verhuurt aan Feyenoord.

Neuspleister op z'n gok en dan zit zelfs Atlético erin.
Yea, she's on crack.
pi_214730980
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die Brighton voor Wieffer een PERFECTE STAP vindt maar bij Boscagli weer het tegenovergestelde.

Toch bijzonder dat sommige verder niet onintelligente mensen bij voetbal een complete waas voor de ogen krijgen.
alle feyenoorders zijn verstandelijk beperkt (sommige wel aardig)
Groot fan van User Wotte
pi_214731004
ik denk dat ik meer bevriend ben met feyenoorders dan met ajacieden op dit forumpje

@Bofjijff en @maxi-mus zijn de uitzonderingen die regel bevestigen
Groot fan van User Wotte
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:39:22 #260
35723 crew  GGMM
pi_214731013
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:37 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik meer bevriend ben met feyenoorders dan met ajacieden op dit forumpje

@:bofjijff en @:maxi-mus zijn de uitzonderingen die regel bevestigen
Dit vergeet ik niet snel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214731016
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was gewoon een beetje een hengeltje makker

Al betwijfel ik wel sterk of Boscagli die stap aan kan.
Beetje type Hancko die Boscagli kunnen ook niet verdedigen. Wel uitstekende verticale versnelling van het spel denk dat dit statistieken elkaar niet zoveel ontlopen.
pi_214731028
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit vergeet ik niet snel
ik zie jou als meer dan een vriend
Groot fan van User Wotte
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:44:22 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_214731037
Hans Kraaij jr. werd gekozen in het Brighton van de eeuw. Dan weet je het wel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:46:18 #264
35723 crew  GGMM
pi_214731046
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:47:40 #265
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214731058
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
pi_214731072
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:44 schreef tong80 het volgende:
Hans Kraaij jr. werd gekozen in het Brighton van de eeuw. Dan weet je het wel.

:T
brighton is echt een rare stad heel veel homos daar

wel een leuke stad voor @Caland dus
Groot fan van User Wotte
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:51:10 #267
35723 crew  GGMM
pi_214731077
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214731082
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mag hij je dan ook weer een pedofiel noemen?
wow
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:51:51 #269
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214731088
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]
brighton is echt een rare stad heel veel homos daar

wel een leuke stad voor @:caland dus
Je bent in verwarring met Bristol.
Yea, she's on crack.
pi_214731090
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Als er weer een VBL-mod vertrekt maak ik Stijn blauw, kan mij het schelen of hij het zelf wil
Lijkt me ook lastig. Kan me voorstellen dat je al snel te diep in het clubje zit om nog echt objectief te zijn.

Dan kan je het ook nooit goed doen.
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:53:41 #271
35723 crew  GGMM
pi_214731095
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:52 schreef Wotte het volgende:
Lijkt me ook lastig.
Goh
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214731097
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Je bent in verwarring met Bristol.
Brighton is de meest LHBT-vriendelijke stad van het Verenigd Koninkrijk. Talrijke pubs, clubs, bars, restaurants, cafés en winkels die de gemeenschap steunen zijn gevestigd rond Brighton, vooral rond St James's Street in Kemptown. Brighton Pride wordt meestal in het begin van augustus gevierd. Elk jaar vindt er ook een pride-evenement voor transgenders plaats, het eerste in het Verenigd Koninkrijk. Studies wezen uit dat een aanzienlijk deel van de bevolking in Brighton zich identificeert als LHBT. De stad kent het hoogste aantal homohuwelijken in het Verenigd Koninkrijk en het grootste aantal geregistreerde partnerschappen buiten Londen.

wat ben jij een oen
Groot fan van User Wotte
pi_214731100
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:52 schreef Wotte het volgende:

[..]
Lijkt me ook lastig. Kan me voorstellen dat je al snel te diep in het clubje zit om nog echt objectief te zijn.

Dan kan je het ook nooit goed doen.
Eigenlijk heb ik zeven jaar geleden best veel gezeik gehad als moderator omdat ik er een fijn discussieforum van wilde maken. Met @GGMM als een van de vermoeiende recalcitrante figuren. Gelukkig wel een schijtirritante troll weg kunnen krijgen uit VBL destijds.

Maar mij teveel moeite. Sorry.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:55:20 #274
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214731112
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Brighton is de meest LHBT-vriendelijke stad van het Verenigd Koninkrijk. Talrijke pubs, clubs, bars, restaurants, cafés en winkels die de gemeenschap steunen zijn gevestigd rond Brighton, vooral rond St James's Street in Kemptown. Brighton Pride wordt meestal in het begin van augustus gevierd. Elk jaar vindt er ook een pride-evenement voor transgenders plaats, het eerste in het Verenigd Koninkrijk. Studies wezen uit dat een aanzienlijk deel van de bevolking in Brighton zich identificeert als LHBT. De stad kent het hoogste aantal homohuwelijken in het Verenigd Koninkrijk en het grootste aantal geregistreerde partnerschappen buiten Londen.

wat ben jij een oen
Gossiemikkie.

Hier ga ik nat.
Yea, she's on crack.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:05:23 #275
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214731172
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In het AD podcastje had geloof ik Sjoerd (tja ook die schiet wel eens raak) wel een mooi verhaal over hoe die de markt verzieken voor ONS, beetje vergelijkbaar met het verhaal wat @:caland ook had in het Feyenoord topic.

Dat maakt me heel droevig, dat huren van dit soort clubs de toekomst is. Een in de CL spelend Feyenoord zou natuurlijk altijd boven dit soort clubs moeten staan maar de praktijk is inmiddels helaas anders.
Niet leuk, ja. Voor nu kan ik ook wel genieten van de Premier League en gelukkig overheersen ze Europees nog niet maar daar gaat binnenkort verandering in komen vrees ik. Alhoewel dat ook weer kan zorgen dat de afstand tussen de Eredivisie en de rest van de grote competities verkleint, en dat is iets positiefs.

Zodra die Britse burgeroorlog start rapen wij de scherven op.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_214731201
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:37 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik meer bevriend ben met feyenoorders dan met ajacieden op dit forumpje

@:bofjijff en @:maxi-mus zijn de uitzonderingen die regel bevestigen
lekker maat _O_
pi_214731371
Door de dorpsgek een dorpsgek genoemd worden. Mijn waarde vrienden ik neem een tijdje pauze. Adios.
pi_214731399
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
Door de dorpsgek een dorpsgek genoemd worden. Mijn waarde vrienden ik neem een tijdje pauze. Adios.
Komt echt snel terug!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:07:11 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_214731564
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:11:36 #280
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214731588
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Yaprak döner
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:30:46 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214731725
Forumgebruiker @LitmanenAFCA moderator @Coco in de FB gevangen in een gifje:

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:31:10 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214731727
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik heb zo een BBQ op de voetbal maat.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:04:55 #283
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_214732237
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Pizza.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_214732244
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
Door de dorpsgek een dorpsgek genoemd worden. Mijn waarde vrienden ik neem een tijdje pauze. Adios.
Doe je maandag mee met Woordle?
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:33:46 #285
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214732489
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
Door de dorpsgek een dorpsgek genoemd worden. Mijn waarde vrienden ik neem een tijdje pauze. Adios.
Als je er maar om kan lachen.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:41:32 #286
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214732558
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 17:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:LitmanenAFCA moderator @:Coco in de FB gevangen in een gifje:

[ afbeelding ]
Ik ben wel meer de Mike Tyson eerlijk gezegd.
pi_214735204
Woordle6 951 4/6

⬜🟨⬜⬜🟩🟨
🟨🟩⬜🟨🟩⬜
🟩🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Woordle 1155 5/6

⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜🟨
🟨🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
  Forum Admin zaterdag 17 augustus 2024 @ 12:50:09 #288
35723 crew  GGMM
pi_214736782
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 07:41 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 951 4/6

⬜🟨⬜⬜🟩🟨
🟨🟩⬜🟨🟩⬜
🟩🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Woordle 1155 5/6

⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜🟨
🟨🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1155 4/6

⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩

Woordle6 951 X/6

🟨⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩⬛🟨🟩⬛
🟨🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩

:{
Ik schaam me kapot

@Scrummie @alpeko
(Dit hoeft Rambodirk niet te zien)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214736860
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 12:50 schreef GGMM het volgende:

[..]
Woordle 1155 4/6

⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩

Woordle6 951 X/6

🟨⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩⬛🟨🟩⬛
🟨🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩

:{
Ik schaam me kapot

@:scrummie @:alpeko
(Dit hoeft Rambodirk niet te zien)
Kan gebeuren maatje
pi_214737000
Mijn robotstofzuiger is gestorven.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:33:20 #291
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214737065
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn robotstofzuiger is gestorven.
Dan ga je maar zelf zuigen bitch
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:33:59 #292
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214737070
Grapje.

Wel kut. Hopelijk is het geen dure grap. Die van mij is 3 jaar oud en leeft gelukkig nog.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:27:32 #293
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_214738433
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:28:34 #294
35723 crew  GGMM
pi_214738440
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Ik heb biefstuk *O*
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214738455
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Pizza besteld
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:47:04 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214738598
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Pizza besteld
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:47:34 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214738600
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik heb biefstuk *O*
Waarom ben je zo blij dat er iets kapot is :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:48:14 #298
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214738604
Spaghetti zonder plakje kaas, gore big :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214738733
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik ben anders dol op je.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 18:05:06 #300
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_214738749
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Patat met een frikandel
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')