lekker maatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:37 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik meer bevriend ben met feyenoorders dan met ajacieden op dit forumpje
@:bofjijff en @:maxi-mus zijn de uitzonderingen die regel bevestigen
Komt echt snel terug!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
Door de dorpsgek een dorpsgek genoemd worden. Mijn waarde vrienden ik neem een tijdje pauze. Adios.
Yaprak dönerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik heb zo een BBQ op de voetbal maat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Pizza.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Doe je maandag mee met Woordle?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
Door de dorpsgek een dorpsgek genoemd worden. Mijn waarde vrienden ik neem een tijdje pauze. Adios.
Als je er maar om kan lachen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
Door de dorpsgek een dorpsgek genoemd worden. Mijn waarde vrienden ik neem een tijdje pauze. Adios.
Ik ben wel meer de Mike Tyson eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:LitmanenAFCA moderator @:Coco in de FB gevangen in een gifje:
[ afbeelding ]
Woordle 1155 4/6quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:41 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 951 4/6
⬜🟨⬜⬜🟩🟨
🟨🟩⬜🟨🟩⬜
🟩🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1155 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜🟨
🟨🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Kan gebeuren maatjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 1155 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 951 X/6
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩⬛🟨🟩⬛
🟨🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩![]()
Ik schaam me kapot
@:scrummie @:alpeko
(Dit hoeft Rambodirk niet te zien)
Dan ga je maar zelf zuigen bitchquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn robotstofzuiger is gestorven.
Ik heb biefstukquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Pizza besteldquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Patat met een frikandelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |