Bedankt uh ja kennis.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:23 schreef Coco het volgende:
Veel plezier met de wedstrijd @:tjacka
Oh oke dan hoop ik dat de wedstrijd voortijdig gestaakt wordt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden doen een stuk aardiger. Van jou komt altijd pure haat.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh oke dan hoop ik dat de wedstrijd voortijdig gestaakt wordt.
Bedankt vriendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel plezier met de wedstrijd @:Tjacka
Altijd zo laf, een gehandicapte slaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:39 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Dombohetolifantje1 deelt een oplawaai van jewelste uit aan forumgebruiker @:Gurneyisbestoke in het Feyenoordtopic
Wat gemeen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Altijd zo laf, een gehandicapte slaan.
Dat viel reuze mee, dit soort plaagstootjes moeten kunnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:39 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Dombohetolifantje1 deelt een oplawaai van jewelste uit aan forumgebruiker @:Gurneyisbestoke in het Feyenoordtopic
Dit vind ik wel een beetje gemeen, gelukkig neem ik je toch niet serieus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Altijd zo laf, een gehandicapte slaan.
Ok try hard.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje gemeen, gelukkig neem ik je toch niet serieus.
KBR maatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
mamaligaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Je bent mooi zoals je bentquote:
Werk verricht in FB. Ik neem vanmiddag vrij maat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:16 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1154 4/6
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 950 4/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Dat ga ik echt niet allemaal lezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werk verricht in FB. Ik neem vanmiddag vrij maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |