Plaat van de dag:quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Open alsjeblieft gewoon even Uefa.com in plaats van jezelf hier voordoen als hersenloze, imbeciel of toeschouwer van een Hans Klok-goochelshow.
Hij houdt een adviserende rol.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:13 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Zwolle en Bram van Polen direct uit elkaar.
Pak de popcorn er maar bij
Staan daar ook palen waar je dan heel hard tegenaan mag schoppen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef Caland het volgende:
Sinds ze in Zwolle een tribune hebben vernoemd naar Henk Timmer kan ik ze met geen mogelijkheid serieus nemen.
Nee, maar wel een muur waar je heel hard tegen kan schelden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staan daar ook palen waar je dan heel hard tegenaan mag schoppen?
Ik wil soms niet geloven dat sommige mensen echt zo vervelend dom zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben geen @:gurneyisbestoke die alles een act noemt. De term 'act' is aan devaluatie onderweg tegenwoordig.
Nee, deze man is daadwerkelijk zwakzinnig.Die is helaas uiterst serieus.
Bed geplast?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:58 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1153 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 949 5/6
🟨🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟩⬛
⬛🟨🟨⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Je hebt daar een aantal users die 24/7 bezig lijken te zijn met moslims, Israel en dat soort zaken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In NWS hebben ze soms god nodig.
Ik vind die topics met een licht getinte dader ook altijd erg leuk. Al zijn mijn favoriete topics de vermissingen die FOK! dan even op gaat lossen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt daar een aantal users die 24/7 bezig lijken te zijn met moslims, Israel en dat soort zaken.
Nu doe ik dat ook wel in VBL maar dat lijkt me allemaal een stuk minder vermoeiond.
Het grappigste is altijd dat die topics meteen doodbloeden als het dan geen lichtgetinte dader blijkt te zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die topics met een licht getinte dader ook altijd erg leuk. Al zijn mijn favoriete topics de vermissingen die FOK! dan even op gaat lossen.
Volgens het cbs komt dit uberhaupt nauwelijks voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grappigste is altijd dat die topics meteen doodbloeden als het dan geen lichtgetinte dader blijkt te zijn.
Ik heb een retweet te pakken van Tante Sas!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te lunchen nu hoor
Eet smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |