quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan me geen ongelijk geven. Alleen al in mijn persoonlijke facebook feed zijn alle uitgesproken Feyenoorders, voornaamste bezigheid alles duiden rondom Ajax, zwakbegaafd en worden begeleid bij het zelfstandig wonen.
Tot zover mijn steekproef.
@KingRoland en ik hebben anders een bijzonder goede band.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over het algemeen Feyenoorders. Gewoon naar volk. Ook niet zelden verstandelijk beperkt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:45 schreef KingRoland het volgende:
Watashi wa star star star star kira kira watashi wa star
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fijn dat we door FOK scherp in beeld krijgen wie dringend psychische hulp nodig hebben.
Jammer dat er geen capaciteit is.
Ik kom uit een volkswijk kan ik ook niets aan doen.quote:
Ik denk dat hij ook kan beamen dat het bij het koffiezetapparaat gewoon hele nare mensen zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
@:kingroland en ik hebben anders een bijzonder goede band.
Nee gewoon vrijquote:
Nee hoor, al vanaf 9 uur.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee gewoon vrij
Dus hij wordt net pas wakker
Ik ben ook vrij in oktober dus misschien kunnen we iets gaan doenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:53 schreef fetX het volgende:
Ik zie dat ik nog best wat vakantiedagen over heb. Misschien in oktober even een weekje vrij vragen. Ter info
Gezellig, veel plezier samen op vakantiequote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij in oktober dus misschien kunnen we iets gaan doen
Gefeliciteerd met je nieuwe baanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezellig, veel plezier samen op vakantie.
Ik kan dan helaas niet, want in oktober start mijn nieuwe baan.
Ik zou de CL loting afwachten dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:53 schreef fetX het volgende:
Ik zie dat ik nog best wat vakantiedagen over heb. Misschien in oktober even een weekje vrij vragen. Ter info
WIJ GAAN NAAR BIALYSTOKGOD, MAATquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de CL loting afwachten dan.
Misschien kunnen jullie naar de bioscoop.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij in oktober dus misschien kunnen we iets gaan doen
Dit is echt een superleuk account. Als er een wolkje aan de lucht is maakt Jan een foto met als bijschrift 'de klootzakken'. Maar Jan heeft ze door.quote:
Dat er in jouw omgeving een hoop mensen zijn die het openen van een deur al zien als een opgave wekt mijn verbazing niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan me geen ongelijk geven. Alleen al in mijn persoonlijke facebook feed zijn alle uitgesproken Feyenoorders, voornaamste bezigheid alles duiden rondom Ajax, zwakbegaafd en worden begeleid bij het zelfstandig wonen.
Tot zover mijn steekproef.
Is het geen act?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is echt een superleuk account. Als er een wolkje aan de lucht is maakt Jan een foto met als bijschrift 'de klootzakken'. Maar Jan heeft ze door.
Ik ben geen @GurneyIsBestOke die alles een act noemt. De term 'act' is aan devaluatie onderweg tegenwoordig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |