Lijkt me alleszins beter verward dan een werkschuwe moderator te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes gekeken.
Een onschuldig grapje van Vis en een mislukt condoomgrapje van de ernstig verwarde @:wotte
Nou, pfoe.
Lekker tussen de 3.500 studenten deze week?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik was vandaag nog even in Leiden @:Alaphilippe_
Fijn dat we door X scherp in beeld krijgen wie dringend psychische hulp nodig hebben.quote:
Als je maar gelukkig bent vriend.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:45 schreef KingRoland het volgende:
Watashi wa star star star star kira kira watashi wa star
had niet anders verwacht van een verstandelijk beperktequote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als opa een Feyenoorder
Dankje vriend, sommige users hier mogen van mij de pleuris krijgen. Of naja misschien zelfs een erge griepquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je maar gelukkig bent vriend.
Namen en rugnummers Flopland, namen en rugnummers.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankje vriend, sommige users hier mogen van mij de pleuris krijgen. Of naja misschien zelfs een erge griep
Dit ging helemaal misquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:43 schreef alpeko het volgende:
@:GGMM begin maar niet aan deze Woordle. @:Scrummie tot snel
@:RamboDirk dit is een mooi instapmoment
Woordle 1152 X/6
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟩🟩🟩⬜
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
Woordle6 948 5/6
??????
??????
??????
??????
??????
Bagger copy/paste
Over het algemeen Feyenoorders. Gewoon naar volk. Ook niet zelden verstandelijk beperkt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankje vriend, sommige users hier mogen van mij de pleuris krijgen. Of naja misschien zelfs een erge griep
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over het algemeen Feyenoorders. Gewoon naar volk. Ook niet zelden verstandelijk beperkt.
is dit k-popquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:45 schreef KingRoland het volgende:
Watashi wa star star star star kira kira watashi wa star
Je kan me geen ongelijk geven. Alleen al in mijn persoonlijke facebook feed zijn alle uitgesproken Feyenoorders, voornaamste bezigheid alles duiden rondom Ajax, zwakbegaafd en worden begeleid bij het zelfstandig wonen.quote:
Kwam gewoon schuimbekkend uit de topic van de Ligt naar Manchester United.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:32 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
User @:wotte komt met veel attitude de vbl sc binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |