Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:07 schreef bbuddybb het volgende:
Zijn jullie enkel internet vrienden of zijn jullie in het echt ook vrienden?
Ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:07 schreef bbuddybb het volgende:
Zeg je nou dat het internet niet echt is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:07 schreef bbuddybb het volgende:
Sympathiek stadjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik was vandaag nog even in Leiden @:Alaphilippe_
Mijn home townquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Kwam je de baggerstad nog uit vanochtend dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Het kostte moeite inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kwam je de baggerstad nog uit vanochtend dan?
Ik haat rotterdamquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kwam je de baggerstad nog uit vanochtend dan?
Beetje wisselgeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:20 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet Oekraïne nu ineens met Koersk? Thoughts?
Ik snap dat je verstandelijk vrij beperkt ben, maar ik zou het leuk vinden als je wel met meer dan twee woorden praatquote:
De lul op tafel leggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:20 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet Oekraïne nu ineens met Koersk? Thoughts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:13 schreef fetX het volgende:
@:caland krijgt ervan lanks in het Feyenoord topic.
Eventjes gekeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:13 schreef fetX het volgende:
@:caland krijgt ervan lanks in het Feyenoord topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |