Of bepaalde users alleen met abo kan zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:03 schreef Coco het volgende:
Misschien een idee voor fok bij een abo dat je meer posts kan zien.
Ik ga nu naar de Lidl.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:54 schreef KingRoland het volgende:
Bosbessen in de korting bij de albert heijn @:ggmm
@Dannyquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:03 schreef Coco het volgende:
Misschien een idee voor fok bij een abo dat je meer posts kan zien.
nog bedankt voor je tip over de bosbessenquote:
Hallo makkerquote:
Hallo maat. Ik kan het me nauwelijk voorstellen. Als jij het was die me miste dan bied ik daar mijn oprechte excuses voor aan. Als het @Tjacka was baal ik dat ik dat ik er nu weer ben.quote:
wat doen jullie allemaal onaardig vandaagquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Ik kan het me nauwelijk voorstellen. Als jij het was die me miste dan bied ik daar mijn oprechte excuses voor aan. Als het @:Tjacka was baal ik dat ik dat ik er nu weer ben.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:07 schreef bbuddybb het volgende:
Zijn jullie enkel internet vrienden of zijn jullie in het echt ook vrienden?
Ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:07 schreef bbuddybb het volgende:
Zijn jullie enkel internet vrienden of zijn jullie in het echt ook vrienden?
Zeg je nou dat het internet niet echt is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:07 schreef bbuddybb het volgende:
Zijn jullie enkel internet vrienden of zijn jullie in het echt ook vrienden?
Sympathiek stadjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik was vandaag nog even in Leiden @:Alaphilippe_
Mijn home townquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik was vandaag nog even in Leiden @:Alaphilippe_
Kwam je de baggerstad nog uit vanochtend dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik was vandaag nog even in Leiden @:Alaphilippe_
Het kostte moeite inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kwam je de baggerstad nog uit vanochtend dan?
Ik haat rotterdamquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kwam je de baggerstad nog uit vanochtend dan?
Beetje wisselgeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:20 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet Oekraïne nu ineens met Koersk? Thoughts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |