Zoals vanouds weer gezeik daarquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het Feyenoord-topic staat anders in brand sinds zijn vertrek.
Een situatieschets @Zipportalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woordle 1151 5/6quote:
Kerst is een racistisch feest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze onder de kerstboom, @:RamboDirk
MUSKEDquote:Ontgrendel meer posts door je te abonneren
Je hebt de limiet bereikt voor het bekijken van posts vandaag. Abonneer je om elke dag meer posts te zien.
Of bepaalde users alleen met abo kan zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:03 schreef Coco het volgende:
Misschien een idee voor fok bij een abo dat je meer posts kan zien.
Ik ga nu naar de Lidl.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:54 schreef KingRoland het volgende:
Bosbessen in de korting bij de albert heijn @:ggmm
@Dannyquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:03 schreef Coco het volgende:
Misschien een idee voor fok bij een abo dat je meer posts kan zien.
nog bedankt voor je tip over de bosbessenquote:
Hallo makkerquote:
Hallo maat. Ik kan het me nauwelijk voorstellen. Als jij het was die me miste dan bied ik daar mijn oprechte excuses voor aan. Als het @Tjacka was baal ik dat ik dat ik er nu weer ben.quote:
wat doen jullie allemaal onaardig vandaagquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Ik kan het me nauwelijk voorstellen. Als jij het was die me miste dan bied ik daar mijn oprechte excuses voor aan. Als het @:Tjacka was baal ik dat ik dat ik er nu weer ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |