Ik vrees dat je RamboDirk overschat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je eigen principes opzij moet zetten (want ik neem aan dat RamboDirk tegen racisme is) wat zijn die likes dan nog waard
Jammer van die bos met haar, anders had ik dit dus een typische hardloper gevondenquote:
Als dit al racisme isquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viraal gaan met een racistisch Marokkanen grapje telt niet.
Jij mag trots zijn op jezelfquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Erg leuk dat Dirk weer zo actief is!
Samen maken we dit een geweldig forum!
Wow tof, dank je wel. Mede dankzij jouw bijdrage kunnen we blijven bestaan!quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Erg leuk dat Dirk weer zo actief is!
Samen maken we dit een geweldig forum!
Is het forumbeest aan banden gelegd op de sociale werkplaats?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ligt het aan mij of missen we @:onlogisch al een tijdje?
@Pisces29 ookquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Zit op zo'n walgelijk resort in Turkije samen met heel obese Europa.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Laatste bezoek 2 dagen, 3 uur geleden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Hm.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Laatste bezoek 2 dagen, 3 uur geleden.
Is in Turkije.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm.
Laten we hopen dat hij 'gewoon' op vakantie is
Al was het wel zo netjes geweest om dat even te melden
Die is toch met zijn zoontje in dat decadente zwijnenpaleis.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ik spreek hem eigenlijk alleen bij spelfoutjesquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:33 schreef vrijgevochten het volgende:
Meerdere mensen weten dat @:onlogisch op vakantie is maar @:ggmm niet, dit is wel een pijnlijke zaak.
Wellicht kan je een mention van hem toevoegen bij je woordles om de banden wat aan te halen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik spreek hem eigenlijk alleen bij spelfoutjes
Vandaar dat het hier zo’n veilige omgeving isquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Pisces29 is op safariquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:pisces29 ook
Zal er een verband zijn 🙈
Als kiespijn blijkbaarquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoord-topic staat anders in brand sinds zijn vertrek.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier zo’n veilige omgeving is
Lekker laten affikkenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het Feyenoord-topic staat anders in brand sinds zijn vertrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |