Ik ben onderweg!quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:01 schreef maxi-mus het volgende:
Het is nu al hommeles in het Feyenoord topic.
We gaan langzaam maar zeker weer terug naar de status quo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:01 schreef maxi-mus het volgende:
Het is nu al hommeles in het Feyenoord topic.
Makkelijk tweedes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan langzaam maar zeker weer terug naar de status quo.
Zinkend schip zo. Maak mij wel een beetje zorgen over wat er aan het eind van de streep overblijft eigenlijk.quote:
Hassan is nu bovendien de eerste persoon die olympische medailles heeft gewonnen op de 1.500, 5.000 en 10.000 meter én de marathon.quote:
@RamboDirk ter infoquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben een weekje vrij dus geen woordle.
@RamboDirk dat je het weetquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben een weekje vrij dus geen woordle.
Goed blijven drinken maatquote:
Bij jou gaat wel alles kapot dit jaar he.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:18 schreef Caland het volgende:
Net naar de tandarts geweest omdat een stukje kies was afgebroken
Ter info
Zo maak je 34 jaar ( @Nouri ) geen gebruik van de zorg en zo gaat ALLES MIS.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij jou gaat wel alles kapot dit jaar he.
Ouderdomquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij jou gaat wel alles kapot dit jaar he.
Toen Tong dezelfde leeftijd had als Caland was hij ook nog een Feijenoorder, het aantal overeenkomsten is eng.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:23 schreef GGMM het volgende:
Caland is de nieuwe Tong.
Over 5 jaar afgekeurd en smeken om een abo
Toevallig, ik moet zo ook naar de tandarts.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:18 schreef Caland het volgende:
Net naar de tandarts geweest omdat een stukje kies was afgebroken
Ter info
Als je goed stokert kan er weinig misgaanquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toevallig, ik moet zo ook naar de tandarts.
Daarom heeft @DombohetOlifantje1 zo'n goed gebit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je goed stokert kan er weinig misgaan
Ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:40 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie met deze hitte?
Water hier.
Een biertje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:40 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie met deze hitte?
Water hier.
Loze calorieën. @Oriente @onlogischquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Ik drink nooit frisdrank, dat vind ik echt troep
Je hebt zaterdag een triatlon gedaan, doe het wel een beetje rustig aan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En vanavond in de bloedhitte even een stukje hardlopen.
Vooral even uitlopen. Zaterdag en gisteren GEEN stap kunnen verzetten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt zaterdag een triatlon gedaan, doe het wel een beetje rustig aan.
Of ga je nu trainen voor een langere loopwedstrijd?
Vandaag was ik dan ook niet zo heel serieus. Ik reageer op klaas die het ook al op die arme jongen heeft voorzien, wat verwachten ze anders.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen wordt Dombo in het Feyenoordtopic totaal niet serieus genomen.
Oké Caland in een rolstoel die zwarte substanties uitkotstquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
Hardlopers zien er altijd uit als hele ongezonde mensen.
Bedoel je hardlopers in het algemeen of mensen die hardlopend van een trap gaan?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
Je moet er maar eens op letten. Het zijn altijd van die veel te iele veertigers met een zwaar terugtrekkende haarlijn en een skoda.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké Caland in een rolstoel die zwarte substanties uitkotst
Ik moest gisteren lopen in een hempie omdat ik mijn shirtje ergens op vakantie verloren ben (wel in een Olympisch stadion in Athene, dus dat vond ik heel tof), op de foto’s schrok ik er toch een beetje van hoe erg mijn lichaam eruit zag als die van zo’n ecto-Afrikaan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet er maar eens op letten. Het zijn altijd van die veel te iele veertigers met een zwaar terugtrekkende haarlijn en een skoda.
Als je blijft hardlopen duurt dat niet lang meer.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moest gisteren lopen in een hempie omdat ik mijn shirtje ergens op vakantie verloren ben (wel in een Olympisch stadion in Athene, dus dat vond ik heel tof), op de foto’s schrok ik er toch een beetje van hoe erg mijn lichaam eruit zag als die van zo’n ecto-Afrikaan.
Gelukkig is mijn haarlijn nog wel in orde.
Ik ben juist de enige in mijn familie die nog geen terugtrekkende haarlijn heeftquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:57 schreef Caland het volgende:
Als je blijft hardlopen duurt dat niet lang meer.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
quote:
Ik ga NU kijkenquote:
Viraal gaan met een racistisch Marokkanen grapje telt niet.quote:
Als je je eigen principes opzij moet zetten (want ik neem aan dat RamboDirk tegen racisme is) wat zijn die likes dan nog waardquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viraal gaan met een racistisch Marokkanen grapje telt niet.
Ik vrees dat je RamboDirk overschat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je eigen principes opzij moet zetten (want ik neem aan dat RamboDirk tegen racisme is) wat zijn die likes dan nog waard
Jammer van die bos met haar, anders had ik dit dus een typische hardloper gevondenquote:
Als dit al racisme isquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viraal gaan met een racistisch Marokkanen grapje telt niet.
Jij mag trots zijn op jezelfquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Erg leuk dat Dirk weer zo actief is!
Samen maken we dit een geweldig forum!
Wow tof, dank je wel. Mede dankzij jouw bijdrage kunnen we blijven bestaan!quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Erg leuk dat Dirk weer zo actief is!
Samen maken we dit een geweldig forum!
Is het forumbeest aan banden gelegd op de sociale werkplaats?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ligt het aan mij of missen we @:onlogisch al een tijdje?
@Pisces29 ookquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Zit op zo'n walgelijk resort in Turkije samen met heel obese Europa.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Laatste bezoek 2 dagen, 3 uur geleden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Hm.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Laatste bezoek 2 dagen, 3 uur geleden.
Is in Turkije.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm.
Laten we hopen dat hij 'gewoon' op vakantie is
Al was het wel zo netjes geweest om dat even te melden
Die is toch met zijn zoontje in dat decadente zwijnenpaleis.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ik spreek hem eigenlijk alleen bij spelfoutjesquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:33 schreef vrijgevochten het volgende:
Meerdere mensen weten dat @:onlogisch op vakantie is maar @:ggmm niet, dit is wel een pijnlijke zaak.
Wellicht kan je een mention van hem toevoegen bij je woordles om de banden wat aan te halen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik spreek hem eigenlijk alleen bij spelfoutjes
Vandaar dat het hier zo’n veilige omgeving isquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Pisces29 is op safariquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:pisces29 ook
Zal er een verband zijn 🙈
Als kiespijn blijkbaarquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoord-topic staat anders in brand sinds zijn vertrek.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier zo’n veilige omgeving is
Lekker laten affikkenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het Feyenoord-topic staat anders in brand sinds zijn vertrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |