Vandaag was ik dan ook niet zo heel serieus. Ik reageer op klaas die het ook al op die arme jongen heeft voorzien, wat verwachten ze anders.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen wordt Dombo in het Feyenoordtopic totaal niet serieus genomen.
Oké Caland in een rolstoel die zwarte substanties uitkotstquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
Hardlopers zien er altijd uit als hele ongezonde mensen.
Bedoel je hardlopers in het algemeen of mensen die hardlopend van een trap gaan?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
Je moet er maar eens op letten. Het zijn altijd van die veel te iele veertigers met een zwaar terugtrekkende haarlijn en een skoda.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké Caland in een rolstoel die zwarte substanties uitkotst
Ik moest gisteren lopen in een hempie omdat ik mijn shirtje ergens op vakantie verloren ben (wel in een Olympisch stadion in Athene, dus dat vond ik heel tof), op de foto’s schrok ik er toch een beetje van hoe erg mijn lichaam eruit zag als die van zo’n ecto-Afrikaan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet er maar eens op letten. Het zijn altijd van die veel te iele veertigers met een zwaar terugtrekkende haarlijn en een skoda.
Als je blijft hardlopen duurt dat niet lang meer.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moest gisteren lopen in een hempie omdat ik mijn shirtje ergens op vakantie verloren ben (wel in een Olympisch stadion in Athene, dus dat vond ik heel tof), op de foto’s schrok ik er toch een beetje van hoe erg mijn lichaam eruit zag als die van zo’n ecto-Afrikaan.
Gelukkig is mijn haarlijn nog wel in orde.
Ik ben juist de enige in mijn familie die nog geen terugtrekkende haarlijn heeftquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:57 schreef Caland het volgende:
Als je blijft hardlopen duurt dat niet lang meer.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
quote:
Ik ga NU kijkenquote:
Viraal gaan met een racistisch Marokkanen grapje telt niet.quote:
Als je je eigen principes opzij moet zetten (want ik neem aan dat RamboDirk tegen racisme is) wat zijn die likes dan nog waardquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viraal gaan met een racistisch Marokkanen grapje telt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |