@RamboDirk dat je het weetquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben een weekje vrij dus geen woordle.
Goed blijven drinken maatquote:
Bij jou gaat wel alles kapot dit jaar he.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:18 schreef Caland het volgende:
Net naar de tandarts geweest omdat een stukje kies was afgebroken
Ter info
Zo maak je 34 jaar ( @Nouri ) geen gebruik van de zorg en zo gaat ALLES MIS.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij jou gaat wel alles kapot dit jaar he.
Ouderdomquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij jou gaat wel alles kapot dit jaar he.
Toen Tong dezelfde leeftijd had als Caland was hij ook nog een Feijenoorder, het aantal overeenkomsten is eng.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:23 schreef GGMM het volgende:
Caland is de nieuwe Tong.
Over 5 jaar afgekeurd en smeken om een abo
Toevallig, ik moet zo ook naar de tandarts.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:18 schreef Caland het volgende:
Net naar de tandarts geweest omdat een stukje kies was afgebroken
Ter info
Als je goed stokert kan er weinig misgaanquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toevallig, ik moet zo ook naar de tandarts.
Daarom heeft @DombohetOlifantje1 zo'n goed gebit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je goed stokert kan er weinig misgaan
Ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:40 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie met deze hitte?
Water hier.
Een biertje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:40 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie met deze hitte?
Water hier.
Loze calorieën. @Oriente @onlogischquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Ik drink nooit frisdrank, dat vind ik echt troep
Je hebt zaterdag een triatlon gedaan, doe het wel een beetje rustig aan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En vanavond in de bloedhitte even een stukje hardlopen.
Vooral even uitlopen. Zaterdag en gisteren GEEN stap kunnen verzetten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt zaterdag een triatlon gedaan, doe het wel een beetje rustig aan.
Of ga je nu trainen voor een langere loopwedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |