Op naar Saudi-Arabië voor de Winterspelen!quote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Maar wat je wel kan doen is emigreren naar een land waar de kans een stuk groter is
Ik heb nog steeds moeite met dit te bevattenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op naar Saudi-Arabië voor de Winterspelen!
Het weer is hier gewoon verwarrend Strani. Vorige week had ik m’n tussenjas aan met sjaal en was het veel te warm, net liep ik in dezelfde outfit in de stad en zou ik eerst sjaal in de auto laten, maar was het ineens veel frisser. Een kwartier later ook nog een dikke hagelbui en kwam ik doorweekt bij de auto aan.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus een sjaal is dan wel weer nodig?Het wordt steeds verwarrender!
Tja hier is het de hele week nog niet onder de 20 geweest overdag dus ook de zomerjas is momenteel niet nodig.
Het is wel echt zonde dat we nu weer amper boven de 12 graden uitkomen. Ik was zo blij dat ik zonder jas de deur uit kon vorige week.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het weer is hier gewoon verwarrend Strani. Vorige week had ik m’n tussenjas aan met sjaal en was het veel te warm, net liep ik in dezelfde outfit in de stad en zou ik eerst sjaal in de auto laten, maar was het ineens veel frisser. Een kwartier later ook nog een dikke hagelbui en kwam ik doorweekt bij de auto aan.
Wat voor jas we morgen aan moeten? Wie zal het zeggen???!!!!
Morgen?? Wat we over een úúr aan moeten qua jas is nog een groot vraagteken!quote:Op woensdag 17 april 2024 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het weer is hier gewoon verwarrend Strani. Vorige week had ik m’n tussenjas aan met sjaal en was het veel te warm, net liep ik in dezelfde outfit in de stad en zou ik eerst sjaal in de auto laten, maar was het ineens veel frisser. Een kwartier later ook nog een dikke hagelbui en kwam ik doorweekt bij de auto aan.
Ja, niks aan zo. Ik vind het ook niet gek dat ik snipverkouden ben. Al die schommelingen in temperatuur, vochtigheid en alles, bah.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is wel echt zonde dat we nu weer amper boven de 12 graden uitkomen. Ik was zo blij dat ik zonder jas de deur uit kon vorige week.
Ja je hebt gelijk jaquote:Op woensdag 17 april 2024 13:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen?? Wat we over een úúr aan moeten qua jas is nog een groot vraagteken!
Ik heb dat heel vaak na de zomer, als het mooie weer opeens omslaat in wisselvalligheid. Ik ben dan bijna structureel een weekje ziek, zwak en misselijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, niks aan zo. Ik vind het ook niet gek dat ik snipverkouden ben. Al die schommelingen in temperatuur, vochtigheid en alles, bah.
Ja wij proberen het hier in Spanje ook al 30 jaar binnen te halen...quote:Op woensdag 17 april 2024 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op naar Saudi-Arabië voor de Winterspelen!
Ja maar daarom zeg ik ook, hoe kan je zo leven?? Geen wonder dat we hier zo veel Nederlandse vluchtelingen hebben.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Slechts 3.5 dag voor het topic ja, ik hou het amper nog bij!quote:Op woensdag 17 april 2024 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben we er nu alweer een topic doorheen gejast? Dat gaat rap.
Tussengejast?quote:Op woensdag 17 april 2024 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben we er nu alweer een topic doorheen gejast? Dat gaat rap.
En dáárom hebben wij dus tussenjassen. Onze hoop in bange dagen!quote:Op woensdag 17 april 2024 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar daarom zeg ik ook, hoe kan je zo leven?? Geen wonder dat we hier zo veel Nederlandse vluchtelingen hebben.
Nog 3 weken en het is er 1 binnen een uurquote:Op woensdag 17 april 2024 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Slechts 3.5 dag voor het topic ja, ik hou het amper nog bij!
Ja en daarna zit de helft van dit topic weer in een zwart gat en is het tot september gemiddeld 1 post per drie uur.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nog 3 weken en het is er 1 binnen een uur
Ik verheug me er echt op. Nog 1,5 week werken, dan naar Londen, dan 2x 2 daagjes werken en dan lekker lang ESF weekendquote:Op woensdag 17 april 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nog 3 weken en het is er 1 binnen een uur
Ik probeer gewoon wat meer uit mijn belastingcenten te halenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja als zij meewerken aan de verdoemenis van Nederland dmv dit soort acties snap ik wel dat niemand meer naar ze luistert. Nou ja, behalve jij dan.
Is wel zoquote:Op woensdag 17 april 2024 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en daarna zit de helft van dit topic weer in een zwart gat en is het tot september gemiddeld 1 post per drie uur.
Londen, Tenerife, je treft het maar weer!quote:Op woensdag 17 april 2024 13:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik verheug me er echt op. Nog 1,5 week werken, dan naar Londen, dan 2x 2 daagjes werken en dan lekker lang ESF weekend
Het is een slowchat, geen fastchat.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Slechts 3.5 dag voor het topic ja, ik hou het amper nog bij!
Jup, helemaal geen slecht vooruitzicht qua tripsquote:Op woensdag 17 april 2024 14:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Londen, Tenerife, je treft het maar weer!
Ik wilde de regenstatistieken voor de Nederlandse zomer er even bij pakken maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 17 april 2024 14:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kan niet wachten tot het zomer wordt. Wat een regen elke keer zeg.
Een betere wereld begint bij jezelf!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa maar ook een slowchat, geen slowuitvaartcentrum.
Ja aan mij ligt het nooit echt qua postaantal hèquote:Op woensdag 17 april 2024 14:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf!
Dat klinkt erg niet ambitieus Straan. Er kunnen er altijd meer bij!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja aan mij ligt het nooit echt qua postaantal hè
Dat zijn jouw woorden!quote:
Ik vrees dat ik meer ga posten, anderen dan vanzelf minder gaan posten. Dus dat is dan vrij zinloos.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klinkt erg niet ambitieus Straan. Er kunnen er altijd meer bij!
[..]
Dat zijn jouw woorden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde de regenstatistieken voor de Nederlandse zomer er even bij pakken maar ik doe het toch maar niet
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:53 schreef Strani het volgende:
Leuke quizvraag (niet op het plaatje klikken natuurlijk) - Wie is dit?Lijkt op Freddy Mercury, maar ik zat er nogal naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Leuke quizvraag (niet op het plaatje klikken natuurlijk) - Wie is dit?Oh die herkende ik totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke quizvraag (niet op het plaatje klikken natuurlijk) - Wie is dit?Nee, die had ik niet herkend. Ik had het land waar deze man vandaan komt, wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt op Freddy Mercury, maar ik zat er nogal naast
quote:
Ja ik was toevallig wat over hem aan het lezen en kwam deze foto tegen, heel bijzonderquote:Op woensdag 17 april 2024 15:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, die had ik niet herkend. Ik had het land waar deze man vandaan komt, wel goed.
Gezellig toch? Deeeee kop van de kat is jarig en de pootjes vieren feestquote:Op woensdag 17 april 2024 14:22 schreef NailQueen het volgende:
Mijn vader heeft sindskort whatsapp. Hij stuurt mij eigenlijk alleen foto's van de kat toe. En nu vraagt hij of ik volgende week even langskom, want dan is de kat jarig. Ze wordt dan 5 jaar. Ik heb wel eens verteld dat ze daar een prinsessenleven heeft, maar dit is gewoon koningin ter rijk hoor
Eigenlijk is gewoon een smoesje zodat ik een keer langskom. Wat ik al vaak genoeg doe
Leuke quizvraag (niet op het plaatje klikken natuurlijk) - Wie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik dacht een Brit door zijn uiterlijkquote:Op woensdag 17 april 2024 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik was toevallig wat over hem aan het lezen en kwam deze foto tegen, heel bijzonder
Het land goed raden vind ik wel heel knap, hoe kom je erop!
Ik dacht dat het Boudewijn de Groot was :pquote:Op woensdag 17 april 2024 15:23 schreef Strani het volgende:Het land goed raden vind ik wel heel knap, hoe kom je erop!
Geen Victor Reinier?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Boudewijn de Groot was :p
Dan had ie wel links op de foto gestaanquote:
Deze had ik vandaag ook en dan de Korean BBQ. Lekkerste tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien kom ik er nu dan achter hoe het eigenlijk hoort te smaken.
Ik heb ook Koreaanse dumplings in huis gehaald, weer van een ander merk:
[ afbeelding ]
Product of Germany.![]()
Nee die man van Flikken Maastricht.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan had ie wel links op de foto gestaan
Oeh, die heb ik volgens mij nog nooit gezien.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze had ik vandaag ook en dan de Korean BBQ. Lekkerste tot nu toe.
Er wordt zelfs tompouce geserveerd. Echt waarquote:Op woensdag 17 april 2024 15:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Gezellig toch? Deeeee kop van de kat is jarig en de pootjes vieren feest
Mag de kat ook tompouce?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er wordt zelfs tompouce geserveerd. Echt waar
Nu vind ik ook dat ik een cadeautje moet kopen. Ze is dol op touwtjes en vishengels
Ik vind het wel lief eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu vind ik ook dat ik een cadeautje moet kopen. Ze is dol op touwtjes en vishengels
Oranjetompouce?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt nit vermeld in de nieuws berichten ... waar en fotosquote:Op donderdag 18 april 2024 00:43 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ik nu wel mag verklappen aan iedereen dat ik natuurlijk al deze tijd op de hoogte was van het verblijf van Amalia in Spanje, en haar ook regelmatig ben tegengekomen tijdens het uitgaan. Leuke meid maar vodka-red bull kan ze maar beter niet meer doen.
Foto's mochten we natuurlijk niet maken, dat snap je wel. Dus je moet me maar op m'n woord gelovenquote:Op donderdag 18 april 2024 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt nit vermeld in de nieuws berichten ... waar en fotos
Waar en wanneer kan je natuurlijk wel vermeldenquote:Op donderdag 18 april 2024 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Foto's mochten we natuurlijk niet maken, dat snap je wel. Dus je moet me maar op m'n woord geloven
Nee ook niet want dat is dan voor m'n eigen veiligheid natuurlijk weer niet handig. Ik kom er vaker.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar en wanneer kan je natuurlijk wel vermelden
De volgende keer spreek je dr maar eens aan. als vertegenwoordiger van een landelijk wereld bekend forumquote:Op donderdag 18 april 2024 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ook niet want dat is dan voor m'n eigen veiligheid natuurlijk weer niet handig. Ik kom er vaker.
En nu dat ik inner circle ben van de koninklijke familie moet ik helaas toch ook wat voorzichtiger zijn.
Joh wij hebben hele nachten samen doorgehaald. Zo vertelde ze me dat ze eigenlijk permanent zou willen emigreren maar dat haar ouders moeilijk doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
De volgende keer spreek je dr maar eens aan. als vertegenwoordiger van een landelijk wereld bekend forum
Jaaaaa ja. Nee natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2024 01:50 schreef chufi het volgende:
Anyway ... Er is vermoedelijk slechts 1 vertegenwoordiger vanuit LATAM, ze komt uit Uruguay en woont in Buenos Aires.. Ze gaat wel naar Malmö en heeft accreditatie voor de pers (1 na hoogste nivo) maar ze kan nog wel wat steun gebruiken .. dus check this out, ze heet Vicky
Chips, dochter moet met de trein vandaag, twee keer zelfsquote:Op donderdag 18 april 2024 08:39 schreef H_T het volgende:
Dienstmededeling: ik ga vandaag met de trein. Plan dus alvast een alternatief
Kan ze goed darten?quote:Op donderdag 18 april 2024 00:43 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ik nu wel mag verklappen aan iedereen dat ik natuurlijk al deze tijd op de hoogte was van het verblijf van Amalia in Spanje, en haar ook regelmatig ben tegengekomen tijdens het uitgaan. Leuke meid maar vodka-red bull kan ze maar beter niet meer doen.
Dat is toch hartstikke leukquote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De heenreis is zonder problemen verlopenquote:Op donderdag 18 april 2024 09:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Chips, dochter moet met de trein vandaag, twee keer zelfs
Een van de grote voordelen aan thuiswerken. Helaas heeft dat toch niet echt de grote doorbraak beleefd waar het een paar jaar terug op leekquote:[..]
Kan ze goed darten?
Ik erger me weer eens kapot op kantoor. Zoveel prikkels
Een van de grote voordelen aan thuiswerken. Helaas heeft dat toch niet echt de grote doorbraak beleefd waar het een paar jaar terug op leekquote:Op donderdag 18 april 2024 09:31 schreef H_T het volgende:
[..]
De heenreis is zonder problemen verlopenDe komende uren zijn veilig, en ik denk niet dat we in dezelfde provincie gaan reizen
[..]
Kan ze goed darten?
Ik erger me weer eens kapot op kantoor. Zoveel prikkels
Ik heb mijn fout inmiddels gefixtquote:Op donderdag 18 april 2024 09:40 schreef Arizona het volgende:
Wat kunnen wij goed met quotes omgaan he @:h_t !
O zo irritantquote:Op donderdag 18 april 2024 10:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik had een hele vuilniszak vol oude kleren om in de kledingcontainer te gooien vanochtend. Alles netjes ingepakt, en met een klein ommetje op weg naar de bushalte kon ik dat dan mooi kwijt.
Ware het niet dat die hele container ergens in de voorbije weken is weggehaald. Dus toen zat ik bepakt en bezakt in de bus. Gelukkig was er in de grote stad (Leuven dus) nog wel een alternatief te vinden. /liefdagboek
Hooguit een twijfelgevalletje. Ik had iemand die in Volendam geboren was, maar toen die 8 maanden oud was naar Friesland verhuisd was, en zich nu een echte Fries vindt. Is dat dan een jas of slechts een tussenjas?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
O zo irritant![]()
Om een beetje ontopic te blijven: Zat er toevallig ook een tussenjas in de zak?
Dat deed je vast expres zo!quote:[ afbeelding ] Op donderdag 18 april 2024 10:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb mijn fout inmiddels gefixt
[/quote
Wel netjes dat je die zak niet in de bus 'vergeet'. Ik moet eigenlijk ook weer eens wat oude spullen in zo'n bak gooienquote:Op donderdag 18 april 2024 10:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik had een hele vuilniszak vol oude kleren om in de kledingcontainer te gooien vanochtend. Alles netjes ingepakt, en met een klein ommetje op weg naar de bushalte kon ik dat dan mooi kwijt.
Ware het niet dat die hele container ergens in de voorbije weken is weggehaald. Dus toen zat ik bepakt en bezakt in de bus. Gelukkig was er in de grote stad (Leuven dus) nog wel een alternatief te vinden. /liefdagboek
Allemaal vriendschappelijk, Chufi!quote:Op donderdag 18 april 2024 01:34 schreef chufi het volgende:
Ben je niet wat te oud voor zo'n jong prinsesje ? Niet dat ik het je gun of zo..
JA IK VIND DIT OOK STOMquote:Op woensdag 17 april 2024 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, niks aan zo. Ik vind het ook niet gek dat ik snipverkouden ben. Al die schommelingen in temperatuur, vochtigheid en alles, bah.
Verdoriequote:Op donderdag 18 april 2024 13:24 schreef Meke het volgende:
[..]
JA IK VIND DIT OOK STOM![]()
Mijn huid is ook helemaal kapot hierdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Heel fijn!! Ik zal dat zelf ook weer eens gebruiken, want sinds ik aan kickboksen doe, heb ik last van kleine plekjes zwemmerseczeem. :/quote:Op donderdag 18 april 2024 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
VerdorieVervelend is dat!
Mijn huid gaat erg goed, zodra ik ook maar iets van jeukplekjes of eczeemachtige dingen of roodheid of irritatie merk, smeer ik met Cetomacrogol. Tip van @:billdauterive destijd en dat helpt bij mij enorm goed! Dank nog Billy
Ik had je nick eerst met streepje ertussen geplaatstquote:Op donderdag 18 april 2024 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn!! Ik zal dat zelf ook weer eens gebruiken, want sinds ik aan kickboksen doe, heb ik last van kleine plekjes zwemmerseczeem. :/
(ik kreeg geen mention, omdat je me pas tagde in je edit)
Mijn kantoordag was ook drama wat dat betreft. Weinig voor elkaar gekregen maar wel doodmoe thuisgekomen. Morgen lekker nog even thuiswerken en dan weekend!quote:Op donderdag 18 april 2024 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kantoordagen zijn totaal niet productief.
Ik ga morgen ook thuiswerken, maar eerst een avondje darten kijkenquote:Op donderdag 18 april 2024 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn kantoordag was ook drama wat dat betreft. Weinig voor elkaar gekregen maar wel doodmoe thuisgekomen. Morgen lekker nog even thuiswerken en dan weekend!
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn kantoordag was ook drama wat dat betreft. Weinig voor elkaar gekregen maar wel doodmoe thuisgekomen. Morgen lekker nog even thuiswerken en dan weekend!
In Spanje hebben ze een week nodig om een zwembad schoon te maken?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
Goed nieuws. Het zwembad van mijn gebouw heeft weer water.
Het stond een weekje zonder water in verband met schoonmaak. Maar we kunnen er weer tegenaan.
quote:Op donderdag 18 april 2024 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze een week nodig om een zwembad schoon te maken?
Dat is een flink zwembad.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:strani woont rechts beneden.
Ik denk meer dat de urgentie vrij laag was want behalve een paar gestoorde toeristen gebruikt niemand de zwembaden tot juni of zo.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze een week nodig om een zwembad schoon te maken?
Je zal maar even rustig aan zee willen zitten en dan eerst om dat hele zwembad heen moeten lopen. Zwaar leven.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een keer heen en weer zwemmen voordat we het bad uit gaan!quote:Op donderdag 18 april 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou het eerste zwembad met een veerpont moeten zijn inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zal maar even rustig aan zee willen zitten en dan eerst om dat hele zwembad heen moeten lopen. Zwaar leven.
In welk hotel zaten we nou. Was het deze of nou toch de volgende?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk uit naar die ene flinke golf die al dat zand het zwembad in spoelt.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zal maar even rustig aan zee willen zitten en dan eerst om dat hele zwembad heen moeten lopen. Zwaar leven.
Dit weekend zijn wij dus met zijn alleen bij jouw pool partyquote:Op donderdag 18 april 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
Goed nieuws. Het zwembad van mijn gebouw heeft weer water.
Het stond een weekje zonder water in verband met schoonmaak. Maar we kunnen er weer tegenaan.
Want dan zie je niet hoe klein het is of zo?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:35 schreef Strani het volgende:
Ons zwembad is trouwens niet heel groot maar goed te doen want ik ga meestal zo tegen de zonsondergang, als er verder niemand is.
Ik weet niet wat jou is verteld door een vrouw maar nee, dan zie je het nog steeds.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Want dan zie je niet hoe klein het is of zo?
Maakt het dan toch niks uitquote:Op donderdag 18 april 2024 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou is verteld door een vrouw maar nee, dan zie je het nog steeds.
quote:
Maar je voelt er niks van, toch?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou is verteld door een vrouw maar nee, dan zie je het nog steeds.
Nee hoor. We zijn niet allemaal zoals jijquote:Op donderdag 18 april 2024 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, Redefine post voorlopig even niet meer mee denk ik.
Nou ik vind het echt heel knap en sterk van je hoe jij omgaat met zo'n heftige burn van Arizonaquote:Op donderdag 18 april 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor. We zijn niet allemaal zoals jij
Het kietelt makkelijker met een grasspriet dan met een boomstam!quote:
Leuke avond gehad?quote:
Jaquote:
Haha dat zalquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:38 schreef H_T het volgende:
[..]
JaWel een heel andere Ahoy-beleving dan met het Songfestival
Heel ander publiekquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha dat zalAnder publiek ook wel denk ik!
Had jij ook zoveel last van de wind? Las ik net in de krant wat over
Oei, heb je ook voor mij gereserveerd? Dan moet ik even wat plannen aanpassenquote:
Dan kies ik voor Denemarken/Legoland.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Mijn nieuwsgierig theezakje wil weten 'Waar wil je het liefst naartoe op reis?'
Als ik het beperk tot de landen waar ik nog niet geweest ben, ben ik het meest benieuwd naar Japan
Roadtrip door Amerika.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Als ik het beperk tot de landen waar ik nog niet geweest ben, ben ik het meest benieuwd naar Japan
Doen! Leuk parkquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kies ik voor Denemarken/Legoland.
Edit: Of nee, Polen, Energylandia.
En welke route dan globaal?quote:
Energylandia. De Deense Legoland ben ik niet geweest. De Engelse wel, maar dat is toch duidelijk voor een jonger publiekquote:
Leuk, veel plezier! En goed oppassen dat niet overal zand in komtquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef Strani het volgende:
Vanavond organiseer ik samen met iemand anders een beach picnic/party, ben benieuwd. Zo'n 25 mensen hebben zich via de verschillende media aangemeld dus alleen zitten zullen we niet
Ik ga m'n best doen maar dat is toch vaak een lastige opgavequote:Op vrijdag 19 april 2024 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier! En goed oppassen dat niet overal zand in komt
Ik was laatst aan het tellen in hoeveel Europese landen ik ben geweest en ik kwam tot 11, dus eentje waar ik nog niet ben geweest, Tsjechie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Sorry, maar ik kom toch niet. Paar vermoeiende dagen achter de rug en ik wil vanavond eigenlijk alleen maar een glas wijn en een simpele film of serie of zo. Veel plezier met de rest iig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef Strani het volgende:
Vanavond organiseer ik samen met iemand anders een beach picnic/party, ben benieuwd. Zo'n 25 mensen hebben zich via de verschillende media aangemeld dus alleen zitten zullen we niet
Japan lijkt mij ook erg interessant.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef H_T het volgende:
Staat wel leuk op teletekst.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
18 punten in mindering brengen bij een club die er maar 17 heeft vind ik wel knap trouwens.
Voor een club als Vitesse hoop je niet dat dit het begin van het einde is...quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:00 schreef Fred_B het volgende:
Voor het voetbal is trouwens wel jammer dat clubs als Groningen, Vitesse, Willem II, NAC, Roda JC en ADO zo kwakkelen.
Ik hoop nog steeds dat NAC weer eens teurg keert in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:00 schreef Fred_B het volgende:
Voor het voetbal is trouwens wel jammer dat clubs als Groningen, Vitesse, Willem II, NAC, Roda JC en ADO zo kwakkelen.
Ze moeten in elk geval flink terug in de begroting, dus een directe promotie is onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor een club als Vitesse hoop je niet dat dit het begin van het einde is...
Ja, helaas heeft iedereen daar altijd ruzie met iedereen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat NAC weer eens teurg keert in de Eredivisie.
Oh jammer, dat zijn toch meteen twee personen minderquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kom toch niet. Paar vermoeiende dagen achter de rug en ik wil vanavond eigenlijk alleen maar een glas wijn en een simpele film of serie of zo. Veel plezier met de rest iig.
En dat terwijl Brabanders vaak beweren dat ze zo gezellig zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, helaas heeft iedereen daar altijd ruzie met iedereen.
Misschien dat ik Epiales nog wel even jouw kant op stuur, die brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jammer, dat zijn toch meteen twee personen minder
Zoals Theo Maassen al zei: Op het Stratumseind heb je kans op de bakkus geslagen te worden. Maar dat gaat dan wel heel gemoedelijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:14 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat terwijl Brabanders vaak beweren dat ze zo gezellig zijn
Als ze de komende vier wedstrijden nog verliezen dan eindigen met minder punten dan waarmee ze zijn begonnen.quote:
Wat zitten je tenen leuk!quote:
Minder punten dan James Newman.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze de komende vier wedstrijden nog verliezen dan eindigen met minder punten dan waarmee ze zijn begonnen.
Toevallig is vandaag hun nieuwe single uitgekomen. Het zou me niets verbazen als ze dit naar Sanremo hadden opgestuurd. Voor ESF is het helaas te forgettablequote:Op vrijdag 19 april 2024 13:08 schreef Em31 het volgende:
Bekend nummer deze week bij De Mol![]()
[ afbeelding ]
Wat een toeval, ik ga zo juist géén James Bond kijken en in plaats van te kiezen kijk ik ze gewoon allemaal niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een James Bond kijken. Moet alleen nog even kiezen welke
Daar ben je waarschijnlijk ook nog sneller mee klaar dan ik met alleen Octopussyquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik ga zo juist géén James Bond kijken en in plaats van te kiezen kijk ik ze gewoon allemaal niet.
Ik heb zin in een ESF avondje. Ik ga zo 2021 terugkijken. Wie van ons zou als eerste klaar zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een James Bond kijken. Moet alleen nog even kiezen welke
Ik ben al begonnen met de film dus ik heb een voorsprongquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb zin in een ESF avondje. Ik ga zo 2021 terugkijken. Wie van ons zou als eerste klaar zijn?
Dat denk ik wel, ik was eigenlijk al klaar direct na dat gepost te hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben je waarschijnlijk ook nog sneller mee klaar dan ik met alleen Octopussy
En de film is nog steeds bezig!quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ik was eigenlijk al klaar direct na dat gepost te hebben.
Ongelooflijk, zo lang erover doen om een vodka martini te bestellen.quote:
Het zou zomaar kunnen dat ie dat de hele film lang niet gedaan heeftquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongelooflijk, zo lang erover doen om een vodka martini te bestellen.
Heb je nu al alle films gezien?quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
@:Nailqueen de film is klaar! Waar ben jij met de show?
Nee joh! Dit was er maar eentje, maar die duurde me ook al lang zatquote:
Maar wat heeft hij dán gedaan al die tijd?quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ie dat de hele film lang niet gedaan heeftEr staat me in elk geval niets van bij
zich verkleden als clown onder andere. Volgens een website heeft hij wel een martini op in deze film, maar het wordt niet helemaal duidelijk uit die tekst of hij die zelf heeft besteldquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij dán gedaan al die tijd?
Ik weet niet beter dan dat James Bond vodka martini's bestelt.
Zich verkleden als clown? Dat doet mij toch vermoeden dat hij wel meer dan één martini achter de kiezen had.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
zich verkleden als clown onder andere. Volgens een website heeft hij wel een martini op in deze film, maar het wordt niet helemaal duidelijk uit die tekst of hij die zelf heeft besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Het luchtalarm gaat afgevaarlijke opmerking tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Het was de beste optie om bij de bom in het circuskanon te komen en zo een escalatie te voorkomen van de koude oorlog!quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zich verkleden als clown? Dat doet mij toch vermoeden dat hij wel meer dan één martini achter de kiezen had.
Nou ja zeg, dat is precies de smoes die ik ook vaak gebruik als ik apelazarus in een vreemde outfit thuiskom.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was de beste optie om bij de bom in het circuskanon te komen en zo een escalatie te voorkomen van de koude oorlog!
Het woord apelazarusquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is precies de smoes die ik ook vaak gebruik als ik apelazarus in een vreemde outfit thuiskom.
Wat een toeval.
Zet em op vandaag!quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slapen![]()
Vannacht weer vroeg eruit.
Ja die van Strani kende ik ook nog niet, maar ik ga wel proberen hem erin te houden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:50 schreef H_T het volgende:
Ik vind katjelam ook mooi. Strani's 'helemaal lampje' was nieuw voor mij
Hij is niet geweest maar het is oké want ik denk dat er uiteindelijk toch iets van 35 mensen op af zijn gekomen, ging geweldigquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat ik Epiales nog wel even jouw kant op stuur, die brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.
Nee klopt, hij ging liever op zoek of er nog ergens een paar Spartanen te vinden waren die hij kon verraden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is niet geweest maar het is oké want ik denk dat er uiteindelijk toch iets van 35 mensen op af zijn gekomen, ging geweldig
Ben wel kapot nu en wacht op de bus naar huis.
En heb je lekker geslapen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
Net ging ik naar de markt en kom ik een buurvrouw tegen. "Goedemorgen. Lekker geslapen?" vraagt ze. Wel fijn dat iemand dat weer eens aan me vraagt, maar achteraf vraag ik me af of ik er zo verlept uitzag, dat ze doorhad dat ik nog geen uur wakker was
Buurvrouw: "Goedemorgen. Lekker geslapen?"quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
Net ging ik naar de markt en kom ik een buurvrouw tegen. "Goedemorgen. Lekker geslapen?" vraagt ze. Wel fijn dat iemand dat weer eens aan me vraagt, maar achteraf vraag ik me af of ik er zo verlept uitzag, dat ze doorhad dat ik nog geen uur wakker was
Ik heb hem al een half jaar niet meer gezien. Hij was grijs aan het worden dus denk dat hij niet meer onder ons is. Er zijn wel andere hazen hier. Maar die zijn niet zo tam als Frits.quote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb hem al een half jaar niet meer gezien. Hij was grijs aan het worden dus denk dat hij niet meer onder ons is. Er zijn wel andere hazen hier. Maar die zijn niet zo tam als Frits.
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee klopt, hij ging liever op zoek of er nog ergens een paar Spartanen te vinden waren die hij kon verraden.![]()
Wel fijn dat het zo'n succes was, ga je dit vaker doen?
300 miljoen!quote:Taylor Swift the #1 most streamed artist on global Spotify following 'THE TORTURED POETS DEPARTMENT' (April 19).
She earned the biggest streaming day in history, with over 300 million.
Dan is nog geen 10 miljoen per liedje.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
300 miljoen!wtf. Vond hierbij ook weer zowat alles hetzelfde klinken.
Maar ben jij een van die mensen die wel betaald heeft?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
300 miljoen!wtf. Vond hierbij ook weer zowat alles hetzelfde klinken.
Hoe werkt dat precies?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het beste van twee werelden gecombineerd. Ik heb cheeseburger nachos gemaakt. Nog nooit gemaakt. We gaan het meemaken.
No bun, no burgerquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van Appie
https://www.ah.nl/r/1194517
Ja ik vind het ook raar dat ze zeggen: "Nacho’s vermomd als cheeseburger".quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Smaakt prima. Maar je mist toch het broodje
Ah, gewoon nachos met andere toppings dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van Appie
https://www.ah.nl/r/1194517
Indirect via Spotify, die 10 euro gaat zo naar Taylor. Kan ze wel gebruiken!quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar ben jij een van die mensen die wel betaald heeft?
Ze heeft er hard voor gewerkt!quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Indirect via Spotify, die 10 euro gaat zo naar Taylor. Kan ze wel gebruiken!
Nick Schilder speelt vanavond in de Harmonie zie ik. Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb heel lang getwijfeld of ik vanavond naar een concert ga. Ik heb toch een ticket gekocht
Ik ga naar Pip Blom.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Nick Schilder speelt vanavond in de Harmonie zie ik. Veel plezier daar!
In dit geval zelfs No burger, no burger.quote:
Misschien is Gordon er ook wel voor te porrenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga naar Pip Blom.
Nick The Painter is toch ESF inzending van volgend jaar?
Daar liet KFC zich niet door tegenhouden bij het bedenken van de Double Downquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dit geval zelfs No burger, no burger.
Maar noemde ze dat ook een burger?quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar liet KFC zich niet door tegenhouden bij het bedenken van de Double Down
[ afbeelding ]
Soms wel, soms noemden ze het een sandwichquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar noemde ze dat ook een burger?
Ik vind beide niet kunnen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Soms wel, soms noemden ze het een sandwich
Mwah, minder dan de dagen ervoor. Jij?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En heb je lekker geslapen?
Leuke band! Ik heb ze 1 keer als voorprogramma gezienquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga naar Pip Blom.
Nick The Painter is toch ESF inzending van volgend jaar?
Redelijk. Toen ik eenmaal sliep wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, minder dan de dagen ervoor. Jij?
Je was er zelfs nog even uit gegaan voor de sprintrace! Was dat het waard?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Redelijk. Toen ik eenmaal sliep wel.
Ja, was een leuke race. Maar rest van de dag wel een moe gevoel gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je was er zelfs nog even uit gegaan voor de sprintrace! Was dat het waard?
Ja, zo'n onderbreking van je slaap voel je dan de hele dag. Ach, als het leuk was, was het het waard (hoop ik)quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was een leuke race. Maar rest van de dag wel een moe gevoel gehad eigenlijk.
Maar nu wel naar bed. Morgen weer vroeg op voor de echte race.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zo'n onderbreking van je slaap voel je dan de hele dag. Ach, als het leuk was, was het het waard (hoop ik)
Hoe vroeg is dat? En slaap ze!quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu wel naar bed. Morgen weer vroeg op voor de echte race.
9 uur de start. Dus alweer twee uur later dan de vorige race.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe vroeg is dat? En slaap ze!
Ow, dat is voor jou uitslapen! Dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
9 uur de start. Dus alweer twee uur later dan de vorige race.
Ik heb ze ook 1 keer als voorprogramma gezien. Nu als hoofdact. Het was een leuk optreden vanavond.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuke band! Ik heb ze 1 keer als voorprogramma gezien
Fijn! Goed dat je dan toch gegaan bent.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook 1 keer als voorprogramma gezien. Nu als hoofdact. Het was een leuk optreden vanavond.
Jezus...quote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vlakbij het uitgaansgebied stond een bus waar je kon bekeren tot christelijke geloof na avondje stappen
Hahaha ook wel eens gezien inderdaadquote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vlakbij het uitgaansgebied stond een bus waar je kon bekeren tot christelijke geloof na avondje stappen
Owja, de jezusbus heb je hier ook. Daar heb ik in een dronken bui nog een keer tegenaan geplast.quote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2024 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, de jezusbus heb je hier ook. Daar heb ik in een dronken bui nog een keer tegenaan geplast.
Heb je die bus toen ook meteen een naam gegeven, luidkeels "Hierbij doop ik u ... " roepend?quote:Op zondag 21 april 2024 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, de jezusbus heb je hier ook. Daar heb ik in een dronken bui nog een keer tegenaan geplast.
Nee, dat zou ik onbeschoft vinden.quote:Op zondag 21 april 2024 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je die bus toen ook meteen een naam gegeven, luidkeels "Hierbij doop ik u ... " roepend?
Maar toch wel stiekem in je hoofd zoiets gefluisterd hoop ik?quote:Op zondag 21 april 2024 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik onbeschoft vinden.
Ik denk dat Billy deze herinnering alleen nog maar heeft omdat iemand het waarschijnlijk op video heeft gezet.quote:Op zondag 21 april 2024 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar toch wel stiekem in je hoofd zoiets gefluisterd hoop ik?
Ja en post je dan anders of juist wel omdat het anders te snel gaat?quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het voordeel van races in de ochtend is dat lekker rustig is op het F1 subforum. Als de race 's middags of 's avonds is het veel drukker.
Moet je daar ook verplicht 50 cent geven?quote:Op zondag 21 april 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
Trouwens een voordeel van wonen in een toeristische regio dat er altijd wel een hotel in de buurt is voor als je moet plassen. Gewoon doen alsof je er moet zijn en niemand die je iets vraagt.
Nou is het in Spanje trouwens ook per wet verplicht dat horeca je toegang geeft tot het toilet, ook als je geen klant bent.
Nee dat zie je ook eigenlijk nooit hier. Niet in de horeca tenminste.quote:Op zondag 21 april 2024 00:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moet je daar ook verplicht 50 cent geven?
Is dat dan een gierig nederlands iets?quote:Op zondag 21 april 2024 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat zie je ook eigenlijk nooit hier. Niet in de horeca tenminste.
Ik heb het in Parijs ook gezien en het zal best op meer plekken voorkomen, maar zeker niet overal nee.quote:Op zondag 21 april 2024 00:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat dan een gierig nederlands iets?
no me acuerdo ...... vroeger vast wel eens gedaanquote:Op zondag 21 april 2024 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het in Parijs ook gezien en het zal best op meer plekken voorkomen, maar zeker niet overal nee.
Ik weet eigenlijk niet hoe dat hier wettelijk zit, toch eens uitzoeken.quote:Op zondag 21 april 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
Trouwens een voordeel van wonen in een toeristische regio dat er altijd wel een hotel in de buurt is voor als je moet plassen. Gewoon doen alsof je er moet zijn en niemand die je iets vraagt.
Nou is het in Spanje trouwens ook per wet verplicht dat horeca je toegang geeft tot het toilet, ook als je geen klant bent.
Die stond ook vaak bij houseparties bij de uitgang. Ze deelden ook vaak lollies uitquote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ka, dat woord stond op de busquote:
Ik post daar zoals ik daar normaal doe. Maakt niet uit hoe druk daar is.quote:Op zondag 21 april 2024 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en post je dan anders of juist wel omdat het anders te snel gaat?
'Wij hebben elke week een party in het house van God'quote:Op zondag 21 april 2024 07:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die stond ook vaak bij houseparties bij de uitgang. Ze deelden ook vaak lollies uit
Immer wieder Sonntagsquote:Op zondag 21 april 2024 08:50 schreef H_T het volgende:
[..]
'Wij hebben elke week een party in het house van God'
Veel plezierquote:Op zondag 21 april 2024 11:41 schreef Redefine het volgende:
Ben nu een het wachten bij de gate om te kunnen boarden. Het is wel erg druk op Schiphol. Stuk drukker dan de afgelopen jaar of het jaar ervoor. Waarschijnlijk gaat iedereen op zoek naar wat warmte
Gewoon op steam.quote:Met een hoge mate van vrijheid in de zanddoos gameplay
Goeie reis!quote:Op zondag 21 april 2024 11:41 schreef Redefine het volgende:
Ben nu een het wachten bij de gate om te kunnen boarden. Het is wel erg druk op Schiphol. Stuk drukker dan de afgelopen jaar of het jaar ervoor. Waarschijnlijk gaat iedereen op zoek naar wat warmte
Zonde dat ze gameplay niet vertaald hebben als spelspeelquote:
Gemiste kans.quote:Op zondag 21 april 2024 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonde dat ze gameplay niet vertaald hebben als spelspeel
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 21 april 2024 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonde dat ze gameplay niet vertaald hebben als spelspeel
Is het wel een leuke game?quote:
Geen idee, ik heb het niet gekocht.quote:
Aww beterschap.quote:Op zondag 21 april 2024 16:51 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog steeds gruwelijk verkouden en ik voel
me er nu ook echt heel brak bij
Knuffelquote:Op zondag 21 april 2024 16:51 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog steeds gruwelijk verkouden en ik voel
me er nu ook echt heel brak bij
Tja.. "fans".quote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef Arizona het volgende:
Echt he, willen ze dat het voortaan zonder publiek gespeeld wordt ofzo?
Wat voor imbeciel ben je als je denkt dat vuurwerk en fakkels een goed idee zijn.
Hohoho. Ik volg tegenwoordig dan wel geen voetbal meer maar het blijft hup Feyenoordquote:
Ik ben voor de underdog!quote:Op zondag 21 april 2024 20:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hohoho. Ik volg tegenwoordig dan wel geen voetbal meer maar het blijft hup FeyenoordOndanks de stomme fans soms.
Wat als ze nu de boel afbreken uit woedequote:Op zondag 21 april 2024 20:16 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook voor Feyenoord. Anders wordt Nijmegen zo'n zooi
Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is dit met de gelegenheid om te juichen voor MVDP en Feyenoord een prima manier om mijn 42-jarig jubileum te vieren.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is dit met de gelegenheid om te juichen voor MVDP en Feyenoord een prima manier om mijn 42-jarig jubileum te vieren.
Gefeliciteerd Fred!quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Prima hier. Het was zowaar droog, dus we zijn naar de botanische tuin in Leuven geweest, waar van alles en nog wat in bloei stond.quote:Op zondag 21 april 2024 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]Gefeliciteerd Fred!
![]()
![]()
Heb je een leuke dag gehad?
Gefeliciteerd Fred met je verjaardag.quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |