Oeh, die heb ik volgens mij nog nooit gezien.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze had ik vandaag ook en dan de Korean BBQ. Lekkerste tot nu toe.
Er wordt zelfs tompouce geserveerd. Echt waarquote:Op woensdag 17 april 2024 15:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Gezellig toch? Deeeee kop van de kat is jarig en de pootjes vieren feest
Mag de kat ook tompouce?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er wordt zelfs tompouce geserveerd. Echt waar
Nu vind ik ook dat ik een cadeautje moet kopen. Ze is dol op touwtjes en vishengels
Ik vind het wel lief eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu vind ik ook dat ik een cadeautje moet kopen. Ze is dol op touwtjes en vishengels
Oranjetompouce?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt nit vermeld in de nieuws berichten ... waar en fotosquote:Op donderdag 18 april 2024 00:43 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ik nu wel mag verklappen aan iedereen dat ik natuurlijk al deze tijd op de hoogte was van het verblijf van Amalia in Spanje, en haar ook regelmatig ben tegengekomen tijdens het uitgaan. Leuke meid maar vodka-red bull kan ze maar beter niet meer doen.
Foto's mochten we natuurlijk niet maken, dat snap je wel. Dus je moet me maar op m'n woord gelovenquote:Op donderdag 18 april 2024 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt nit vermeld in de nieuws berichten ... waar en fotos
Waar en wanneer kan je natuurlijk wel vermeldenquote:Op donderdag 18 april 2024 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Foto's mochten we natuurlijk niet maken, dat snap je wel. Dus je moet me maar op m'n woord geloven
Nee ook niet want dat is dan voor m'n eigen veiligheid natuurlijk weer niet handig. Ik kom er vaker.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar en wanneer kan je natuurlijk wel vermelden
De volgende keer spreek je dr maar eens aan. als vertegenwoordiger van een landelijk wereld bekend forumquote:Op donderdag 18 april 2024 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ook niet want dat is dan voor m'n eigen veiligheid natuurlijk weer niet handig. Ik kom er vaker.
En nu dat ik inner circle ben van de koninklijke familie moet ik helaas toch ook wat voorzichtiger zijn.
Joh wij hebben hele nachten samen doorgehaald. Zo vertelde ze me dat ze eigenlijk permanent zou willen emigreren maar dat haar ouders moeilijk doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
De volgende keer spreek je dr maar eens aan. als vertegenwoordiger van een landelijk wereld bekend forum
Jaaaaa ja. Nee natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2024 01:50 schreef chufi het volgende:
Anyway ... Er is vermoedelijk slechts 1 vertegenwoordiger vanuit LATAM, ze komt uit Uruguay en woont in Buenos Aires.. Ze gaat wel naar Malmö en heeft accreditatie voor de pers (1 na hoogste nivo) maar ze kan nog wel wat steun gebruiken .. dus check this out, ze heet Vicky
Chips, dochter moet met de trein vandaag, twee keer zelfsquote:Op donderdag 18 april 2024 08:39 schreef H_T het volgende:
Dienstmededeling: ik ga vandaag met de trein. Plan dus alvast een alternatief
Kan ze goed darten?quote:Op donderdag 18 april 2024 00:43 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ik nu wel mag verklappen aan iedereen dat ik natuurlijk al deze tijd op de hoogte was van het verblijf van Amalia in Spanje, en haar ook regelmatig ben tegengekomen tijdens het uitgaan. Leuke meid maar vodka-red bull kan ze maar beter niet meer doen.
Dat is toch hartstikke leukquote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De heenreis is zonder problemen verlopenquote:Op donderdag 18 april 2024 09:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Chips, dochter moet met de trein vandaag, twee keer zelfs
Een van de grote voordelen aan thuiswerken. Helaas heeft dat toch niet echt de grote doorbraak beleefd waar het een paar jaar terug op leekquote:[..]
Kan ze goed darten?
Ik erger me weer eens kapot op kantoor. Zoveel prikkels
Een van de grote voordelen aan thuiswerken. Helaas heeft dat toch niet echt de grote doorbraak beleefd waar het een paar jaar terug op leekquote:Op donderdag 18 april 2024 09:31 schreef H_T het volgende:
[..]
De heenreis is zonder problemen verlopenDe komende uren zijn veilig, en ik denk niet dat we in dezelfde provincie gaan reizen
[..]
Kan ze goed darten?
Ik erger me weer eens kapot op kantoor. Zoveel prikkels
Ik heb mijn fout inmiddels gefixtquote:Op donderdag 18 april 2024 09:40 schreef Arizona het volgende:
Wat kunnen wij goed met quotes omgaan he @:h_t !
Op donderdag 18 april 2024 10:20 schreef H_T het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |