Jup, helemaal geen slecht vooruitzicht qua tripsquote:Op woensdag 17 april 2024 14:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Londen, Tenerife, je treft het maar weer!
Ik wilde de regenstatistieken voor de Nederlandse zomer er even bij pakken maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 17 april 2024 14:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kan niet wachten tot het zomer wordt. Wat een regen elke keer zeg.
Een betere wereld begint bij jezelf!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa maar ook een slowchat, geen slowuitvaartcentrum.
Ja aan mij ligt het nooit echt qua postaantal hèquote:Op woensdag 17 april 2024 14:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf!
Dat klinkt erg niet ambitieus Straan. Er kunnen er altijd meer bij!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja aan mij ligt het nooit echt qua postaantal hè
Dat zijn jouw woorden!quote:
Ik vrees dat ik meer ga posten, anderen dan vanzelf minder gaan posten. Dus dat is dan vrij zinloos.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klinkt erg niet ambitieus Straan. Er kunnen er altijd meer bij!
[..]
Dat zijn jouw woorden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde de regenstatistieken voor de Nederlandse zomer er even bij pakken maar ik doe het toch maar niet
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:53 schreef Strani het volgende:
Leuke quizvraag (niet op het plaatje klikken natuurlijk) - Wie is dit?Lijkt op Freddy Mercury, maar ik zat er nogal naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke quizvraag (niet op het plaatje klikken natuurlijk) - Wie is dit?Oh die herkende ik totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke quizvraag (niet op het plaatje klikken natuurlijk) - Wie is dit?Nee, die had ik niet herkend. Ik had het land waar deze man vandaan komt, wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt op Freddy Mercury, maar ik zat er nogal naast
quote:
Ja ik was toevallig wat over hem aan het lezen en kwam deze foto tegen, heel bijzonderquote:Op woensdag 17 april 2024 15:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, die had ik niet herkend. Ik had het land waar deze man vandaan komt, wel goed.
Gezellig toch? Deeeee kop van de kat is jarig en de pootjes vieren feestquote:Op woensdag 17 april 2024 14:22 schreef NailQueen het volgende:
Mijn vader heeft sindskort whatsapp. Hij stuurt mij eigenlijk alleen foto's van de kat toe. En nu vraagt hij of ik volgende week even langskom, want dan is de kat jarig. Ze wordt dan 5 jaar. Ik heb wel eens verteld dat ze daar een prinsessenleven heeft, maar dit is gewoon koningin ter rijk hoor
Eigenlijk is gewoon een smoesje zodat ik een keer langskom. Wat ik al vaak genoeg doe
Leuke quizvraag (niet op het plaatje klikken natuurlijk) - Wie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik dacht een Brit door zijn uiterlijkquote:Op woensdag 17 april 2024 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik was toevallig wat over hem aan het lezen en kwam deze foto tegen, heel bijzonder
Het land goed raden vind ik wel heel knap, hoe kom je erop!
Ik dacht dat het Boudewijn de Groot was :pquote:Op woensdag 17 april 2024 15:23 schreef Strani het volgende:Het land goed raden vind ik wel heel knap, hoe kom je erop!
Geen Victor Reinier?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Boudewijn de Groot was :p
Dan had ie wel links op de foto gestaanquote:
Deze had ik vandaag ook en dan de Korean BBQ. Lekkerste tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien kom ik er nu dan achter hoe het eigenlijk hoort te smaken.
Ik heb ook Koreaanse dumplings in huis gehaald, weer van een ander merk:
[ afbeelding ]
Product of Germany.![]()
Nee die man van Flikken Maastricht.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan had ie wel links op de foto gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |