Maar noemde ze dat ook een burger?quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar liet KFC zich niet door tegenhouden bij het bedenken van de Double Down
[ afbeelding ]
Soms wel, soms noemden ze het een sandwichquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar noemde ze dat ook een burger?
Ik vind beide niet kunnen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Soms wel, soms noemden ze het een sandwich
Mwah, minder dan de dagen ervoor. Jij?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En heb je lekker geslapen?
Leuke band! Ik heb ze 1 keer als voorprogramma gezienquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga naar Pip Blom.
Nick The Painter is toch ESF inzending van volgend jaar?
Redelijk. Toen ik eenmaal sliep wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, minder dan de dagen ervoor. Jij?
Je was er zelfs nog even uit gegaan voor de sprintrace! Was dat het waard?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Redelijk. Toen ik eenmaal sliep wel.
Ja, was een leuke race. Maar rest van de dag wel een moe gevoel gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je was er zelfs nog even uit gegaan voor de sprintrace! Was dat het waard?
Ja, zo'n onderbreking van je slaap voel je dan de hele dag. Ach, als het leuk was, was het het waard (hoop ik)quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was een leuke race. Maar rest van de dag wel een moe gevoel gehad eigenlijk.
Maar nu wel naar bed. Morgen weer vroeg op voor de echte race.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zo'n onderbreking van je slaap voel je dan de hele dag. Ach, als het leuk was, was het het waard (hoop ik)
Hoe vroeg is dat? En slaap ze!quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu wel naar bed. Morgen weer vroeg op voor de echte race.
9 uur de start. Dus alweer twee uur later dan de vorige race.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe vroeg is dat? En slaap ze!
Ow, dat is voor jou uitslapen! Dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
9 uur de start. Dus alweer twee uur later dan de vorige race.
Ik heb ze ook 1 keer als voorprogramma gezien. Nu als hoofdact. Het was een leuk optreden vanavond.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuke band! Ik heb ze 1 keer als voorprogramma gezien
Fijn! Goed dat je dan toch gegaan bent.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook 1 keer als voorprogramma gezien. Nu als hoofdact. Het was een leuk optreden vanavond.
Jezus...quote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vlakbij het uitgaansgebied stond een bus waar je kon bekeren tot christelijke geloof na avondje stappen
Hahaha ook wel eens gezien inderdaadquote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vlakbij het uitgaansgebied stond een bus waar je kon bekeren tot christelijke geloof na avondje stappen
Owja, de jezusbus heb je hier ook. Daar heb ik in een dronken bui nog een keer tegenaan geplast.quote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2024 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, de jezusbus heb je hier ook. Daar heb ik in een dronken bui nog een keer tegenaan geplast.
Heb je die bus toen ook meteen een naam gegeven, luidkeels "Hierbij doop ik u ... " roepend?quote:Op zondag 21 april 2024 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, de jezusbus heb je hier ook. Daar heb ik in een dronken bui nog een keer tegenaan geplast.
Nee, dat zou ik onbeschoft vinden.quote:Op zondag 21 april 2024 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je die bus toen ook meteen een naam gegeven, luidkeels "Hierbij doop ik u ... " roepend?
Maar toch wel stiekem in je hoofd zoiets gefluisterd hoop ik?quote:Op zondag 21 april 2024 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik onbeschoft vinden.
Ik denk dat Billy deze herinnering alleen nog maar heeft omdat iemand het waarschijnlijk op video heeft gezet.quote:Op zondag 21 april 2024 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar toch wel stiekem in je hoofd zoiets gefluisterd hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |