En heb je lekker geslapen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
Net ging ik naar de markt en kom ik een buurvrouw tegen. "Goedemorgen. Lekker geslapen?" vraagt ze. Wel fijn dat iemand dat weer eens aan me vraagt, maar achteraf vraag ik me af of ik er zo verlept uitzag, dat ze doorhad dat ik nog geen uur wakker was
Buurvrouw: "Goedemorgen. Lekker geslapen?"quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
Net ging ik naar de markt en kom ik een buurvrouw tegen. "Goedemorgen. Lekker geslapen?" vraagt ze. Wel fijn dat iemand dat weer eens aan me vraagt, maar achteraf vraag ik me af of ik er zo verlept uitzag, dat ze doorhad dat ik nog geen uur wakker was
Ik heb hem al een half jaar niet meer gezien. Hij was grijs aan het worden dus denk dat hij niet meer onder ons is. Er zijn wel andere hazen hier. Maar die zijn niet zo tam als Frits.quote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb hem al een half jaar niet meer gezien. Hij was grijs aan het worden dus denk dat hij niet meer onder ons is. Er zijn wel andere hazen hier. Maar die zijn niet zo tam als Frits.
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee klopt, hij ging liever op zoek of er nog ergens een paar Spartanen te vinden waren die hij kon verraden.![]()
Wel fijn dat het zo'n succes was, ga je dit vaker doen?
300 miljoen!quote:Taylor Swift the #1 most streamed artist on global Spotify following 'THE TORTURED POETS DEPARTMENT' (April 19).
She earned the biggest streaming day in history, with over 300 million.
Dan is nog geen 10 miljoen per liedje.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
300 miljoen!wtf. Vond hierbij ook weer zowat alles hetzelfde klinken.
Maar ben jij een van die mensen die wel betaald heeft?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
300 miljoen!wtf. Vond hierbij ook weer zowat alles hetzelfde klinken.
Hoe werkt dat precies?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het beste van twee werelden gecombineerd. Ik heb cheeseburger nachos gemaakt. Nog nooit gemaakt. We gaan het meemaken.
No bun, no burgerquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van Appie
https://www.ah.nl/r/1194517
Ja ik vind het ook raar dat ze zeggen: "Nacho’s vermomd als cheeseburger".quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Smaakt prima. Maar je mist toch het broodje
Ah, gewoon nachos met andere toppings dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van Appie
https://www.ah.nl/r/1194517
Indirect via Spotify, die 10 euro gaat zo naar Taylor. Kan ze wel gebruiken!quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar ben jij een van die mensen die wel betaald heeft?
Ze heeft er hard voor gewerkt!quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Indirect via Spotify, die 10 euro gaat zo naar Taylor. Kan ze wel gebruiken!
Nick Schilder speelt vanavond in de Harmonie zie ik. Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb heel lang getwijfeld of ik vanavond naar een concert ga. Ik heb toch een ticket gekocht
Ik ga naar Pip Blom.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Nick Schilder speelt vanavond in de Harmonie zie ik. Veel plezier daar!
In dit geval zelfs No burger, no burger.quote:
Misschien is Gordon er ook wel voor te porrenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga naar Pip Blom.
Nick The Painter is toch ESF inzending van volgend jaar?
Daar liet KFC zich niet door tegenhouden bij het bedenken van de Double Downquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dit geval zelfs No burger, no burger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |