En dat terwijl Brabanders vaak beweren dat ze zo gezellig zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, helaas heeft iedereen daar altijd ruzie met iedereen.
Misschien dat ik Epiales nog wel even jouw kant op stuur, die brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jammer, dat zijn toch meteen twee personen minder
Zoals Theo Maassen al zei: Op het Stratumseind heb je kans op de bakkus geslagen te worden. Maar dat gaat dan wel heel gemoedelijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:14 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat terwijl Brabanders vaak beweren dat ze zo gezellig zijn
Als ze de komende vier wedstrijden nog verliezen dan eindigen met minder punten dan waarmee ze zijn begonnen.quote:
Wat zitten je tenen leuk!quote:
Minder punten dan James Newman.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze de komende vier wedstrijden nog verliezen dan eindigen met minder punten dan waarmee ze zijn begonnen.
Toevallig is vandaag hun nieuwe single uitgekomen. Het zou me niets verbazen als ze dit naar Sanremo hadden opgestuurd. Voor ESF is het helaas te forgettablequote:Op vrijdag 19 april 2024 13:08 schreef Em31 het volgende:
Bekend nummer deze week bij De Mol![]()
[ afbeelding ]
Wat een toeval, ik ga zo juist géén James Bond kijken en in plaats van te kiezen kijk ik ze gewoon allemaal niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een James Bond kijken. Moet alleen nog even kiezen welke
Daar ben je waarschijnlijk ook nog sneller mee klaar dan ik met alleen Octopussyquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik ga zo juist géén James Bond kijken en in plaats van te kiezen kijk ik ze gewoon allemaal niet.
Ik heb zin in een ESF avondje. Ik ga zo 2021 terugkijken. Wie van ons zou als eerste klaar zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een James Bond kijken. Moet alleen nog even kiezen welke
Ik ben al begonnen met de film dus ik heb een voorsprongquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb zin in een ESF avondje. Ik ga zo 2021 terugkijken. Wie van ons zou als eerste klaar zijn?
Dat denk ik wel, ik was eigenlijk al klaar direct na dat gepost te hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben je waarschijnlijk ook nog sneller mee klaar dan ik met alleen Octopussy
En de film is nog steeds bezig!quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ik was eigenlijk al klaar direct na dat gepost te hebben.
Ongelooflijk, zo lang erover doen om een vodka martini te bestellen.quote:
Het zou zomaar kunnen dat ie dat de hele film lang niet gedaan heeftquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongelooflijk, zo lang erover doen om een vodka martini te bestellen.
Heb je nu al alle films gezien?quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
@:Nailqueen de film is klaar! Waar ben jij met de show?
Nee joh! Dit was er maar eentje, maar die duurde me ook al lang zatquote:
Maar wat heeft hij dán gedaan al die tijd?quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ie dat de hele film lang niet gedaan heeftEr staat me in elk geval niets van bij
zich verkleden als clown onder andere. Volgens een website heeft hij wel een martini op in deze film, maar het wordt niet helemaal duidelijk uit die tekst of hij die zelf heeft besteldquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij dán gedaan al die tijd?
Ik weet niet beter dan dat James Bond vodka martini's bestelt.
Zich verkleden als clown? Dat doet mij toch vermoeden dat hij wel meer dan één martini achter de kiezen had.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
zich verkleden als clown onder andere. Volgens een website heeft hij wel een martini op in deze film, maar het wordt niet helemaal duidelijk uit die tekst of hij die zelf heeft besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Het luchtalarm gaat afgevaarlijke opmerking tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Het was de beste optie om bij de bom in het circuskanon te komen en zo een escalatie te voorkomen van de koude oorlog!quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zich verkleden als clown? Dat doet mij toch vermoeden dat hij wel meer dan één martini achter de kiezen had.
Nou ja zeg, dat is precies de smoes die ik ook vaak gebruik als ik apelazarus in een vreemde outfit thuiskom.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was de beste optie om bij de bom in het circuskanon te komen en zo een escalatie te voorkomen van de koude oorlog!
Het woord apelazarusquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is precies de smoes die ik ook vaak gebruik als ik apelazarus in een vreemde outfit thuiskom.
Wat een toeval.
Zet em op vandaag!quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slapen![]()
Vannacht weer vroeg eruit.
Ja die van Strani kende ik ook nog niet, maar ik ga wel proberen hem erin te houden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:50 schreef H_T het volgende:
Ik vind katjelam ook mooi. Strani's 'helemaal lampje' was nieuw voor mij
Hij is niet geweest maar het is oké want ik denk dat er uiteindelijk toch iets van 35 mensen op af zijn gekomen, ging geweldigquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat ik Epiales nog wel even jouw kant op stuur, die brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.
Nee klopt, hij ging liever op zoek of er nog ergens een paar Spartanen te vinden waren die hij kon verraden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is niet geweest maar het is oké want ik denk dat er uiteindelijk toch iets van 35 mensen op af zijn gekomen, ging geweldig
Ben wel kapot nu en wacht op de bus naar huis.
En heb je lekker geslapen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
Net ging ik naar de markt en kom ik een buurvrouw tegen. "Goedemorgen. Lekker geslapen?" vraagt ze. Wel fijn dat iemand dat weer eens aan me vraagt, maar achteraf vraag ik me af of ik er zo verlept uitzag, dat ze doorhad dat ik nog geen uur wakker was
Buurvrouw: "Goedemorgen. Lekker geslapen?"quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
Net ging ik naar de markt en kom ik een buurvrouw tegen. "Goedemorgen. Lekker geslapen?" vraagt ze. Wel fijn dat iemand dat weer eens aan me vraagt, maar achteraf vraag ik me af of ik er zo verlept uitzag, dat ze doorhad dat ik nog geen uur wakker was
Ik heb hem al een half jaar niet meer gezien. Hij was grijs aan het worden dus denk dat hij niet meer onder ons is. Er zijn wel andere hazen hier. Maar die zijn niet zo tam als Frits.quote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb hem al een half jaar niet meer gezien. Hij was grijs aan het worden dus denk dat hij niet meer onder ons is. Er zijn wel andere hazen hier. Maar die zijn niet zo tam als Frits.
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee klopt, hij ging liever op zoek of er nog ergens een paar Spartanen te vinden waren die hij kon verraden.![]()
Wel fijn dat het zo'n succes was, ga je dit vaker doen?
300 miljoen!quote:Taylor Swift the #1 most streamed artist on global Spotify following 'THE TORTURED POETS DEPARTMENT' (April 19).
She earned the biggest streaming day in history, with over 300 million.
Dan is nog geen 10 miljoen per liedje.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
300 miljoen!wtf. Vond hierbij ook weer zowat alles hetzelfde klinken.
Maar ben jij een van die mensen die wel betaald heeft?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
300 miljoen!wtf. Vond hierbij ook weer zowat alles hetzelfde klinken.
Hoe werkt dat precies?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het beste van twee werelden gecombineerd. Ik heb cheeseburger nachos gemaakt. Nog nooit gemaakt. We gaan het meemaken.
No bun, no burgerquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van Appie
https://www.ah.nl/r/1194517
Ja ik vind het ook raar dat ze zeggen: "Nacho’s vermomd als cheeseburger".quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Smaakt prima. Maar je mist toch het broodje
Ah, gewoon nachos met andere toppings dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van Appie
https://www.ah.nl/r/1194517
Indirect via Spotify, die 10 euro gaat zo naar Taylor. Kan ze wel gebruiken!quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar ben jij een van die mensen die wel betaald heeft?
Ze heeft er hard voor gewerkt!quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Indirect via Spotify, die 10 euro gaat zo naar Taylor. Kan ze wel gebruiken!
Nick Schilder speelt vanavond in de Harmonie zie ik. Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb heel lang getwijfeld of ik vanavond naar een concert ga. Ik heb toch een ticket gekocht
Ik ga naar Pip Blom.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Nick Schilder speelt vanavond in de Harmonie zie ik. Veel plezier daar!
In dit geval zelfs No burger, no burger.quote:
Misschien is Gordon er ook wel voor te porrenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga naar Pip Blom.
Nick The Painter is toch ESF inzending van volgend jaar?
Daar liet KFC zich niet door tegenhouden bij het bedenken van de Double Downquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dit geval zelfs No burger, no burger.
Maar noemde ze dat ook een burger?quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar liet KFC zich niet door tegenhouden bij het bedenken van de Double Down
[ afbeelding ]
Soms wel, soms noemden ze het een sandwichquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar noemde ze dat ook een burger?
Ik vind beide niet kunnen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Soms wel, soms noemden ze het een sandwich
Mwah, minder dan de dagen ervoor. Jij?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En heb je lekker geslapen?
Leuke band! Ik heb ze 1 keer als voorprogramma gezienquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga naar Pip Blom.
Nick The Painter is toch ESF inzending van volgend jaar?
Redelijk. Toen ik eenmaal sliep wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, minder dan de dagen ervoor. Jij?
Je was er zelfs nog even uit gegaan voor de sprintrace! Was dat het waard?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Redelijk. Toen ik eenmaal sliep wel.
Ja, was een leuke race. Maar rest van de dag wel een moe gevoel gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je was er zelfs nog even uit gegaan voor de sprintrace! Was dat het waard?
Ja, zo'n onderbreking van je slaap voel je dan de hele dag. Ach, als het leuk was, was het het waard (hoop ik)quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was een leuke race. Maar rest van de dag wel een moe gevoel gehad eigenlijk.
Maar nu wel naar bed. Morgen weer vroeg op voor de echte race.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zo'n onderbreking van je slaap voel je dan de hele dag. Ach, als het leuk was, was het het waard (hoop ik)
Hoe vroeg is dat? En slaap ze!quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu wel naar bed. Morgen weer vroeg op voor de echte race.
9 uur de start. Dus alweer twee uur later dan de vorige race.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe vroeg is dat? En slaap ze!
Ow, dat is voor jou uitslapen! Dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
9 uur de start. Dus alweer twee uur later dan de vorige race.
Ik heb ze ook 1 keer als voorprogramma gezien. Nu als hoofdact. Het was een leuk optreden vanavond.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuke band! Ik heb ze 1 keer als voorprogramma gezien
Fijn! Goed dat je dan toch gegaan bent.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook 1 keer als voorprogramma gezien. Nu als hoofdact. Het was een leuk optreden vanavond.
Jezus...quote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vlakbij het uitgaansgebied stond een bus waar je kon bekeren tot christelijke geloof na avondje stappen
Hahaha ook wel eens gezien inderdaadquote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vlakbij het uitgaansgebied stond een bus waar je kon bekeren tot christelijke geloof na avondje stappen
Owja, de jezusbus heb je hier ook. Daar heb ik in een dronken bui nog een keer tegenaan geplast.quote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2024 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, de jezusbus heb je hier ook. Daar heb ik in een dronken bui nog een keer tegenaan geplast.
Heb je die bus toen ook meteen een naam gegeven, luidkeels "Hierbij doop ik u ... " roepend?quote:Op zondag 21 april 2024 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, de jezusbus heb je hier ook. Daar heb ik in een dronken bui nog een keer tegenaan geplast.
Nee, dat zou ik onbeschoft vinden.quote:Op zondag 21 april 2024 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je die bus toen ook meteen een naam gegeven, luidkeels "Hierbij doop ik u ... " roepend?
Maar toch wel stiekem in je hoofd zoiets gefluisterd hoop ik?quote:Op zondag 21 april 2024 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik onbeschoft vinden.
Ik denk dat Billy deze herinnering alleen nog maar heeft omdat iemand het waarschijnlijk op video heeft gezet.quote:Op zondag 21 april 2024 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar toch wel stiekem in je hoofd zoiets gefluisterd hoop ik?
Ja en post je dan anders of juist wel omdat het anders te snel gaat?quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het voordeel van races in de ochtend is dat lekker rustig is op het F1 subforum. Als de race 's middags of 's avonds is het veel drukker.
Moet je daar ook verplicht 50 cent geven?quote:Op zondag 21 april 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
Trouwens een voordeel van wonen in een toeristische regio dat er altijd wel een hotel in de buurt is voor als je moet plassen. Gewoon doen alsof je er moet zijn en niemand die je iets vraagt.
Nou is het in Spanje trouwens ook per wet verplicht dat horeca je toegang geeft tot het toilet, ook als je geen klant bent.
Nee dat zie je ook eigenlijk nooit hier. Niet in de horeca tenminste.quote:Op zondag 21 april 2024 00:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moet je daar ook verplicht 50 cent geven?
Is dat dan een gierig nederlands iets?quote:Op zondag 21 april 2024 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat zie je ook eigenlijk nooit hier. Niet in de horeca tenminste.
Ik heb het in Parijs ook gezien en het zal best op meer plekken voorkomen, maar zeker niet overal nee.quote:Op zondag 21 april 2024 00:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat dan een gierig nederlands iets?
no me acuerdo ...... vroeger vast wel eens gedaanquote:Op zondag 21 april 2024 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het in Parijs ook gezien en het zal best op meer plekken voorkomen, maar zeker niet overal nee.
Ik weet eigenlijk niet hoe dat hier wettelijk zit, toch eens uitzoeken.quote:Op zondag 21 april 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
Trouwens een voordeel van wonen in een toeristische regio dat er altijd wel een hotel in de buurt is voor als je moet plassen. Gewoon doen alsof je er moet zijn en niemand die je iets vraagt.
Nou is het in Spanje trouwens ook per wet verplicht dat horeca je toegang geeft tot het toilet, ook als je geen klant bent.
Die stond ook vaak bij houseparties bij de uitgang. Ze deelden ook vaak lollies uitquote:Op zondag 21 april 2024 00:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ka, dat woord stond op de busquote:
Ik post daar zoals ik daar normaal doe. Maakt niet uit hoe druk daar is.quote:Op zondag 21 april 2024 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en post je dan anders of juist wel omdat het anders te snel gaat?
'Wij hebben elke week een party in het house van God'quote:Op zondag 21 april 2024 07:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die stond ook vaak bij houseparties bij de uitgang. Ze deelden ook vaak lollies uit
Immer wieder Sonntagsquote:Op zondag 21 april 2024 08:50 schreef H_T het volgende:
[..]
'Wij hebben elke week een party in het house van God'
Veel plezierquote:Op zondag 21 april 2024 11:41 schreef Redefine het volgende:
Ben nu een het wachten bij de gate om te kunnen boarden. Het is wel erg druk op Schiphol. Stuk drukker dan de afgelopen jaar of het jaar ervoor. Waarschijnlijk gaat iedereen op zoek naar wat warmte
Gewoon op steam.quote:Met een hoge mate van vrijheid in de zanddoos gameplay
Goeie reis!quote:Op zondag 21 april 2024 11:41 schreef Redefine het volgende:
Ben nu een het wachten bij de gate om te kunnen boarden. Het is wel erg druk op Schiphol. Stuk drukker dan de afgelopen jaar of het jaar ervoor. Waarschijnlijk gaat iedereen op zoek naar wat warmte
Zonde dat ze gameplay niet vertaald hebben als spelspeelquote:
Gemiste kans.quote:Op zondag 21 april 2024 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonde dat ze gameplay niet vertaald hebben als spelspeel
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 21 april 2024 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonde dat ze gameplay niet vertaald hebben als spelspeel
Is het wel een leuke game?quote:
Geen idee, ik heb het niet gekocht.quote:
Aww beterschap.quote:Op zondag 21 april 2024 16:51 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog steeds gruwelijk verkouden en ik voel
me er nu ook echt heel brak bij
Knuffelquote:Op zondag 21 april 2024 16:51 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog steeds gruwelijk verkouden en ik voel
me er nu ook echt heel brak bij
Tja.. "fans".quote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef Arizona het volgende:
Echt he, willen ze dat het voortaan zonder publiek gespeeld wordt ofzo?
Wat voor imbeciel ben je als je denkt dat vuurwerk en fakkels een goed idee zijn.
Hohoho. Ik volg tegenwoordig dan wel geen voetbal meer maar het blijft hup Feyenoordquote:
Ik ben voor de underdog!quote:Op zondag 21 april 2024 20:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hohoho. Ik volg tegenwoordig dan wel geen voetbal meer maar het blijft hup FeyenoordOndanks de stomme fans soms.
Wat als ze nu de boel afbreken uit woedequote:Op zondag 21 april 2024 20:16 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook voor Feyenoord. Anders wordt Nijmegen zo'n zooi
Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is dit met de gelegenheid om te juichen voor MVDP en Feyenoord een prima manier om mijn 42-jarig jubileum te vieren.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is dit met de gelegenheid om te juichen voor MVDP en Feyenoord een prima manier om mijn 42-jarig jubileum te vieren.
Gefeliciteerd Fred!quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Prima hier. Het was zowaar droog, dus we zijn naar de botanische tuin in Leuven geweest, waar van alles en nog wat in bloei stond.quote:Op zondag 21 april 2024 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]Gefeliciteerd Fred!
![]()
![]()
Heb je een leuke dag gehad?
Gefeliciteerd Fred met je verjaardag.quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |