Maar wat heeft hij dán gedaan al die tijd?quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ie dat de hele film lang niet gedaan heeftEr staat me in elk geval niets van bij
zich verkleden als clown onder andere. Volgens een website heeft hij wel een martini op in deze film, maar het wordt niet helemaal duidelijk uit die tekst of hij die zelf heeft besteldquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij dán gedaan al die tijd?
Ik weet niet beter dan dat James Bond vodka martini's bestelt.
Zich verkleden als clown? Dat doet mij toch vermoeden dat hij wel meer dan één martini achter de kiezen had.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
zich verkleden als clown onder andere. Volgens een website heeft hij wel een martini op in deze film, maar het wordt niet helemaal duidelijk uit die tekst of hij die zelf heeft besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Het luchtalarm gaat afgevaarlijke opmerking tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Het was de beste optie om bij de bom in het circuskanon te komen en zo een escalatie te voorkomen van de koude oorlog!quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zich verkleden als clown? Dat doet mij toch vermoeden dat hij wel meer dan één martini achter de kiezen had.
Nou ja zeg, dat is precies de smoes die ik ook vaak gebruik als ik apelazarus in een vreemde outfit thuiskom.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was de beste optie om bij de bom in het circuskanon te komen en zo een escalatie te voorkomen van de koude oorlog!
Het woord apelazarusquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is precies de smoes die ik ook vaak gebruik als ik apelazarus in een vreemde outfit thuiskom.
Wat een toeval.
Zet em op vandaag!quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slapen![]()
Vannacht weer vroeg eruit.
Ja die van Strani kende ik ook nog niet, maar ik ga wel proberen hem erin te houden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:50 schreef H_T het volgende:
Ik vind katjelam ook mooi. Strani's 'helemaal lampje' was nieuw voor mij
Hij is niet geweest maar het is oké want ik denk dat er uiteindelijk toch iets van 35 mensen op af zijn gekomen, ging geweldigquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat ik Epiales nog wel even jouw kant op stuur, die brengt altijd wel wat leven in de brouwerij.
Nee klopt, hij ging liever op zoek of er nog ergens een paar Spartanen te vinden waren die hij kon verraden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is niet geweest maar het is oké want ik denk dat er uiteindelijk toch iets van 35 mensen op af zijn gekomen, ging geweldig
Ben wel kapot nu en wacht op de bus naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |